Olen 35v. ja saan nyt miehiltä huomiota enemmän kuin koskaan.
Mistä johtuu? Eikö tässä iässä pitäisi jo alkaa tulla ns. näkymätyömäksi miehille, vai koska se alkaa? Saan huomiota, katseita, minuun ihastutaan, minua kehutaan kauniiksi. En muista, että koskaan aikaisemmin olisin saanut näin paljon huomiota miehiltä. En käy baareissa, vaan ihan normaali arkitilanteissa ja harrastuksissa olen tämän huonannut.
Mikä juttu tämä on? En mielestäni ole sen kummoisempi kuin ennenkään.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 23:41"]
Mistä johtuu? Eikö tässä iässä pitäisi jo alkaa tulla ns. näkymätyömäksi miehille, vai koska se alkaa? Saan huomiota, katseita, minuun ihastutaan, minua kehutaan kauniiksi. En muista, että koskaan aikaisemmin olisin saanut näin paljon huomiota miehiltä. En käy baareissa, vaan ihan normaali arkitilanteissa ja harrastuksissa olen tämän huonannut.
Mikä juttu tämä on? En mielestäni ole sen kummoisempi kuin ennenkään.
[/quote] Kyllä sinulla ihan hyviä vuosia on varmaan jonnekin 38-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen pitää olla todella viehättävä luonne.
-Mies 28v-
Ehkä nyt olet itsevarmempi ja tyytyväisempi kuin itseesi kuin nuorempana ja siksi miesten silmissä entistä viehättävämpi. Nauti siis huomiosta sen suuremmin sitä ihmettelemättä, olet varmasti kaunis nainen!
Johtuu siitä, että noin nelikymppiset miehet ovat kyllästyneet omaan vaimoonsa ja perhe-elämäänsä ja muut naiset alkavat taas kiinnostaa. Olen siis huomannut ihan saman jo muutaman vuoden ajan. Olen itse 38 v. ja ihan kivan näköinen ollut aina, mutta onhan nämä nelikymppiset perheen isät ihan villejä. Baareissa pyöriminen on taas hauskaa, vaikka flirttiä pidemmälle en heidän kanssa menekään.