Jos teette lapsia älkää kerjätkö muilta joululahjoja tai avustuksia!
Teille maksetaan tulot sitä varten,jos ei riitä käytätte rahat väärin ja itseenne.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tulot mulle muka maksetaan???
Miten voi jollakulla olla oma talous ja elämänhallinta näin hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähteä pakolaíseksi saudi-arabiaan ja vaatia että muuttavat systeeminsä vastaamaan minun ajatusmaailmaa.
ei tarvitse vaatia. taalla autetaan vaha-osaisia ja vietetaan myos joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Työstäni saan tuloja. Ei mulle mitään mistään taivaasta tule.
Rakennekynnet,hiuslisäkkeet,tatuoinnit,merkkilaukut,muotivaatteet...ja nico-petterillä ja janicalla ei ole kenkiä,toppavaatteita? Joululahjoihin ei ole varaa kun jäljellä vaa parikymppiä viikoksi...? Näitä tarinoita joulupuu ja faceryhmät pullollaan.
Se on hyvä jos työstä tulee tuloja! Tarkoitin loisijoita jotka elää muiden rahoilla ja myös elämänhallinta hukassa.
Näitä kerjääjiä riittää. Meillä on enemmänkin niin päin, että joudun toppuuttelemaan sukulaisia, että ei pitäisi ostaa lapsille niin kalliita lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Työstäni saan tuloja. Ei mulle mitään mistään taivaasta tule.
Noniin, mitä sä sit täällä kyselet tulojes perään?
Ja jos kerta penskojakin on, niin saathan sä lisäksi lapsilisää.
P. S. Se on vaan sanonta, että raha kasvaisi puussa, ei se raha kenellekään taivaasta sada.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä jos työstä tulee tuloja! Tarkoitin loisijoita jotka elää muiden rahoilla ja myös elämänhallinta hukassa.
Mitä tuloja heille maksetaan???
Vierailija kirjoitti:
Rakennekynnet,hiuslisäkkeet,tatuoinnit,merkkilaukut,muotivaatteet...ja nico-petterillä ja janicalla ei ole kenkiä,toppavaatteita? Joululahjoihin ei ole varaa kun jäljellä vaa parikymppiä viikoksi...? Näitä tarinoita joulupuu ja faceryhmät pullollaan.
Tiedä vaikka elättäjä osuisi kohdalle. Silloin voisi poistua kerjuu listalta.
Tiedän mamman joka onnistui pokaamaan elättäjän.
Aion pyytää jokaisesta ryhmästä joulu apua.
Tänä vuonna on varmaan enemmän hakijoita kuin ennen. Toivottavasti ne aidosti apua kaipaavat saavat apua. Joukossa on varmasti pummeja, mutta myös niitä, joilla korona on pilannut kaiken ja esim. molemmat vanhemmat työttömänä yhtäkkiä.
Tajuatteko te muut olla edes kiitollisia siitä, että on varaa järjestää itselleen juuri sellainen joulu, kun haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Aion pyytää jokaisesta ryhmästä joulu apua.
Sama, säästetään kivasti kun saadaan ilmainen joulu.
Kyllä me ihan itse tulomme tienaamme.
Ja niillä maksamme myös ap:n mielenterveyspalvelut, työttömyyskorvaukset ja kuppasen yksiönsä asumistue jne