Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä alan opiskelijat ovat ylimielisimpiä / mukavimpia?

Vierailija
25.10.2020 |

Sanoisin oman kokemuksen perusteella että valtiotieteellisestä löytyy kaikista ku*ipäisimmät ja ylimielisimmät opiskelijat. Ovat usein oman nokkeluutensa uhreja ja luulevat olevansa jotain maailman suurimpia akateemikkoja vaikka opiskelevat vain Helsingin yliopistossa jotain sosiologiaa :D
Muihin ylimielisiin kuuluvat kokemukseni perusteella rahoitusalan opiskelijat.
Mukavia taas ovat olleet lähes poikkeuksetta biologian ja historian opiskelijat.

Mielipiteitä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisimpiä oman kokemuksen perusteella lääkiksen opiskelijat ja jossain määrin myös kauppatieteilijät.

Vierailija
2/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltenopiskelijat ovat ihanimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrian puolella töissä ja lähes poikeuksetta tulee mielenterveysjakson perusharjoittelussa eteen koppavia kätilöopiskelijoita, joita ei paljon yläpään asiat kiinnosta. 

Vierailija
4/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltenopiskelijat ovat ihanimpia.

Tämä! Kieltenopiskelijat ehdottomasti ovat ihanimpia ja ottavat parhaiten porukkaan mukaan.

Vierailija
5/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tiedekunnissa on enemmistönä itsekeskeiset, suuriluuloiset ja omaan älykkyyteensä taikka "älykkyyteensä" rakastuneet kuspäät.

Kirjallisuuden opiskelijat ehkä kaikkein rasittavimpia. Kauppislaiset vastenmielisimpiä.

Vierailija
6/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM = kaupan kassa

Vierailija
7/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, siksihän ihmonen opiskelee, kun ei vielä osaa eikä ymmärrä. Tyhmäähän siellä muuten olisi aikaansa tuhlata.

Vierailija
8/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ihminen joka ylikorostaa osaamistaan, asemaansa jne on raskas.

Mä oon niin kaunis, älykäs, nokkela, taiteellinen, syvällinen...

Opiskelijoilla tämä korostuu usein korkeapalkkaisilla aloilla, joille on paljon hakijoita, esim lääkis. Tutkitustihan kyseisille aloille hakeekin eniten narsisteja ja psykopaatteja :)

Henkoht. ärsyttää myös ylisosiaaliset ja -positiiviset, aina äänessä -ihmiset.

Vierailija
9/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrian puolella töissä ja lähes poikeuksetta tulee mielenterveysjakson perusharjoittelussa eteen koppavia kätilöopiskelijoita, joita ei paljon yläpään asiat kiinnosta. 

Yleensäkin on paljon hoitajia, jotka eivät ole kiinnostuneita ihmisen psyykkisestä jaksamisesta ja jopa naureskelevat mt-ongelmille.

Vierailija
10/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan ei ole vielä maininnut ah-niin-mahtavia tradenomeja?

Vierailija
11/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensäkin on paljon hoitajia, jotka eivät ole kiinnostuneita ihmisen psyykkisestä jaksamisesta ja jopa naureskelevat mt-ongelmille.

Nyt on pakko jakaa, vaikka menee totaalisesti ohi: epätoivoisen teon jälkeen olin tehotarkkailu?osastolla muutaman päivän. Ei ollut kiva kuulla hoitajien käytäväkeskustelua: "ei kuulu tänne, hoidamme vain somaattisia sairauksia" :-( Että se siitä ihmisen psykofyysisestä kokonaisuudesta...kiitokset sille Tays:n mieshoitajalle, muistan sanasi koko loppuelämäni :-(

Vierailija
12/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavimpia taitavat olla humanististen aineiden opiskelijat

Vierailija
13/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole alasta kiinni, vaan siitä onko mukana politiikassa.

Vierailija
14/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat. Ovat kyllä valmistuttuaankin suht ärsyttäviä besser-wissereitä..muka. Ei tietenkään IHAN kaikki.

Vierailija
15/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapaamani psykologit ovat olleet erittäin mukavia. Ylimielisimpiä ovat olleet minkä tahansa alan bisneksen tekijät, varsinkin nuoret

Vierailija
16/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko jakaa, vaikka menee totaalisesti ohi: epätoivoisen teon jälkeen olin tehotarkkailu?osastolla muutaman päivän. Ei ollut kiva kuulla hoitajien käytäväkeskustelua: "ei kuulu tänne, hoidamme vain somaattisia sairauksia" :-( Että se siitä ihmisen psykofyysisestä kokonaisuudesta...kiitokset sille Tays:n mieshoitajalle, muistan sanasi koko loppuelämäni :-(

Alapeukkuni meni tuolle hoitajalle, elämäniloa sinulle toivon ja Jumalan siunausta!

Vierailija
17/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikiksen opiskelijoissa on paljon kusipäitä. Ei kaikki, toki.

Vierailija
18/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki talousalan tyypit mielestäni ärsyttävimpiä ja ylimielisimpiä.

Vierailija
19/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkaakohan ala heistä tuollaisia vai vetääkö tietyt alat tietynlaisia puoleensa?

Vierailija
20/25 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisimmät löytyvät oikiksesta ja valtiotieteellisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi