Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja: Duuni-kortti ja työhakemus. Kuinka mainita

Vierailija
01.02.2014 |

duuni-kortin mahdollisuudesta työhakemuksessa? Hakemuksen lopussa? Minkälainen sanamuoto olisi hyvä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Sanssi-kortti, ja olen kopioinut aika suoraan siitä kortin ohessa olleesta lappusesta pari lausetta. Hakemuksen loppuun olen laittanut lyhyen maininnan, ettei se vaikuttaisi ensisijaiselta syyltä palkata minua, vaan sellaiselta lisäedulta. Nyt huomasin, että Duuni-kortissa on samat edut ja ehdot kuin Sanssi-kortissa. Mitä hyötyä tuosta nyt sitten edes on, jos suunnilleen kaikilla työttömillä työnhakijoilla on se? Minulle mainostettiin työkkärissä, että nuori työntekijä saa sillä vähän etulyöntiasemaa, mutta eihän minulla tuon palkkatuen suhteen ole mitään etua yli 30-vuotiaisiin.

Vierailija
2/9 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 16:59"]

Itselläni on Sanssi-kortti, ja olen kopioinut aika suoraan siitä kortin ohessa olleesta lappusesta pari lausetta. Hakemuksen loppuun olen laittanut lyhyen maininnan, ettei se vaikuttaisi ensisijaiselta syyltä palkata minua, vaan sellaiselta lisäedulta. Nyt huomasin, että Duuni-kortissa on samat edut ja ehdot kuin Sanssi-kortissa. Mitä hyötyä tuosta nyt sitten edes on, jos suunnilleen kaikilla työttömillä työnhakijoilla on se? Minulle mainostettiin työkkärissä, että nuori työntekijä saa sillä vähän etulyöntiasemaa, mutta eihän minulla tuon palkkatuen suhteen ole mitään etua yli 30-vuotiaisiin.

[/quote]

Duuni-korttiakaan ei välttämättä kaikki työttömät saa, tietyt ehdot siinäkin. Oma tilanteeni sellainen, että vaikka viittäkymmentä käyn, työhistoriaa on hyvin vähän ja se on todella pitkän ajan takaa, vaikka koulutus onkin. Eli olen ns. vaikeasti työllistyvä, mikä pitää kyllä paikkaansa.

Tsemppiä meille molemmille :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:07"]

[/quote]

Duuni-korttiakaan ei välttämättä kaikki työttömät saa, tietyt ehdot siinäkin. Oma tilanteeni sellainen, että vaikka viittäkymmentä käyn, työhistoriaa on hyvin vähän ja se on todella pitkän ajan takaa, vaikka koulutus onkin. Eli olen ns. vaikeasti työllistyvä, mikä pitää kyllä paikkaansa.

[/quote]

Okei. Kiitos tiedosta. Pahoittelen viestini mahdollisesti kärkästä sävyä. :) Voin tsempata sen verran, että olen tuolla mainitsemallani tyylillä tehdyilä hakemuksilla päässyt haastatteluihin, joten tuskin siinä mitään suoranaista vikaa ainakaan on.

Vierailija
4/9 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 17:07"]

[/quote]

[/quote]

Okei. Kiitos tiedosta. Pahoittelen viestini mahdollisesti kärkästä sävyä. :) Voin tsempata sen verran, että olen tuolla mainitsemallani tyylillä tehdyilä hakemuksilla päässyt haastatteluihin, joten tuskin siinä mitään suoranaista vikaa ainakaan on.

[/quote]

Niin, unohtui, hyvä tuo vinkkisi olikin, tuosta paperista voisin itsekin luntata sanamuodon, kiitos.

Oma viimeisin työkokemukseni on 15 vuoden takaa, hakemuksen tekeminenkin on sinänsä jo haastavaa, mutta ehkäpä joskus tärppää!

Vierailija
5/9 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Duuni-korttia käyttävät/käyttäneet!

Onko parempi mainita kortin mahdollisuudesta vasta haastattelussa, jos sinne asti pääsee, vai jo työhakemuksessa?

Vierailija
6/9 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/9 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 16:44"]

Hei Duuni-korttia käyttävät/käyttäneet!

Onko parempi mainita kortin mahdollisuudesta vasta haastattelussa, jos sinne asti pääsee, vai jo työhakemuksessa?

[/quote]

En näe ongelmaa siinä, että mainitsee asian halutessaan jo hakemuksessa. Mielestäni kannattaa kuitenkin laittaa lyhyt maininta, eikä jaaritella pitkästi tai korostaa asiaa erityisesti.

Vierailija
8/9 |
04.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Sanssi-kortti ja olen maininnut siitä lyhyesti työhakemuksen lopussa samalla kun olen kertonut palkkatoiveeni. Kun olen ollut sähköpostitse yhteydessä työnantajiin, olen myös laittanut viestiin linkin josta saa lisää tietoa Sanssi-kortista. Mielestäni kortista on hyvä mainita jo hakemuksessa.

Vierailija
9/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Yksi hakemus tuli nyt laitettua ilman mainintaa, mutta seuraavissa..

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi