Miten pääsitte eroon rasvoittuvasta tukasta? help neededr
hei vaan !
taustatietoa
23 vuotiaaksi asti hiukseni olivat pitkat tuuheat ja karheaa laatua. Pezin niita yleensa shampoolla ja hoitoaineella vain kerran viikossa. Sitten yhtäkkiä minulla lähti kaikki hiukset veks, alopecia universalis tuli kiusakseni :( Se oli rankkaa aikaa se...alopecia kun alkoi nkin hiustenlaatu muuttui karheammaksi mutta rasvoittuvammaksi. kun kaikki hiukset olivat tippuneet niin paanahka hikoili peruukin alla ja surutta pesinkin päänajkaa shampoolla päivittäin.
Suureksi iloksi ja yllätylseksi hiukset tulivat nyt parin vuoden tauon jälkeen takaisin...en jaksanut uskoa että tulisivat kunnolla takaisin ja jatkoi päivittäistä pesua mutta nyt hiukset ovat jo yli polkkapituusen ja eruukit olen siirtänyt kaappiin piiloon. Olen tosi onnellinen ja helpottunut mutta yksi pieni seikka vielä vaivaa mua. Mun päänahka tottui tuohon jatkuvaan pesuun ja ihan oikeasti rasvoittuu ihan törkeen paljon ja nopeesti. Miten voisin päästä täsgämeroon? en ilkene mennämtöihin liimatukkana joten olen kiltisti vaan pessytnhiukset joka aamu mutta seuraavana aamuna ne ovat jo aivannlikaiset...
onko kellekään käynyt vastaavaa? ei nytbtarvotse olla alopeciaamkokenut muttanonko kukaan alkanit pessä hiuksianturhan useesti ja sitten hiukset tottuneet siihen janaökaneet rasvoittua enemmän?
arvostan todella paljon kaikkia vinkkejä :)
Kuivashampoolla saa päivän pari lisäaikaa. Kiva kuulla, et hiukset kasvoi takaisin! Kasvoiko ne yhtä paksuiksi?