Minulla on (kaksi)haaraisia pimppikarvoja, kysymyksiä?
Kommentit (12)
Pitäiskö sun keksiä itsellesi kehittävämpää tekemistä, kuin kaksihaaraisten etsiminen pimpistä? Selkähän siinä kumartelussa menee pidemmän päälle.
Milloin olet viimeksi tasoittanut latvat?
mullakin on muutama, onko ne niitä pienempiä hieman väriltään vaaleampia kuin ylemmällä ja huulien välissä kasvavia.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:38"]
Milloin olet viimeksi tasoittanut latvat?
[/quote]
Olisiko 2 kk sitten. ap
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 14:39"]
mullakin on muutama, onko ne niitä pienempiä hieman väriltään vaaleampia kuin ylemmällä ja huulien välissä kasvavia.
[/quote]ei, melkein koko tuhero.
ap
Seulot siis pimppikarvojasi? Sulla on jännä ja erikoinen harrastus. Tuotko asiaa esille muuallakin kuin täällä av:lla, esim. työpaikan kahvihuonekeskusteluissa?
voi hahaaaa mulla oli täs skype auki, ja kun näin ilmoituksen että exä tuli linjoille, niin muistin että sillä on sellainen aika hauskan näköinen karvatupsu esinahan alueella, ihan järkyttävän ällö, mä aina pelkäsin että karvoja irtoo ja jää mun sisälle.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:28"]
voi hahaaaa mulla oli täs skype auki, ja kun näin ilmoituksen että exä tuli linjoille, niin muistin että sillä on sellainen aika hauskan näköinen karvatupsu esinahan alueella, ihan järkyttävän ällö, mä aina pelkäsin että karvoja irtoo ja jää mun sisälle.
[/quote]
se oli niin itsekäs ettei antanut nypiä niitä pois, ja mulle vielä ehdotti posliinia, ällöä kun karvatupsu on siellä sisällä tönkimässä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:19"]
Seulot siis pimppikarvojasi? Sulla on jännä ja erikoinen harrastus. Tuotko asiaa esille muuallakin kuin täällä av:lla, esim. työpaikan kahvihuonekeskusteluissa?
[/quote] Innostuin kun usean kymmenen vuoden jälkeen tämähän homman tajusin. No en tietenkään tuo. Eikös tänne palstalle kirjoitella aika paljonkin asioita, mitä ei ruodita IRL?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:33"]
[/quote] No en tietenkään tuo.
[/quote]
Mikset? Mikä estää juttelemasta työkavereiden kanssa? Luulisi, ettei tuommoiselle luonnonlapselle mikään ole vierasta.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 15:33"]
[/quote] No en tietenkään tuo.
[/quote]
Mikset? Mikä estää juttelemasta työkavereiden kanssa? Luulisi, ettei tuommoiselle luonnonlapselle mikään ole vierasta.
[/quote] Se ei kuulu tapoihin.
Ajele pois..