Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaminen on vaikeaa :(

Vierailija
01.02.2014 |

Miten saada itselleen vakuuteltua, että ero on oikea ratkaisu? Arki sujuu loistavasti ja ollaan hempeitä söpöilijöitä, mutta arvoerot ja tulevaisuudensuunnitelmat (avioliitto, lapset, asuinpaikka, kaikki) ovat niin erilaisia, ettei suhdetta oikein kannata jatkaa. On vaan niin vaikea lähteä tästä, kun suhteessa on niin helppo ja mukava olla :( Tiedän, että sitä kaatunutta maitoa on turha itkeä ja tämäkin päätös olisi pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen ongelma.. Liian kauan oon antanut asian pitkittyä ja muuttuu koko ajan vaikeammaksi.. Meilläkään ei tulevaisuuden suunnitelmat samat. Ollaan nuoria ja oltu kauan jo yhdessä. On ollit puhetta että mies ei haluaisi lapsia ja minä haluan. Mutta jotenkin oon ajatellut että ollaan vaan niin nuoria vielä. Että kyllä se mieli muuttuu. Mutta nyt alkaa tuntua että ei se mieli muutukaan:/ ja tilanne ei reilu kummallekkaan, en voi toista pakottaa hankkimaan lapsia ja lua ei voi pakottaa olemaan hankkimatta. Ero olisi varmaan se paras ratkaisu.. Pelkään vaan että teen pahan virheen jota kadun myöhemmin

Vierailija
2/2 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Jatkaa

Muuten kaikki aivan mahtavasti, ollaan tosi samanlaisia luonteelta ja riitojakaan ei pahemmin ole. Rakastetaan matkustelua ja meillä on läheisyyttä. Mutta on niin isoja asioita mistä ei olla samaa mieltä että en usko että kannattaisi jatkaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä