Meillä on taas ruokana makkaraperunoita
En viitsinyt muuta ruokaa laittaa eikä kukaan halunnut mihinkään ulos syömään. Mitä teillä on ruokana?
Kommentit (24)
Heh, meillä taas on iltaruuaksi makkaraperunoita, joita ei ole tehty varmaan kolmeen vuoteen! Nyt vaan teki mieli.
Meillä on tänään itse tehtyä pizzaa.
Miten muokkaat makkarat näyttämään perunoita?
Linssi-juurespihvejä, riisiä ja jogurttikastike. Paahdettua kurpitsaa ja salaattia. Koko viikonloppu on vapaa ja oli aikaa tehdä iso kasa pihvejä.
Mä olen koko viikon taas ruokaa laittanut, niin ei kiinnostanut tänään tehdä kummempaa. ap
Öö... syöttekö the niiku kymmeneltä? :D
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltätoista syötiin tänään.
Ammattivalittaja on tänään ahkeroinut palstalla. On saatu tietää, että miehelle on tullut jo työpuheluita ja lapsen ripillepääsyäkin on jo ihmetelty, vaikka siihen on tosin vielä vuosia aikaa. Ja nyt sitten syödään makkaraperunat! Mitähän jännää vielä tänään sattuukaan!
Oikeasti, MIKSI raportoit kaiken palstalle?
No mites eilinen? Menikö sulla ryyppäämisen merkeissä niin kuin uhkailit, kun mies ja poika oli pelimatkalla.
Söin yksin, paistoin 2 munaa ja lisäksi punajuuri-kaali-homejuustopaistosta.
Jännän äärellä kyllä. Ette kai vaan ruiskauttaneet oikein ketsuppia makkaraperunoiden päälle...? :)
Vierailija kirjoitti:
No mites eilinen? Menikö sulla ryyppäämisen merkeissä niin kuin uhkailit, kun mies ja poika oli pelimatkalla.
Ei mennyt. Siivosin, lämmitin torpan, soitin isälle ja lämmitin paljun. Siinä se.
Älkääpäs unohtako, että poika pärjäsi hyvin sanakokeessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Älkääpäs unohtako, että poika pärjäsi hyvin sanakokeessa. :)
Mitä sitten? Pärjäsi hän hyvin kokeessakin. Ei lapsen tarvitse syrjäytyä vaikka äiti onkin syrjäytynyt.
Kannattaisko sun tehdä niin päin, että raportoisit palstalle vain silloin kun teillä ei ole ruuaksi makkaraperunoita vaan Coq Au Vinia?
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja on tänään ahkeroinut palstalla. On saatu tietää, että miehelle on tullut jo työpuheluita ja lapsen ripillepääsyäkin on jo ihmetelty, vaikka siihen on tosin vielä vuosia aikaa. Ja nyt sitten syödään makkaraperunat! Mitähän jännää vielä tänään sattuukaan!
Oikeasti, MIKSI raportoit kaiken palstalle?
Ei mun miehelleni ole tullut yhtään työpuhelua. Ei kaikki ketjut mun ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauan kestänyt, kun nyt on klo 11.25.
Ellette sitten unohtaneet siirtää kelloja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kauan kestänyt, kun nyt on klo 11.25.
Ellette sitten unohtaneet siirtää kelloja...
Ei ole unohdettu. Ei noilla kauaa syöminen kestä.
Teen jotain ylijääneistä marinoiduista porsaanleikkeistä. Kastiketta tai wokkia.