Minkävärisen pyjaman sait viimeksi sairaalassa?
Kommentit (22)
Ehkä vaaleanpunaisen? Saattoi olla keltainen tai sininenkin. Nappi puuttui tissien välistä, sen muistan.
oli vuonna 1999
Vaaleanpunaisia on yleensä ollut. Viimeeksi osastolla oli vain vaaleanpunaisia (naisille) ja ruskeita (miehille). Kokovalikoimaa ei ollut eli toisilla vaatteet roikkuivat päällä ja toisilla napit irvistelivät.
Vaaleanpunaisen, ne housut on järkyt pellehousut, liian löysät ja liian lyhyet.
Olen ollut vain yhden kerran sairaalassa ja silloin kävin synnyttämässä. Siniset oli vaatteet.
Keltaisen TYKSissä ja vaaleanpunaisen TAYSsissä (miten toi sanotaan) :D
Viimeksi sain sinisen eli läski olen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 12:48"]Keltaisen TYKSissä ja vaaleanpunaisen TAYSsissä (miten toi sanotaan) :D
[/quote] ehkä sinisen swuraavaksi TYKSissä kun menen synnärille:))
Vaaleanlkeltaisen, vaaleanpunaisen ja sinisen ( kolme synnytystä) Mitä nuo värikoodit tarkoittaa?
Koodit: siro, normaali, pyylevä, läski
Keltaisen ollessani nielurisaleikkauksessa
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 13:11"]
Koodit: siro, normaali, pyylevä, läski
[/quote]
Mikä väri tarkoittaa mitäkin?
Koot: Vaaleanpunainen S, vihreä M ja sininen L. Näin luki ainakin Taysin liinavaatevaraston seinällä. En muista oliko muitakin värejä.
Niin ja vihreät kuteet toivat, kävin vaihtamassa sinisiin. Lahkeet ja hihat oli pidemmät.
Mikäs on sitten keltainen? Sellainen oli mulla esikoista synnyttäessä ja olin aika kirppu silloin :) Painoa vähän päälle 60 viimeisilläni. Nykyään se on normipainoni :)
Sinisen mekon synnäriillä =) Sitten otin verkkohousut ja punaiset pökät, imetystoppi oli mukana.