Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alistin esimiestäni.

Vierailija
31.01.2014 |

Työskentelen teollisuudessa, ja pomo on kerran pistänyt kellokallen perääni. Sen mukaan työskentelin liian hitaasti ja olisi pitänyt kiristää tehoa niin-ja-niin monta prosenttia. En lisännyt vauhtiani, ja pomo uhkaili kirjallisella varoituksella.

Näytin herra esimiehelle kännykästäni videon, jonka olin kuvannut vuotta aiemmin firman virkistäytymisillassa Ruotsin laivalla. Siinä pomo puristelee kännissä erään nuoren naispuolisen työkaverini tissejä hytissä ja puskee hänen päälleen teltta housuissa.

Sanoin esimiehelle, että unohdetaanko se tehon lisääminen vai näytänkö videon vaimollesi. Sanoin, että voin näyttää sen myös tuotantopäällikölle. Sen jälkeen ei ole sanonut sanaakaan työtehosta.

Minulle ei vittuilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus tehty kiristyksestä.

Vierailija
2/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pomona törkee esimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huippu ja sulle ei todellakaan vittuilla. Mutta kyllä sun täytyy alkaa myös tekemään kunnolla töitä, hemmetti pahin turn off on laiska mies, niin pomolle, työtovereille kuin naisillekin, sitten kun saat potkut.

Vierailija
4/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:57"]Olet huippu ja sulle ei todellakaan vittuilla. Mutta kyllä sun täytyy alkaa myös tekemään kunnolla töitä, hemmetti pahin turn off on laiska mies, niin pomolle, työtovereille kuin naisillekin, sitten kun saat potkut.

[/quote]

Laiska mies? Voihan aloittaja olla nainenkin.

Vierailija
5/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 11:57"]Olet huippu ja sulle ei todellakaan vittuilla. Mutta kyllä sun täytyy alkaa myös tekemään kunnolla töitä, hemmetti pahin turn off on laiska mies, niin pomolle, työtovereille kuin naisillekin, sitten kun saat potkut.

[/quote]

Laiska mies? Voihan aloittaja olla nainenkin.

[/quote]

No joo, olet oikeassa. Ehkä mä vaan kiinnitin liikaa huomiota teollisuus-sanaan ja vedin nopean johtopäätöksen. Jos olet nainen, niin kerrassaan vielä upeampaa. Mutta laiska nainen on ihan yhtä paha juttu.

Vierailija
6/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuojelussa ei katota tuollaista ahdistelua hyvällä silmällä. Esimiehesi lentää kuin leppäkeihäs. Minä en olisi näyttänyt sitä videota vaan laittanut sen suoraan työsuojelupiirille. 

Vierailija
7/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä teet töitä? Mikset vedä lonkkaa ja nosta samalla palkkaa, nyt sulla on siihen loistomahikset. Jos mulla olis tollainen video hallussa en tekis yhtään mitään duunipaikalla.

Vierailija
8/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kiristit. 

Vierailija
9/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:09"]

Miksi yleensä teet töitä? Mikset vedä lonkkaa ja nosta samalla palkkaa, nyt sulla on siihen loistomahikset. Jos mulla olis tollainen video hallussa en tekis yhtään mitään duunipaikalla.

[/quote]

Eipä niitä töitä ole juuri hirveän paljon tullut tehtyäkään, ihan minimikriteereillä  mennään. Ap.

Vierailija
10/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit lain edessä vakavan rikoksen. Pomosi ei vastaavasti ole tehnyt mitään laitonta sinua kohtaan.

Vierailija
11/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pomosi olisi fiksu, hän potkaisisi sinut ulos ja uhkaisi sinua oikeustoimilla laittomasta kiristyksestä mikäli toteutat uhkauksen.

Vierailija
12/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 22:29"]

Jos pomosi olisi fiksu, hän potkaisisi sinut ulos ja uhkaisi sinua oikeustoimilla laittomasta kiristyksestä mikäli toteutat uhkauksen.

[/quote]

Tuskinpa hän viitsii. Potkut olisivat laiton irtisanominen, ja siitä seuraisi oikeustoimia häntä ja firmaa kohtaan. Ap.