Oletko nähnyt kauniimpaa tyttöä?
Kommentit (75)
http://annas-anniinas-dreams.blogspot.fi/2011/05/we-have-party.html
kuin tuo vaalea tyttö?
Niiin suloinen..
Viimeksi olen nähnyt peilin, joten vastaan en, en.
Näen paljon kauniimman ja suloisemman aina kun katson peiliin :)
Siis se tavallisen näköinen blondi musta-valkoisessa mekossa?
Todella nätti on mutta olen nähnyt kauniimpiakin...
En. Hän on kaikkein kaunein. Mitäs nyt tapahtuu kun sanoin näin?
-Mies 28v-
Olen kyllä. Telkkarissa, kaupassa ja jopa peilissä.
On muuten hemmetin tutun näköisiä muikkeleita!
Takuulla on kauniimpi huomattavasti kuin palstamammukat mutta mua säälittää tällaiset blogit missä nuori tyttö kuvaa vaan itseään eri poseerausasennoissa...reppana ihan kuin ei sisällä olis mitään.
Vähän Benedict Cumberbatchin näköinen, en kyllä näe mitä kaunista tuossa on. Taitaa olla oma kuvasi.
Hehe, mä oon aina ollu sitä mieltä, että toi Anna (vaalea) näyttää hämmästyttävän paljon multa, vaikka ei (tietääkseni) mitään sukua ollakaan :)
Huomattavan kaunis neitonen mutta nää blogit tosiaan on säälittäviä, suorastaan koomisia.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:05"]
Todella nätti on mutta olen nähnyt kauniimpiakin...
[/quote]
Veit jalat suustani.
Oon nähnyt kauniimpia, toikin varmaan ois kauniimpi vähemmällä meikillä.
Ettei tää vain kummiskin ole haukkumisketju tota naista kohtaan?siis ku kysymys on tossa muodossa, niin ihmiset tulee heti sanoo ett onhan tota nyt paljon nätimpiä olemassa!
Ihan tavallisen näköisiä teini-ikäisiä. Olen pari vuotta ainakin vanhempi, mutta selvästi söpömpi. :)
Jompikumpi noista asuu näköjään Linnainmaalla. Ei missään muualla ole tuommoisia taloja. Asuin joskus sielläpäin siis itsekin.
Komppaan 23. Mä oon itse niin kriittinen, että jos tuollaisia mekkoja pitää, täytyy olla riittävän hyvä kroppa tai ainaki oikeankokoinen mekko. Tuolla tummalla tuo mekko on myös hieman liian pieni ja istuu sen vuoksi huonosti. Olen itse tällä hetkellä about saman kokoinen enkä pidä tuubimekkoja, enkä tuubitoppeja ennen kuin hoikistun ja lähtee liiat löysät. Projekti on päällä.