Millaiset silmälasit ovat tällä hetkellä muodissa?
Olen huomannut, että muovisia kehyksiä ei ole enää ollenkaan myynnissä samalla laajuudella kuin esim. muutama vuosi sitten. Silloin niitä oli todella monilla ja laaja valikoima. Harmittaa, koska itse pidän juuri vahvoista mustista sangoista ja kehyksistä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä vahvasankaisiakin edelleen myydään. Ehkä kehysten malli on pyöristynyt, kulmikkaat näyttävät vähän vanhanaikaisilta. Kevyitä metallikehyksiä näkee kyllä nyt muovisia enemmän.
Myydään, mutta valikoima on pienempi kuin vielä vähän aikaa sitten. En täysin kulmikkaita tarkoita, vaan sellaisia kulmista pyöristettyjä vahvoja neliskanttisia. Muovisia siis
Ehkä pian on hengettömien rillien vuoro, olen viimeinkin kuuminta hottia.
Ostin juuri lasit, joissa on värittömät/kirkkaat muoviset sangat. Ainakin luulen olevani trendikäs :D
Pyöreät ohuet metallisankaiset ainakin naisilla, miehillä metalliset kehykset ovat myös muodissa
Sama täällä. Minulle sopii todella hyvin juuri tuollaiset klassiset mustat muovikehykset (olen mies), mutta nyt tuntuu ettei valikoimissa enää löydy sellaisia. Hankala juttu, kun pitäisi ostaa uudet kohta eikä tuollaiset ohuet pyöreät sovi minulle ollenkaan
Onko sillä väliä? Mä ostan sellaiset mistä pidän ja sopii mulle.
Kilpikonnakuvioiset ovat aina kauniit.
Pyöreät metalliset, esim. ruusukultaa.
Oikeastikin joku valitsee kehykset silleen, että ne ovat trendikkäät??!
Seuraavaksi on hankinnassa isot hengettömät ja kilpparit. Muodista en tiedä, mutta käsittääkseni lasit saa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin viimeisimmistä trendilaseistani 30 € joten ei ole paha rasti valita ajanmukaisia ja vaihdella niin usein kuin tykkään.
Isot ainakin. Tulee mieleen 80- ja 90-lukujen taite. Kolmannen luokan luokkakuvassa hymyilen jättimäiset rillit päässä vuonna -91. Ehkä tämän takia en voisi tähän nykyiseen rillimuotiin taipua. Mäkin kaipaan sellaisia paksuja, pienehköjä muovikehyksiä. Mun 22-vuotias sisko naureskelee mun tätikehyksille omissa pöllörilleissään. :)
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan kai tässä sellaista ole kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä? Mä ostan sellaiset mistä pidän ja sopii mulle.
Niin minäkin teen mutta kyse oli siitä, että muovikehyksien valikoima pienenee koko ajan ja niitä on koko ajan vähemmän tarjolla. Että kauppojen hyllyillä on kohta vain näitä "trendikkäitä" kehyksiä. 6
Tuollaiset ohuet metalliset ovat varmasti tyylikkäät, jos voimakkuutta on vähän. Mutta itsellä on ainakin sen verran miinusta, että ohuimmillakin linsseillä paksut reunat puskevat esiin kehyksestä. Joten tuollaiset paksut muovisankaiset ovat paljon paremmat, sillä paksu kehys piilottaa sen linssin paksuuden alleen.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että ainakin alitajuisesti omiin mieltymyksiin vaikuttaa se, millaisia laseja muilla näkee.
Minulla on silmälasikäärmeestä tehdyt silmälasit.
Kyllä niitä vahvasankaisiakin edelleen myydään. Ehkä kehysten malli on pyöristynyt, kulmikkaat näyttävät vähän vanhanaikaisilta. Kevyitä metallikehyksiä näkee kyllä nyt muovisia enemmän.