Te jotka hyväkarppaatte, paljon hiilareita päivässä ja oletteko laihtuneet, jos sitä ruokavaliolla yritätte :-)
Kommentit (6)
itse olen ollut vain atkinsilla, mutta aika vaikeaa kasvissyöjänä. karppaus. infostakaan en äkkisiltään löytänyt mitään selkeä lyhyttä infoa hiilarimääristä. vastakkee pliis. ja mikä on kasvissyöjälle joka ei syö munaa niin paras karppauslajike???
Netistä tiedot löydät nettisivuilta www piste fineli piste fi.
Intoa karppaamiseen! Minä olen ainakin täysin hurahtanut ja tpdellakin löytänyt itselleni ruokavalion, jota noudattaessa voin hyvin ja näytän hyvältä!
Syön aamiaiseksi yhden näkkileivän/ruisleivän, paistettua kananmunaa/munakasta/keitettyä kananmunaa, lohta/broileria/kinkkua/pekonia, tomaattia, kurkkua, kahvia, vettä.
En vältä mitään vihanneksia.
Syön paljon maustamatonta jogurttia marjojen tai hasselpähkinärouheen kera sekä kermarahkaa. Makeutusainetta olen käyttänyt.
Kiloja on lähtenyt jo 5 ja kuukausi takana.
hedelmiä ja marjoja koska niissä paljon hiilareita. Mutta vihanneksia saa syödä melko vapaasti!!
Ainoastaan Atkinsin alkuvaiheessa niitä vältetään. Niistä saa kuitua!
Korvaan perunan yms. vihanneksilla, ja karkeille, pullille tms. ei tartte edes etsiä korviketta, kun eivät ole koskaan oikein iskeneet muutenkaan... Terv. siis se joka laihtunut sen 3-4 kg :-)