Otitteko pelkästään Asiakastiedon luottokiellon vai myös Bisnoden??
Kommentit (12)
Ne molemmat pitää ottaa. Joku firma käyttää bosnodea, toinen asiakastietoa.
Miksi ottaisitte tuommoisia? Antaa firmojen lähetellä vaatimuksiaan väärille ihmisille, niistä pääsee eroon kiistämällä. Jos hetudump ei opettanut mitään, niin viimeistään tämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisitte tuommoisia? Antaa firmojen lähetellä vaatimuksiaan väärille ihmisille, niistä pääsee eroon kiistämällä. Jos hetudump ei opettanut mitään, niin viimeistään tämä opettaa.
Miksi joka paikassa käsketään ottamaan tuo? En tajua itsekään, miksi kukaan vois laittaa perintään mitään, mitä en ole henk. koht. tai vahvalla tunnistautumisella ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Ei ole rikoksen uhrin asia ja vastuulla tehdä elämästään vaikeampaa. Reklamaatio ja kiistäminen riittää.
Eihän sitten voisi enää itsekään tehdä luotto-ostoja, jos kiellot pyytää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. Ei ole rikoksen uhrin asia ja vastuulla tehdä elämästään vaikeampaa. Reklamaatio ja kiistäminen riittää.
Eihän sitten voisi enää itsekään tehdä luotto-ostoja, jos kiellot pyytää!
Kiellon voi itse poistaa.
Että on ok et sun henkilötunnus on netis ties kenen käsis ja voi tehdä vaikka mitä sillä. Mulla ei edes ollut mitään terveystietoja tuolla, yksi peruutettu aika.
Kannattaa ottaa. On hemmetillisen työn takana selvitellä luottotietojen väärinkäytöksiä. Esim Zalandolle joku oli tehnyt hetullani yli 20 käyttäjätiliä ja satoja tilauksia. Perintäkirjeitä ropisi luukusta joka päivä. Eivät pystyneet estämään rikollisen tilaulua, ennen kuin tein luottokiellon. Vaikka soitin heille, eivät voineet poistaa järjestelmästä tietoja tms.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Oikea henkilö ei saa edes tiliä pankista ilman passia. Väärä henkilö saa lainaa jollain hetulla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Oikea henkilö ei saa edes tiliä pankista ilman passia. Väärä henkilö saa lainaa jollain hetulla.
Jep, mitään rahanarvoista ei pitäis saada ku pankkitunnuksilla
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa. On hemmetillisen työn takana selvitellä luottotietojen väärinkäytöksiä. Esim Zalandolle joku oli tehnyt hetullani yli 20 käyttäjätiliä ja satoja tilauksia. Perintäkirjeitä ropisi luukusta joka päivä. Eivät pystyneet estämään rikollisen tilaulua, ennen kuin tein luottokiellon. Vaikka soitin heille, eivät voineet poistaa järjestelmästä tietoja tms.
Aargh, rasittavaa, ihan kuin elämässä ei ois tarpeeksi tekemistä.
Tietääkö joku?