Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tantra seksi on parasta mitä ikinä oon kuullut.

Vierailija
31.01.2014 |

Hitaasti etenevää, hierontaa, koskettelua, voi pitää tauon, taas jatkaa, öljyllä leikkimistä, eikä kiire mihinkään, vaan nautitaan toisitamme.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Alkaako se esileikki jo AV-palstalla fantasioimalla ja itse asiaan päästään aamutuimaan?

Vierailija
2/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:40"]

Hitaasti etenevää, hierontaa, koskettelua, voi pitää tauon, taas jatkaa, öljyllä leikkimistä, eikä kiire mihinkään, vaan nautitaan toisitamme.

[/quote]

Kuullut?

Tuollaistahan se oikea seksi on. Ei siihen mitään etuliitteitä tarvita. Paitsi ne, joille rakastelu ja nussiminen on sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantra तन्त्र , "loom, warp"; hence "principle, system, doctrine", from the two root words tanoti "stretch, extend, expand", and trayati "liberation"

Tantra in the Buddhist context is totally different from Hindu. The entire culture is different. The meaning of the word is different - based on two different etymologies of the Sanskrit language. In Buddhism, it means continuum, which is related to Chitta-Santaan (mental continuum), whereas in Hinduism, it means liberating the finite consciousness by merging it into the Infinite. Since there is no such Infinite in Buddhism into which the finite consciousness can merge and there is not ultimately real finite consciousness, it cannot merge into an Infinite. The whole Hindu context found in Hindu Tantra does not apply at all to Buddhist Tantra. In Hinduism, Tantra has earned a bad name but this is not true of Buddhist Tantra within Buddhism. Anyway, the word Tantra does not mean the same thing in the two systems as many uninformed scholars have thought.

-from http://www.byomakusuma.org/Teachings/Va ... syana.aspx

Seksi on elämää, jatkuvuutta.

Vierailija
4/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288379262502.html

"Tantra seksi", tantraseksi vaiko vain ihan tavallinen rakastelu? Mistähän tuo ap puhuu?

Vierailija
5/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kans niin ei tarvi vain kuulla...

Vierailija
6/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista, että sitä ukkoakin pitää tantratella ja öljytä eikä vain itse heittäytyä lahnaksi.

Vierailija
7/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 18:52"]

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288379262502.html

"Tantra seksi", tantraseksi vaiko vain ihan tavallinen rakastelu? Mistähän tuo ap puhuu?

[/quote]

Mikä kenellekin on tavallista. Täällä aaveella rynkytys on aika tavallista.

Vierailija
8/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä jaksa tuntikausia hieroskella!

Vierailija
9/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 19:58"]

Mä en kyllä jaksa tuntikausia hieroskella!

[/quote]

Toivottavasti ei kumppanisikaan. Toiset syö myös eineksiä. Toiset ruokaa.