Rv 37+3
Olis 38 viikko menossa. Paikat auki 4cm, miten tän sais tulee maailmaan ? Vinkkejäääää!! Vauva hyvänkokonen ja paikat kypsät. Supistukset puuttuu! Kaks edellistä syntyneet rv 38. 4 päivää siihen ;)
Kommentit (16)
Mee nukkumaan ja toivo, että saat nukkua vielä tän yön hyvin, niin kyllä varmana alkaa ennen kun nukahdat! Näin mulla siis, toivoin, että alkais päivällä synnytys, ettei väsyttäis. :DD
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:29"]Mee nukkumaan ja toivo, että saat nukkua vielä tän yön hyvin, niin kyllä varmana alkaa ennen kun nukahdat! Näin mulla siis, toivoin, että alkais päivällä synnytys, ettei väsyttäis. :DD
[/quote]Tota mää yritin jo eilen :D Nyt o ruokahaluttomuutta ja veskis ravaamista ku vatta toiminu vaikka paljoo mikkää ei oo ees maistunu. Voisko enteillä?! Saunonukki oon niin et huh vaan siellä on ja pysyy vaikka paikat auennu noinki hyvi! Johki ne supparit vaa kadonnu :D ap
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 17:29"]Mee nukkumaan ja toivo, että saat nukkua vielä tän yön hyvin, niin kyllä varmana alkaa ennen kun nukahdat! Näin mulla siis, toivoin, että alkais päivällä synnytys, ettei väsyttäis. :DD
[/quote]Tota mää yritin jo eilen :D Nyt o ruokahaluttomuutta ja veskis ravaamista ku vatta toiminu vaikka paljoo mikkää ei oo ees maistunu. Voisko enteillä?! Saunonukki oon niin et huh vaan siellä on ja pysyy vaikka paikat auennu noinki hyvi! Johki ne supparit vaa kadonnu :D ap
[/quote]
Käy vaikka lenkillä tai siivoo, niin kuin joku ehdottikin. Ehkä illalla/yöllä tulee lähtö! :) Synnytykset alkaa kai aikas usein yöllä tai illalla, tai näin ainakin tutuilla.
Kuulin kans et monet lähdöt tulee yöllä vaan mää pukkasin aamulla ja puolilta päivin :D Tulee vieraita, menisköhä niitten passaaminen siivoomisesta? ;) Lenkki ei hyvä juttu kun jalka menee helposti alta (issias ja raju häntäluukipu) mut kotona saa otettuu tukee tarpeen vaaties. Taitaa se kolmen s:n sääntö olla viä in ;) ap
Kolmen ässän menetelmää on minulle suositeltu, eli siivous, sauna ja seksi. Täytynee koittaa uutta neljän ässän menetelmää ja lisätä tuohon suklaa.
Tuli tässä mieleen että jos yhdistää saunan, seksin ja suklaan niin että nuollaan sulaa suklaa toisten vartalolta, niin murphyn lain mukaan tulisi äkkilähtö ja siinä kätilöllä olisikin ihmettelemistä miksi synnyttäjällä on suklaata kaikkialla.
Meillä tomi Se millä se on tullutkin ):
Eli hommiin vaan!
Samat sentit oli mullakin auki rv 38 ja heti sama päivänä alkio kunnon supparit kun paneskeltiin.
Okei eli miestä vikittelemään :P ;) Onkin jäänyt vähän vähemmälle nyt loppuodotuksessa se touhuilu mun kipujen vuoks joten ehkä saan sen hyvin onnelliseks ;) Kyll mää oisin ens yönä jo valmis marssiin synnäril ;) ap
Mami on valmis mutta onko se vauva valmis kun se pitää ihan väkisin houkutella syntymään :( Mikä kiire sulla on jos se vauva vielä 2 viikkoa saisi rauhassa kypsyä masussa?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 21:42"]Mami on valmis mutta onko se vauva valmis kun se pitää ihan väkisin houkutella syntymään :( Mikä kiire sulla on jos se vauva vielä 2 viikkoa saisi rauhassa kypsyä masussa?
[/quote]Kyllä vauva on valmis maailmaan. Ap
Siivoa asunto, minulla alkoi supparit sillä tavalla :)