Odotatko jo innolla Putouksen uutta kautta?
Kommentit (16)
Putous, Runebergintortut ja laskiaispullat:)
Odotan mielenkiintoisia hauskoja sketsihahmoja ja paljon alapäähuumoria, no ei tosi, vitsi vitsi
En. En ole ikinä katsonut yhtäkään jaksoa.
En tod. Edellinenkin oli jo niin loppuunpalanut, että ei pahemmin kiinnosta.
En. Ihmettelen, että noin kulunutta ideaa vielä jaksetaan hyödyntää.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:22"]
[/quote]Et tiedäkään miten paljosta olet jäänyt paitsi.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:34"]
[/quote]
Odotinkin tätä kommenttia. :) Olen sen verran nähnyt ohimennen ensimmäisen(?) kauden aikana, että voin sanoa, etten ole jäänyt yhtään mistään paitsi. Paitsi surkeasta ohjelmasta.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 20:34"]
[/quote]
Odotinkin tätä kommenttia. :) Olen sen verran nähnyt ohimennen ensimmäisen(?) kauden aikana, että voin sanoa, etten ole jäänyt yhtään mistään paitsi. Paitsi surkeasta ohjelmasta.
[/quote]Mennen tullen, tullen Mennen.
En. Minua ei lapsellinen huumori naurata. Lähinnä ärsyttää, kun porukka alkaa toistella niitä hahmojen hokemia.. Huoh.
Älykäs huumori on paljon hauskempaa mielestäni.
^ Ja mitähän älykäs huumori tarkoittaa? Brittihuumoria? Norjalaista?
Sarkastista, pistelevää, teräviä huomoita, ivallista. Ei mitään lapsellisia sananmuunnoksia tai typeriä "haittaakse" hokemia. :)
t: 11
Ainakin britit osaavat huumorin teon. Olen viimeksi katsonut suomalaista ns. huumoriohjemaa telkkarista, kun Velipuolikuu tuli ensimmäisen kerran. Vuosina 1983-84? Okei, Hymyhuulissakin oli muutama hyvä jatkuvajuoninen sketsi, Aki ja Turo ainakin. Mutta sen jälkeen en ole suomalaista tv-huumoria katsonut, koska minua se ei yksinkertaisesti naurata.
En odota. Ensimmäinen kausi oli hyvä, kaikki sen jälkeen aika syvältä. Haluaisin enemmän hyviä sketsejä, mutta keskittyvät liikaa hahmokilpailuun ja ne musiikkivieraat, voi luoja mitä paskaa. Oletan ykköskauden ylivoimaisuuden johtuneen siitä, että Jani Volanen oli ohjaamassa ja käsikirjoittamassa.
No odotan, minuun uppoaa kyllä Putouksen huumori.
Minua ärsyttää, kun tehdään sketsihahmo hyödyntäen ihmisten "epäonnisia" piirteitä, puhevikaa, rumuutta, vammaisuutta tms. Putouksen sketsihahmot ovat mielestäni aika typeriä, ne eivät naurata minua. Hokematkin ovat typeriä, ja jos sketsihahmo perustuu johonkin irvistysilmeeseen ja hokemaan, niin eipä siinä ole paljon vaivaa nähty. Marja Tyrnin jouluohjelma oli aikoinaan melko hauska, mutta siinä oli liikaa rivoa huumoria koko perheen jouluhauskutukseksi.
Joo, mukavaa kun jotain kivaa odotettavvissa alkuvuodesta. :)