Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö pinaatista? Itse rakastan sitä ruoassa. Palak paneer, pinaattikeitto, mikä tahansa missä pinaattia

Vierailija
24.10.2020 |

Teettekö itse pinaattiruokia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipparikalle...

Vierailija
2/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään pinaattilettuja, pinaattikeittoa ja haudutettua pinaattia. Herkullista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Ihmettelin aina alakoulussa kaikkien pinaattikeittovihaa, aina ollut maailman paras keitto. Syön noin kerran viikossa sellaisen mikrokeittona nykyäänkin, Pirkalla on paras.

Vierailija
4/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jo lapsena oli lempiruokaani kaikki missä on pinaattia. Nyt on suosikkini tuorepastan kanssa kastike, jossa on ranskankermaa, pinaattia ja fetajuustoa murustettuna.

Vierailija
5/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään. Pinaattimuhennos fetalla perunankanssa,

Vierailija
6/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen hyvää on pinaatti-gorgonzola-pastakastike. Pinaattiletut tuoreesta pinaatista on ihania.

Vierailija
7/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan. Ihmettelin aina alakoulussa kaikkien pinaattikeittovihaa, aina ollut maailman paras keitto. Syön noin kerran viikossa sellaisen mikrokeittona nykyäänkin, Pirkalla on paras.

Jep, Pirkalla on paras - söin sellaisen tänään! Paradoksaalisesti se on myös halvin pinaattikeitto. ap

Vierailija
8/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattimunakas on herkkua.

Vierailija
9/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palak paneer on varmaan mun kaikkien aikojen suosikkiruoka. Ehkä kaksi kertaa kuussa käyn intialaisessa tuota syömässä.

Itse en tee pinaattiruokia.

Vierailija
10/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palak paneer on varmaan mun kaikkien aikojen suosikkiruoka. Ehkä kaksi kertaa kuussa käyn intialaisessa tuota syömässä.

Suositelkaa joku hyvä intialaisen ruoan mesta Helsingissä. Mitä enempi ytimessä sen parempi. En ole koskaan syönyt palak paneeria.

Vierailija
11/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa joku hyvä intialaisen ruoan mesta Helsingissä. Mitä enempi ytimessä sen parempi. En ole koskaan syönyt palak paneeria.

Samrat lähellä Svenskania. Joskus vähän persoonallisen ynseät intialaiset tarjoilijat, mutta ei se haittaa.

Vierailija
12/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viime viikolla itse palak paneeria ja tuli älyttömän hyvää. Itse tekemäni pinaattikeitto maistuu myös koko perheelle ja hoitolapsilleni. Kyllä tykkään pinaatista kaikissa ruuissa, joissa olen sitä syönyt.

Vierailija
13/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samrat lähellä Svenskania. Joskus vähän persoonallisen ynseät intialaiset tarjoilijat, mutta ei se haittaa.

Kiitti! Menen jo ensi viikolla kokeilemaan tuon.

Onpa hyvä että tulin tänään palstalle. :)

Vierailija
14/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tule pettymään, paikka on myös esteettisesti miellyttävä ja viihtyisä hyvän ruoan lisäksi.

-sama

15/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pinaatin ystävä minäkin ja kyllä, teen pinaattiruokia. Itse teen pinaattikeittoa ja pinaattilasagnea, feta-pinaattipasteijoita sekä ruokaa, jota äitini kutsui saksalaiseksi aamiaiseksi: pohjalle lätty, päälle jauhelihaa ja keitettyä makaronia ja päälle pinaattimuhennosta (eli paksumpaa pinaattikeittoa).

Vierailija
16/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattiletut ja pinaattifetapiirakka<3

Vierailija
17/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tule pettymään, paikka on myös esteettisesti miellyttävä ja viihtyisä hyvän ruoan lisäksi.

-sama

India House Forumissa.

Vierailija
18/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

India House Forumissa.

Ei voi puhua samana päivänä.

Vierailija
19/19 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto on suosikki! Sopii hyvin myös kastikkeena graavilohen ja perunoiden kanssa. Kuinka valmistatte Palak Paneerin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan