Olin muutaman päivän matkoilla ja mies on työntänyt kaikki likaiset astiat parvekkeelle
Ei ole viitsinyt tiskata, vaan kattilat (6kpl) on ruoanjämineen parvekkeella. Samaten kaikki astiakaapin lautaset ovat siellä pitkin pöytää, tuoleja ja lattioita. Kylläpä osaa siepata taas jälleen kerran...
Kommentit (31)
Oliko aikoinaan komea, supliikki ja isomunainen?
Mitäs jätit ne likaisina haisemaan, oma vika!
Vierailija kirjoitti:
Hah! Voisi luulla provoksi, ellen itsekin olisi todistanut vastaavaa tapausta (tuttu reilu parikymppinen mies). Puhtaiden astioiden loputtua kaapista työnsi tiskipöydälle kasaantuneet likaiset tylysti takaisin kaappiin 🤢 En tiedä mitä niille sittemmin tapahtui.
Panitte kuitenkin?
Entäs se joka kertoi kaveristaan (naisesta) jonka kylpyamme oli täynnä likaisia tiskejä? Oli kuulemma hyvin tarkka omasta ulkonäöstään mutta asunto oli sikolätti.
Ette ole ilmeisesti joutunut kohtaamaan vielä todellisuutta, mutta tiskaamalla suoritettava astian pesu verrattuna astianpesukoneeseen vie paljon vettä.
Voitte tehosta pesemällä kerralla enemmä ja käyttämällä laskettua vettä tiskialtaaseen (ei juoksevaa) ja huhdellessa ämpäriä tai kattilasta kattilaan.
Tutustu myös etikan ja sitruunapippurin tehoon vanhoissa pinttyneissä ruoan jätteissä.
Omituista että tuollainen mies kuitenkin tekee itse ruokansa.
Kiinnostaisi tietää kuka ne astiat sieltä kerää ja tiskaa. Mies sitten kun hänelle on asiasta sanottu /huudettu vai ap?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saattaa tehdä ruokaa ja laittaa ruokailuvälineet ja lautasen tiskikoneeseen, ne kattilat ja pannut jämineen jättää aina hellalle tai tiskipöydälle lojumaan. Laittaa ne itse pois vain jos sanon asiasta, ei koskaan omatoimisesti. Todella ärsyttävä tapa.
Tuo on vihreitä arvoja parhaimmillaan. Itsekin harrastan, lisäksi esim. pissaan suoraan lavuaariin. Avovaimo ei ymmärrä. Ajatellaan vain omaa napaa eikä sitä veden tuhlausta.
M31
Miun mies kantaa pihalle semmosis muovisis lepälaatikois ja vetelee painepesurilla kun on hänen tiskivuoro 😑... noh ainakin siivooo ....tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vihreitä arvoja parhaimmillaan. Itsekin harrastan, lisäksi esim. pissaan suoraan lavuaariin. Avovaimo ei ymmärrä. Ajatellaan vain omaa napaa eikä sitä veden tuhlausta.
M31
Samis!
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saattaa tehdä ruokaa ja laittaa ruokailuvälineet ja lautasen tiskikoneeseen, ne kattilat ja pannut jämineen jättää aina hellalle tai tiskipöydälle lojumaan. Laittaa ne itse pois vain jos sanon asiasta, ei koskaan omatoimisesti. Todella ärsyttävä tapa.
Lämmittää puolivalmisteita pannulla vai ihan paistaakin jotain?
Vierailija kirjoitti:
Ette ole ilmeisestiajoutuonlöytynytkohtaamaavielä todellisuutta, mutta tiskaamalla suoritettava astian pesu verrattuna astianpesukoneeseen vie paljon vettä.
Voitte tehosta pesemällä kerralla enemmä ja käyttämällä laskettua vettä tiskialtaaseen (ei juoksevaa) ja huhdellessa ämpäriä tai kattilasta kattilaan.Tutustu myös etikan ja sitruunapippurin tehoon vanhoissa pinttyneissä ruoan jätteissä.[/quote
Tarkoitat varmaan sitruunahappoa tai soodaa, vahvasti emäksistä?
Toimii kyllä ne monissa asioissa. Etikkaa (happo) taas toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Miun mies kantaa pihalle semmosis muovisis lepälaatikois ja vetelee painepesurilla kun on hänen tiskivuoro 😑... noh ainakin siivooo ....tyylillään.
:D toivottavasti ei oo mitää arvokasta astiaa.
oliko paistanut lehtipihvejä niissä
Kuulostaa tutulta. Siskoni taloudenpito oli sinkkuaikoinaan samanlaista. Joskus kävin hoitamassa hänen kissojaan ja tiskiröykkiöitä oli juurikin parveketta myöden...
Vierailija kirjoitti:
Hahah, oikeesti? Äijä se on.
Hah! Voisi luulla provoksi, ellen itsekin olisi todistanut vastaavaa tapausta (tuttu reilu parikymppinen mies). Puhtaiden astioiden loputtua kaapista työnsi tiskipöydälle kasaantuneet likaiset tylysti takaisin kaappiin 🤢 En tiedä mitä niille sittemmin tapahtui.