Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin muutaman päivän matkoilla ja mies on työntänyt kaikki likaiset astiat parvekkeelle

Vierailija
24.10.2020 |

Ei ole viitsinyt tiskata, vaan kattilat (6kpl) on ruoanjämineen parvekkeella. Samaten kaikki astiakaapin lautaset ovat siellä pitkin pöytää, tuoleja ja lattioita. Kylläpä osaa siepata taas jälleen kerran...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Voisi luulla provoksi, ellen itsekin olisi todistanut vastaavaa tapausta (tuttu reilu parikymppinen mies). Puhtaiden astioiden loputtua kaapista työnsi tiskipöydälle kasaantuneet likaiset tylysti takaisin kaappiin 🤢 En tiedä mitä niille sittemmin tapahtui.

Vierailija
2/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aikoinaan komea, supliikki ja isomunainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jätit ne likaisina haisemaan, oma vika!

Vierailija
4/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Voisi luulla provoksi, ellen itsekin olisi todistanut vastaavaa tapausta (tuttu reilu parikymppinen mies). Puhtaiden astioiden loputtua kaapista työnsi tiskipöydälle kasaantuneet likaiset tylysti takaisin kaappiin 🤢 En tiedä mitä niille sittemmin tapahtui.

Panitte kuitenkin?

Vierailija
5/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika!!!

Vierailija
6/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois.

Vierailija
7/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs se joka kertoi kaveristaan (naisesta) jonka kylpyamme oli täynnä likaisia tiskejä? Oli kuulemma hyvin tarkka omasta ulkonäöstään mutta asunto oli sikolätti.

Vierailija
8/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole ilmeisesti joutunut kohtaamaan vielä todellisuutta, mutta tiskaamalla suoritettava astian pesu verrattuna astianpesukoneeseen vie paljon vettä.

Voitte tehosta pesemällä kerralla enemmä ja käyttämällä laskettua vettä tiskialtaaseen (ei juoksevaa) ja huhdellessa ämpäriä tai kattilasta kattilaan.

Tutustu myös etikan ja sitruunapippurin tehoon vanhoissa pinttyneissä ruoan jätteissä.

Vierailija
9/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista että tuollainen mies kuitenkin tekee itse ruokansa.

Vierailija
10/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää kuka ne astiat sieltä kerää ja tiskaa. Mies sitten kun hänelle on asiasta sanottu /huudettu vai ap?

Vierailija
11/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saattaa tehdä ruokaa ja laittaa ruokailuvälineet ja lautasen tiskikoneeseen, ne kattilat ja pannut jämineen jättää aina hellalle tai tiskipöydälle lojumaan. Laittaa ne itse pois vain jos sanon asiasta, ei koskaan omatoimisesti. Todella ärsyttävä tapa.

Vierailija
12/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vihreitä arvoja parhaimmillaan. Itsekin harrastan, lisäksi esim. pissaan suoraan lavuaariin. Avovaimo ei ymmärrä. Ajatellaan vain omaa napaa eikä sitä veden tuhlausta.

M31

Vierailija
13/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun mies kantaa pihalle semmosis muovisis lepälaatikois ja vetelee painepesurilla kun on hänen tiskivuoro 😑... noh ainakin siivooo ....tyylillään.

Vierailija
14/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vihreitä arvoja parhaimmillaan. Itsekin harrastan, lisäksi esim. pissaan suoraan lavuaariin. Avovaimo ei ymmärrä. Ajatellaan vain omaa napaa eikä sitä veden tuhlausta.

M31

Samis!

N43

Vierailija
15/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saattaa tehdä ruokaa ja laittaa ruokailuvälineet ja lautasen tiskikoneeseen, ne kattilat ja pannut jämineen jättää aina hellalle tai tiskipöydälle lojumaan. Laittaa ne itse pois vain jos sanon asiasta, ei koskaan omatoimisesti. Todella ärsyttävä tapa.

Lämmittää puolivalmisteita pannulla vai ihan paistaakin jotain?

Vierailija
16/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette ole ilmeisestiajoutuonlöytynytkohtaamaavielä todellisuutta, mutta tiskaamalla suoritettava astian pesu verrattuna astianpesukoneeseen vie paljon vettä.

Voitte tehosta pesemällä kerralla enemmä ja käyttämällä laskettua vettä tiskialtaaseen (ei juoksevaa) ja huhdellessa ämpäriä tai kattilasta kattilaan.

Tutustu myös etikan ja sitruunapippurin tehoon vanhoissa pinttyneissä ruoan jätteissä.[/quote

Tarkoitat varmaan sitruunahappoa tai soodaa, vahvasti emäksistä?

Toimii kyllä ne monissa asioissa. Etikkaa (happo) taas toisin päin.

Vierailija
17/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun mies kantaa pihalle semmosis muovisis lepälaatikois ja vetelee painepesurilla kun on hänen tiskivuoro 😑... noh ainakin siivooo ....tyylillään.

:D toivottavasti ei oo mitää arvokasta astiaa.

Vierailija
18/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko paistanut lehtipihvejä niissä

Vierailija
19/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Siskoni taloudenpito oli sinkkuaikoinaan samanlaista. Joskus kävin hoitamassa hänen kissojaan ja tiskiröykkiöitä oli juurikin parveketta myöden...

Vierailija
20/31 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, oikeesti? Äijä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan