Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ex-mies pahoinpiteli ja petti, mutta ei ole huono isä, enkä ole sitä viemässä erossa

Vierailija
24.10.2020 |

Mutta ex kokee että kun minä vaadin huoltajuutta, tämä on kosto siitä että hän on paska aviomies, paska kumppani.
Minä ajattelen tässä vain lapsia, niillä on oikeus rauhalliseen arkeen ja siihen että heidän asioista pidetään huolt, minä olen huolehtinut asiat tähänkin asti. isä rakastaa lapsia, mutta minä olen aina huolehtinut myös lasten asioista rakastamisen lisäksi, isä ei edes tiedä mitä kaikkea siihen liittyy, aikaa olisi ollut vuosikausia opetella.
Lapsilla on minun puolelta täysi vapaus koska tahansa mennä isänsä luokse ja olla tekemisissä, mutta että antaisin yhetishuoltajuuden taistelematta tällaiselle ihmiselle, ei tule kesää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän hyvä isä ollut kun pahoinpiteli lastensa tärkeintä ja rakkainta ihmistä ja asetti tämän vaaraan. Hän on manipuloitsija. Yhdelle kiva, toiselle helvetti. Hän tahallaan rikkoi lastensa tärkeintä, koska sinä olet sitä. Sillä tavalla hän osoitti vihaa lapsiaan kohtaan.

Vierailija
2/5 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiainen on, ei ansaitse todellakaan puolta huoltajuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä joka pahoinpitelee lastensa äitiä on väkivaltainen mies ja huono isä. Piste. Väkivaltainen ihminen on väkivaltainen. Väkivaltaisen ihmisen kohdalla se ettei isä ole pahoinpidellyt lapsiaan tarkoittaa tismalleen, ettei ole pahoinpidellyt lapsiaan vielä. On jo pahoinpidellyt ainakin sinua, joten kynnys väkivaltaan on jo pysyvästi alentunut.

Vierailija
4/5 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille on todella traumaattista, jos toinen vanhemmista pahoinpitelee toista. Muistelen jostain lukeneeni, että se olisi lapselle jopa traumaattisempaa kuin se, että vanhempi pahoinpitelee häntä itseään.

Hän ei ole hyvä isä. Todennäköisesti lapset pelkäävät häntä vaikka yrittävät olla sitä näyttämättä. Pidä pintasi, pidä puolesi ja huoltajuus.

Vierailija
5/5 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä kosti muuttamalla pois maasta. Parasta ikinä.