Maajussit: Fitness-Taru
Kuka katsoi eilen Maajussille morsianta? Kovat on Tarulla odotukset tulevilta sulhasehdokkailta, kun ei itse edes vaikuttanut ulkoisesti yhtään urheilulliselta. Puhetta vain...?
http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/maajussille_morsian/uutiset/1853931/maajussi-tuomaksen-tiputtama-taru-naantalissa-oli-rankkaa
Kommentit (75)
Miten sen meno oli häikäilemätöntä, mitä se sanoi?
seurusteleeko tämä Taru nykyään, kenen kanssa? onko nyt siellä fitness lavoilla vai? jos joku tuntee kenties tai tietää..
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:38"]
Tunnen ja tiedän kyllä Taru on onnellisesti yhdessä mieheni ystävän kanssa. Mutta jatkakaa näitä on mukava lukea'
[/quote]
Jonkun helsinkiläisen kanssako hän on yhdessä onnellisesti? olipa harvinaisen yksinkertaisen oloinen, ei kukaan oikeasti kaunis tarvitse itseään tuolleen mainostaa. jokainen oikeasti kaunis ei tarvitse mainostaa itseään, sen vain ihmiset huomaa. oikeasti hänellä on todella huono itsetunto?
Katsoin samaa. Mutta täytyy kyllä sanoa että on ollut puheissa perää. Kyseinen henkilö treenaa salilla jossa käyn jumpassa. Tosin neidin ulkoinen hapituskin muuttunut ei tunnistaisi samaksi pulleroksi enään. Annetaan ihmisten unelmille vain siivet.
Ei ole ainakaan itseluottamuksesta pulaa. Halunnut varmasti puheillaan saada hämmennystä aikaan ja onnistunut siinä kyllä todella. En itse kykenisi samaan kylmyyteen häikäilemätöntä menoa.
Ei ole ainakaan itseluottamuksesta pulaa. Halunnut varmasti puheillaan saada hämmennystä aikaan ja onnistunut siinä kyllä todella. En itse kykenisi samaan kylmyyteen häikäilemätöntä menoa.
– Oikeastaan minulla on helpottunut olo. Tuli sellainen fiilis, että jos minut olisi valittu, olisin joutunut kieltäytymään farmiviikoista, Taru jatkaa.
Yea right :D
Miten sen meno oli häikäilemätöntä, mitä se sanoi?
Fitness-Taru, kuulostaa sketsihahmolta
Käsitän fitness sanan ehkä eri tavalla kuin kyseinen ihminen...
Jaa. Mun mielestä paras itsetunto on niillä, jotka pudottuaan vain toteavat, että ei selvästikään hakenut minunkaltaistani ja se siitä. Kaikkia kun ei voi miellyttää, vaikka olisi Miss Universum ja nobelvoittaja samassa paketissa.
Kaikista mielenkiintoisinta olisi kyllä saada tietää kokototuus kaikelle. Tunteeko kukaan tätä Tarua oikeassa elämässä?
Tai tietääkö kukaan löytyisikö jostain sosiaalisesta mediasta?
Joskus se fitnesskin on aloitettava. Ei kukaan synny fitness kilpailijan näköisenä.