Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussit: Fitness-Taru

Vierailija
31.01.2014 |

Kuka katsoi eilen Maajussille morsianta? Kovat on Tarulla odotukset tulevilta sulhasehdokkailta, kun ei itse edes vaikuttanut ulkoisesti yhtään urheilulliselta. Puhetta vain...?

http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/maajussille_morsian/uutiset/1853931/maajussi-tuomaksen-tiputtama-taru-naantalissa-oli-rankkaa

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se fitnesskin on aloitettava. Ei kukaan synny fitness kilpailijan näköisenä.

Vierailija
62/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen meno oli häikäilemätöntä, mitä se sanoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteleeko tämä Taru nykyään, kenen kanssa? onko nyt siellä fitness lavoilla vai? jos joku tuntee kenties tai tietää..

Vierailija
64/75 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:38"]

Tunnen ja tiedän kyllä Taru on onnellisesti yhdessä mieheni ystävän kanssa. Mutta jatkakaa näitä on mukava lukea'

[/quote]

Jonkun helsinkiläisen kanssako hän on yhdessä onnellisesti? olipa harvinaisen yksinkertaisen oloinen, ei kukaan oikeasti kaunis tarvitse itseään tuolleen mainostaa. jokainen oikeasti kaunis ei tarvitse mainostaa itseään, sen vain ihmiset huomaa. oikeasti hänellä on todella huono itsetunto?

Vierailija
65/75 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuka tietää?

Vierailija
66/75 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samaa. Mutta täytyy kyllä sanoa että on ollut puheissa perää. Kyseinen henkilö treenaa salilla jossa käyn jumpassa. Tosin neidin ulkoinen hapituskin muuttunut ei tunnistaisi samaksi pulleroksi enään. Annetaan ihmisten unelmille vain siivet.

Vierailija
68/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan itseluottamuksesta pulaa. Halunnut varmasti puheillaan saada hämmennystä aikaan ja onnistunut siinä kyllä todella. En itse kykenisi samaan kylmyyteen häikäilemätöntä menoa.

Vierailija
69/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan itseluottamuksesta pulaa. Halunnut varmasti puheillaan saada hämmennystä aikaan ja onnistunut siinä kyllä todella. En itse kykenisi samaan kylmyyteen häikäilemätöntä menoa.

Vierailija
70/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Oikeastaan minulla on helpottunut olo. Tuli sellainen fiilis, että jos minut olisi valittu, olisin joutunut kieltäytymään farmiviikoista, Taru jatkaa.

Yea right :D

Vierailija
71/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen meno oli häikäilemätöntä, mitä se sanoi?

Vierailija
72/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness-Taru, kuulostaa sketsihahmolta

Vierailija
73/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitän fitness sanan ehkä eri tavalla kuin kyseinen ihminen...

Vierailija
74/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun mielestä paras itsetunto on niillä, jotka pudottuaan vain toteavat, että ei selvästikään hakenut minunkaltaistani ja se siitä. Kaikkia kun ei voi miellyttää, vaikka olisi Miss Universum ja nobelvoittaja samassa paketissa.

Vierailija
75/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista mielenkiintoisinta olisi kyllä saada tietää kokototuus kaikelle. Tunteeko kukaan tätä Tarua oikeassa elämässä?

Tai tietääkö kukaan löytyisikö jostain sosiaalisesta mediasta?