Maajussit: Fitness-Taru
Kuka katsoi eilen Maajussille morsianta? Kovat on Tarulla odotukset tulevilta sulhasehdokkailta, kun ei itse edes vaikuttanut ulkoisesti yhtään urheilulliselta. Puhetta vain...?
http://www.mtv.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/maajussille_morsian/uutiset/1853931/maajussi-tuomaksen-tiputtama-taru-naantalissa-oli-rankkaa
Kommentit (75)
siis mistä tiedät, että kyseessä on sama henkilö? facebook https://www.facebook.com/taru.hiltunen?fref=ts
en usko, että kyseessä on sama henkilö.
Haha, kyseessä ei todellakaan ole sama henkilö... tämä on tieto
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:38"]
Tunnen ja tiedän kyllä Taru on onnellisesti yhdessä mieheni ystävän kanssa. Mutta jatkakaa näitä on mukava lukea'
[/quote]
No voisitko sitten vähän valottaa kuinka fitness tämä typy oikeasti on? Kiinnostaa kovasti, kun niin uhosi.
Kannattaa varmaan ottaa selvää ensin mitä siihen lajiin kuuluu. Taru mainitsi että tulevaisuudessa haaveilee kilpailemisesta vankka rakenteinen nainen pääsee varmasti pitkälle jos jaksaa treenata. Onhan se nähty Jutta dietissäkin kuinka ammattilaiset ovat välillä pulleassa kunnossa kunnes vasta kisan kynnyksellä vedetään kaikki pois.
En sanoisi tuota uhoamiseksi vaan hän luottaa itseensä ja valmennus ryhmäänsä. Arvostusta sille että tähtää pitkälle ja kerran on julkisesti tämän lausunut niin sopii odottaa jotain lähivuosina.
Hyvä itsetunto ja itseluottamus ovat hyviä asioita, mutta ne on osattava erottaa harhaisuudesta.
Kivaa että ihmiset haluaa nykyään pitää huolta itsestään.. Mutta toi fitnesshypetys alkaa mennä jo aivan yli, kun kaikki haluaa olla niin fitnessiä! Sitten syödään hampurilaisten lisäksi yksi rahkapurkki päivässä ja käydään ottaan posekuvia salilla ja papatetaan että kohta kisoihin tästä! Kyllä näitä näkyy meidänkin salilla yhä enenevissä määrin... Ei en ole itse fitness, enkä ylipainoinen, vaan tavan kuntoilija.
Kuvauksista lienee aikaa reilusti mistä te sohvaperunat tiedätte miltä nämä ihmiset näyttävät tänäpäivänä? Kateellisten panettelua kun ei itse pystytä tekemään muuta kun haukkumaan toisia ruudun takaa. Menkää ko henkilölle läsäyttämään päin naamaa samat sanat vaan.
Ihminen joka syö pullaa ja hoitaa seitsemää lasta kotona ja kukaan ei sano mitään mutta auta armias kun joku mainitsee sanan fitness tai syö kanaa Tupperware purkista niin jokainen menettää kontrollinsa ja mielensä.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:38"]
Tunnen ja tiedän kyllä Taru on onnellisesti yhdessä mieheni ystävän kanssa. Mutta jatkakaa näitä on mukava lukea'
[/quote]
No voisitko sitten vähän valottaa kuinka fitness tämä typy oikeasti on? Kiinnostaa kovasti, kun niin uhosi.
[/quote]
Ihan on normaali lajin harrastaja. Taas vaan saatu iso kohu tuollaisesta asiasta. Menkää itse katsomaan ja kysymään kuinka menee mitä te siellä ruudun takana hypetetätte eikun jokainen moottoriturpa vaan laittaa kuvaa omasta mahasta uskon että ei ole monella vara sanoa yhtään mitään.! Kiitos olen puhunut jatkakaa tätä komeaa päivän viihdeuutista.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:54"]
Kuvauksista lienee aikaa reilusti mistä te sohvaperunat tiedätte miltä nämä ihmiset näyttävät tänäpäivänä? Kateellisten panettelua kun ei itse pystytä tekemään muuta kun haukkumaan toisia ruudun takaa. Menkää ko henkilölle läsäyttämään päin naamaa samat sanat vaan.
[/quote]
Ei tarvi olla kateellinen, jos ei ole muuta tekemistä kuin länkyttää p***aa ajankuluksi. Myönnä pois vaan, että on tämä fitness trendi osittain tosi huvittavaa! ;-)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:54"]Kuvauksista lienee aikaa reilusti mistä te sohvaperunat tiedätte miltä nämä ihmiset näyttävät tänäpäivänä? Kateellisten panettelua kun ei itse pystytä tekemään muuta kun haukkumaan toisia ruudun takaa. Menkää ko henkilölle läsäyttämään päin naamaa samat sanat vaan.
[/quote]
Millon on kuvattu?
.
[/quote]
Ihan on normaali lajin harrastaja. Taas vaan saatu iso kohu tuollaisesta asiasta. Menkää itse katsomaan ja kysymään kuinka menee mitä te siellä ruudun takana hypetetätte eikun jokainen moottoriturpa vaan laittaa kuvaa omasta mahasta uskon että ei ole monella vara sanoa yhtään mitään.! Kiitos olen puhunut jatkakaa tätä komeaa päivän viihdeuutista.
[/quote]
Hermolomalle mars, jos noin kiihdyttää!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 15:54"]
[/quote]
Ei tarvi olla kateellinen, jos ei ole muuta tekemistä kuin länkyttää p***aa ajankuluksi. Myönnä pois vaan, että on tämä fitness trendi osittain tosi huvittavaa! ;-)
[/quote]
Totta tuokin. Tosin onhan tämä hyvää ajanvietettä. Fitness buumi on räjähtävä ilmiö joka varmasti pilaa monen nuoren naisen ja miehen elämän kurinalaisella tyylillä ja jos mukaan otetaan vielä aineita jotka vaikuttavat ihmisen normaaliin toimintaan.
Kuka niistä tytöistä oli Heidi? Ja sekö on nyt yksissä sen Tuomaksen kanssa?
Instaosoite kiitos!