Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskollani on 22 vuotta nuorempi miesystävä. Tai siis poika:D

Vierailija
24.10.2020 |

Sisko ei tajua, minkä takia suku nauraa hänelle. Hänestä on tullut vitsi. Mitä voi nuori mies nähdä keski-ikäisessä naisessa? Jättää heti kun tulee nuorempi vastaan. Minun mieheni on samanikäinen kuin minä ja meillä on tasapainoinen suhde. Hävettää siskon puolesta eikä aiota jouluna kutsua heitä meille. Mitä sellaisen kanssa voi puhua edes? Oksettaa jos alkaisivat kosketella toisiaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika polo tekee vakavan virheen. Nuoren miehen kannattaisi etsiä oman ikäistä naista nyt, eikä sitten muutaman vuoden päästä. Nuorena ei kannata haaskata aikaa keski-ikäisiin rusinoihin.

Vierailija
22/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika polo tekee vakavan virheen. Nuoren miehen kannattaisi etsiä oman ikäistä naista nyt, eikä sitten muutaman vuoden päästä. Nuorena ei kannata haaskata aikaa keski-ikäisiin rusinoihin.

Mitä jos hän tykkää naisesta ja haluaa olla hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siskosi Muoti mielessä-muori?

Vierailija
24/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko saa varmaan usein ja kunnon kyytiä. Anna siskon nauttia.

Mikä tää oletus on, et kaikki nuoret miehet on jotain superhimokkaita? Mulla on ollut haluttomia miehiä ja sitten minuuttimunia. Että se siitä seksihurjastelusta. Hyvähän se on tosin tuudittautua tommoseen luuloon...

Vierailija
25/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun mies on vielä suht nuori itse ja muija rupsahtanut? Alkaa nuorempi ja kauniimpi houkuttaa.

Vierailija
26/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oleskelulupa kunnossa?

Vierailija
27/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa tuossa on. Itselläni (olen alle 30v mies) on 56 vuotias naisystävä.

Vierailija
28/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nuori ei oikeasti halua olla vanhuksen kanssa. Sairas ajatuskin.

Vierailija
29/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nuori ei oikeasti halua olla vanhuksen kanssa. Sairas ajatuskin.

Aiotko itse olla alle 50-vuotiaana vanhus? Kyse ei ole siitä, että siskoni olisi vanhus tai mihinkään kelpaamaton vaan epätasaisesta suhteesta. Hänellä voisi olla kypsä mies ja sopivampi parisuhde.

Ap

Vierailija
30/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 25-vuotias poikaystävä ja itse olen 38... :) Ja olen muuten paremmassa kunnossa kuin olin alle kolmekymppisenä, nyt on rahaa harrasteisiin ja nautintoihin ja tiedän mitä haluan. Seksi on muuten mahtavaa ja nuori mieheni jaksaa innostua minusta joka päivä kuin ei olisi alastonta naista nähnytkään.

Vierailija
31/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nauratte. Sisko ei välttämättä kuvittelekaan, että tuo olisi loppuiän suhde.

Kuka mies haluaa enää naisen, jolla on ollut nuori poikaystävä?

sellainen, joka pitää vanhasta ämmästä, jolla on kateellinen sisko

Vierailija
32/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun mies on vielä suht nuori itse ja muija rupsahtanut? Alkaa nuorempi ja kauniimpi houkuttaa.

nuoret naiset ovat vihreitä feministejä tatuointeineen ja lävistyksineen. Ei houkuta

Vierailija
33/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eräs nuori mies ja suhde oli hyvä ikäerosta huolimatta. Kumpikin olimme aikuisia, joten mitä väliä jollain sukulaisten mielipiteellä 🙄

Vierailija
34/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 25-vuotias poikaystävä ja itse olen 38... :) Ja olen muuten paremmassa kunnossa kuin olin alle kolmekymppisenä, nyt on rahaa harrasteisiin ja nautintoihin ja tiedän mitä haluan. Seksi on muuten mahtavaa ja nuori mieheni jaksaa innostua minusta joka päivä kuin ei olisi alastonta naista nähnytkään.

Teitä aina kummasti löytyy 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
35/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuoret naiset ovat vihreitä feministejä tatuointeineen ja lävistyksineen. Ei houkuta

Nekrofiili 😥

Vierailija
36/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa tuossa on. Itselläni (olen alle 30v mies) on 56 vuotias naisystävä.

Minulla siis on fetissi juuri vanhempiin naisiin.

Vierailija
37/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kateeksi siskoasi. Olen itse 45 ja voi, haluaisin mielihyvin tuollaisen 20+ rakastajan. En vain halua pettää miestäni. Tiedän, että sänkyyn nuoria miehiä saisi, enkä muuta tai pysyvämpää tarvisikaan. Silti kutkuttaa ajatus...

Ole iloinen siskosi puolesta, hänellä on HAUSKAA!

Vierailija
38/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:n huolen, jos parisuhde vaikuttaa ulkopuolisen silmin epätasaiselta. Mutta on ne nuoretkin aikuiset ihan "oikeita ihmisiä" omine mielipiteineen, mieltymyksineen ja tulevaisuuden haaveineen. Olen itse vähän alle 30-vuotias, eikä tuttavapiiriini kuulu yhtäkään sellaista aivotonta bimboa joka pelkän rahan perässä antautuisi roimasti vanhemman kumppanin seksileluksi. (Tähän kategoriaan sisällytän sekä miehet että naiset.)

Tämän aloituksen kalikka kalahti osittain myös omalle kohdalle, sillä minulla on myös tapana ihastua itseäni vanhempiin miehiin. Niin ehkä siksikin nyt tulin vastaamaan tähän, kun on oma lehmä ojassa. Mutta (suhteellisen) nuoresta iästä huolimatta minullakin on omat tunteeni, tiedän varsin selvästi mitä kumppanilta haluan  – eikä se asia ole raha – ja ihastuessani teen rohkeasti aloitteita. Olen myös kouluikäisen lapsen äiti, ja hän on aina ensimmäisenä elämäni tärkeysjärjestyksessä ja pohdin ensisijaisesti hänen etuaan, jos itse joudun tekemään päätöksiä mitä parisuhteisiin tulee.

En siis ole mikään tahdoton nukke, jota viedään kuin lapasta ja käytetään hyväksi. Enkä myöskään ihminen, joka kylmän laskelmoivasti käyttää muita hyväkseen taloudellisen hyödyn toivossa. Ehkä tuo mies tykkää siskostasi oikeasti, ehkä se on vain hetken huumaa,  kuka tietää. Mutta mikäli he molemmat ovat onnellisia, niin antaisin heidän nauttia niin kauan kuin sitä kestää.

Vierailija
39/39 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n huolen, jos parisuhde vaikuttaa ulkopuolisen silmin epätasaiselta. Mutta on ne nuoretkin aikuiset ihan "oikeita ihmisiä" omine mielipiteineen, mieltymyksineen ja tulevaisuuden haaveineen. Olen itse vähän alle 30-vuotias, eikä tuttavapiiriini kuulu yhtäkään sellaista aivotonta bimboa joka pelkän rahan perässä antautuisi roimasti vanhemman kumppanin seksileluksi. (Tähän kategoriaan sisällytän sekä miehet että naiset.)

Tämän aloituksen kalikka kalahti osittain myös omalle kohdalle, sillä minulla on myös tapana ihastua itseäni vanhempiin miehiin. Niin ehkä siksikin nyt tulin vastaamaan tähän, kun on oma lehmä ojassa. Mutta (suhteellisen) nuoresta iästä huolimatta minullakin on omat tunteeni, tiedän varsin selvästi mitä kumppanilta haluan  – eikä se asia ole raha – ja ihastuessani teen rohkeasti aloitteita. Olen myös kouluikäisen lapsen äiti, ja hän on aina ensimmäisenä elämäni tärkeysjärjestyksessä ja pohdin ensisijaisesti hänen etuaan, jos itse joudun tekemään päätöksiä mitä parisuhteisiin tulee.

En siis ole mikään tahdoton nukke, jota viedään kuin lapasta ja käytetään hyväksi. Enkä myöskään ihminen, joka kylmän laskelmoivasti käyttää muita hyväkseen taloudellisen hyödyn toivossa. Ehkä tuo mies tykkää siskostasi oikeasti, ehkä se on vain hetken huumaa,  kuka tietää. Mutta mikäli he molemmat ovat onnellisia, niin antaisin heidän nauttia niin kauan kuin sitä kestää.

Tässä oli paljon ajatusta. Paras vaihtoehto olisi näin, koska en tietystikään toivo pahaa siskolle. Siitä koko jutussa on kyse, että tekisi hyviä valintoja ja tämä nuorimies ei sitä voi olla.

Ap