Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin yhden työpaikkailmlituksen perään

Vierailija
31.01.2014 |

Ne painoi punaista luuria. Numero on ilmoituksessa mutta siihen ei vastata. Nyt niillä on numeroni, että hyvien tapojen mukaista soittaa takaisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ilmoituksessa joku aika, jolloin voi kysellä lisätietoja? Jos oli, toivottavasti noudatit sitä.

Jos ei ollut aikaa, niin ei voi ajatella, että kyseinen ihminen pystyy vastaamaan puhelimen ihan 24/7, hänelläkin on kokouksia, lääkäreitä, ja ties mitä menoja. Ei tuollainen ihminen soittele takaisin, soitat myöhemmin uudestaan.

Vierailija
2/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:20"]

Ne painoi punaista luuria. Numero on ilmoituksessa mutta siihen ei vastata. Nyt niillä on numeroni, että hyvien tapojen mukaista soittaa takaisin.

[/quote]

Heh, et tainnut hakea myyntityötä? Etkä mihinkään kaupungin tai valtion palveluhommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi vastata puhelimeen, eikä kaikki soittele vieraisiin numeroihin takaisin. Se soittaa joka haluaa saada asiansa hoidettua.

Vierailija
4/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä myöhemmin uudestaan. Halutessasi jätä viesti. Harva soittaa takaisin numeroon, josta ei ole jätetty viestiä. 

Vierailija
5/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä oli aika ja noudatin sitä. WTF?

Vierailija
6/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,  minä en koskaan soita takaisin. Jos jollain on minulle tärkeää asiaa, hän soittaa uudelleen.

Vierailija
7/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:41"]

AP,  minä en koskaan soita takaisin. Jos jollain on minulle tärkeää asiaa, hän soittaa uudelleen.

[/quote]

Nimenomaan näin.

Vierailija
8/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 12:41"]

[/quote]

Nimenomaan näin.

[/quote]

Minä taas en soita toista kertaa vaan numeroni jää puhelimeen ja minulle soitetaan aina takaisin. Sama koskee soittopyyntöjä.

Vierailija
9/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nimenomaan näin.

[/quote]

Minä taas en soita toista kertaa vaan numeroni jää puhelimeen ja minulle soitetaan aina takaisin. Sama koskee soittopyyntöjä.

Arvaa vaan soittelevatko työpaikoista takaisin? Eiköhän tällä hetkellä riitä hakijoita ihan tarpeeksi jo muutenkin. Yleensähän työpaikoissa onkin jo maininta, että olemme niin kiireisiä, että emme vastaa puhelintiedusteluihin.

Vierailija
10/10 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkö yritykset millainen vikatikki läpensä paska työnantaja on työntekijälle? Jos sellaiseen eksyy niin menee joko mielenterveys tai irtisanomisen ja karenssin myötä talous. Minä puhun aina puhelimitse ennenkun lähetän hakemukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi