Lakkasin juomasta kahvia
Ja nyt kakka ei tule ollenkaan. :((
Kahvikissalla oli säännöllinen aamusuoli heti sen kupillisen jälkeen.
Mikä avuksi? Kuivattuja luumuja olen syönyt jo puoli kiloa. SInne jäi nekin jumittaan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
5 vuotta pöntöllä eikä kukaan viitsi edes neuvoa antaa!
Laskutaidoton! Kolme vuotta vain, kultaseni.
Ihan luottopakki minulla, magnesiumoksidi. Ruokakaupasta myytävistä Vitabalans olikohan MAGNEX merkki ja yksi tabu on 375mg, syön kaksi ennaltaehkäisyyn, ja jos tilanne on jo päässyt huonoksi niin otan 2x tuon 2tbl pvässä. Illalla kun ottaa niin aamulla on homma hoidossa. Harmittaa suorastaan kun en aikaisemmin ole tuota tajunnut, vaikka usein kuullut kuin magnesiumoksidi menee harakoille ja aiheuttaa vaan vatsantoiminnan vilkastumista. Halpa ja turvallinen keino, enkä ole huomannut ongelmaa että käytän usein (taipumusta ollut lapsesta asti kovaan mahaan). Syöhän toiset sitä edelleenkin siinä uskossa että se oksidi imeytyisi ja saisi magnesiumit kehoon.
Samaa olisin ehdottanut kuin edellinen. Marketin hyllystä magnesiumlisää ja se päiväannos kerralla naamaan. Älä lähde mihinkään kauas vessanpytystä.
Toisena vaihtoehtoma tupakka/nikotiini, mutta tuskin haluat vaihtaa kofeiiniaddiktiota toiseen.
"Sinne jäi nekin jumittaan" :'D no juu ei oo naurun asia!
Jos nyt jo pääs liian iso tukko tuleman, joisin sen kahvilla pois, ja jatkossa alat heti sitä ilta magmesiumoksidia syömään, ennenkö kerkeää edes tukkia. Nimenomaan oksidi versio, ei juurikaan imeydy itse magnesium, eli on sitten käytännössä kakkalääkettä vaan.
5 vuotta pöntöllä eikä kukaan viitsi edes neuvoa antaa!