Satan-suikaleet - mitä niistä voi tehdä?
Anoppi lähetti kolme pakettia kaupalta yli jääneitä. Mitä niistä voisi tehdä? Ollaan ihan sekaaneja kaikki.
Kommentit (17)
Voi Saatana rukka, kun on suikaleiksi joutunut
Saatanan suikaleet. Niitä ei meille osteta.
Joku kiusaus varmaan? Kastike? Miten sitä maustetaan?
Ääniviestissä puhui satan-suikaleista. Mistä minä tiedän, miten se kirjoitetaan. Ajattelin, että joku ulkomaalainen tuote ja nimi. Tarkoittaahan samat sanat eri asioita eri kielissä.
Fingerpori
”Saimme vieraaksi helluntaisaarnaajan Amerikasta.”
”We go to a vegetarian restaurant.”
”Sei-tan is great!”
Ei oo Fingerporista. Oikeasti kuvittelin, että tää on jotain intiaa tai jotain. Join viime kesänä jenkeissäkin Nussi-vettä. Samat sanat, eri merkitykset.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo Fingerporista. Oikeasti kuvittelin, että tää on jotain intiaa tai jotain. Join viime kesänä jenkeissäkin Nussi-vettä. Samat sanat, eri merkitykset.
Eikun se olikin Panna Water, mutta anyway.
Jotain helvetillisen maustettua ruokaa?
Hui mikä nimi. Ovatko ne palvojille tarkoitettuja?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on Loka-nimistä kivennäisvettä. Ja istaelilainen kosmetiikkamerkki on Ahava (kasvovoiteita ym.).
Satan - suikaleista syntisen hyvää kiusausta.
Siis kiusaus voisi toimia? Mitä muuta ideaa? Mille ne maistuu, miten ne maustetaan?
Oikein huolella jos tikkaa niin saa askarreltua Pimeyden Herran itsensä niistä
Vierailija kirjoitti:
Oikein huolella jos tikkaa niin saa askarreltua Pimeyden Herran itsensä niistä
Mä olin tosissani, mutta tää oli sen verran hauska, että alan varmaan sit tikkaamaan niitä yhteen.
Vai että ihan satan-suikaleita... Onhan teillä kaapissa varmuuden vuoksi myös jauhenlihaa?