Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö jostain, kuka käy katsomassa Facessa profiiliasi?

Vierailija
31.01.2014 |

Siis ketkä käy sivullasi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitten ihmettelen näitä kusymyksiä! Mitä sitten, vaikka jokainen frendi kävisikin! Itse olet tietoisesti hyväksynyt tietyt ihmiset kavereiksi siellä ja pidä sitten huoli, että ei-ystäville näkyy pelkkä nimi&kuva TAI jos kovasti häiritsee, niin voit valita asetuksista kohdan, jossa voi valita näkyvänsä vai ystäville. Ihme salapoliisileikkiä!

Vierailija
2/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe, ei mitenkään eikä minkään ohjelman kautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä oikealla puolella on kaverilista, missä näkyy ne 8 kaveria. Mä olen 100-varma, että siinä olevat ovat vierailleet eniten profiilissasi. Minulla on lähestulkoon aina saman tyypit, tai n.15 läheisintä vaihtelee järjestystä. Tiedän, että tyypit vierailevat profiilissani. Myös mieheni ilmestyy ruudukkuun, jos on esim. parin päivän aikana klikkaillut profiiliani usein (testattu on). Joskun eräs ex-säätökin oli jatkuvasti siinä näkösällä (en ikinä käynyt hänen profiilissaan), mutta hävisi yhtäkkiä sattumalta samaan aikaan, kun löysi itselleen naisen.

Vierailija
4/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:05"]

Siis ketkä käy sivullasi?

[/quote]

Ajatusleikki: Jorma menee kirjastoon ja huomaa kaverinsa olevan nettipäätteellä, vaihtaa kuulumiset ja pyytää kaveriaan, että tsekkaa "sivusi". Avoimet wlanit, prepaid kännyköiden netit... milläs noista selvität kuka on selaimen toisessa päässä?

Vierailija
5/5 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 11:25"]

No siinä oikealla puolella on kaverilista, missä näkyy ne 8 kaveria. Mä olen 100-varma, että siinä olevat ovat vierailleet eniten profiilissasi. Minulla on lähestulkoon aina saman tyypit, tai n.15 läheisintä vaihtelee järjestystä. Tiedän, että tyypit vierailevat profiilissani. Myös mieheni ilmestyy ruudukkuun, jos on esim. parin päivän aikana klikkaillut profiiliani usein (testattu on). Joskun eräs ex-säätökin oli jatkuvasti siinä näkösällä (en ikinä käynyt hänen profiilissaan), mutta hävisi yhtäkkiä sattumalta samaan aikaan, kun löysi itselleen naisen.

[/quote]

Ei.. Vaan se näyttää ne keiden kanssa oot jutellu lähiaikoina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme