Mistä yläasteikäiset pojat voisi tykätä joululahjaksi?
Sukulaislapset, veljekset kyseessä. Toinen seiskalla, toinen ysillä. Eivät koskaan osaa itse sanoa mitään toiveita paitsi että ei rahaa eikä lahjakortteja (mikä minusta on erikoista, koska rahaa luulin kaikkien tuon ikäisten toivovan, mutta yritän nyt sitten tehdä kuten pyytävät eli antaa jotain muuta). Osaisiko joku ideoida tuon ikäisille lahjaa?
Kommentit (36)
Meillä tuon ikäiset toivovat rahaa, koska tajuavat, että eivät oikeastaan tarvitse mitään. Meidän pojat ovat tykänneet leuanvetotangosta, kuntosalikäsineistä, käsipainoista ym urheiluun liittyvästä, kokkauskirjoista, tietokirjoista ja kosmetiikasta esim. hiusvahaa tms., arvoesineet.
Ilmeisesti rahat ja lahjakortit vanhemmat pöllii itselleen, muuta selitystä en keksi. Tosin meillä on aina halunneet jotkin pikkupaketit, koska tykkäävät availla paketteja. Joko heillä on leathermannit? Semmoiset molemmille, siitä on hyötyä vuosiksi.
Meillä 14v ja 12v ja Adidaksen tai Niken hupparit ja t-paidat ovat suosikkeja mutta koko kannattaa varmistaa äidiltä. Meillä vanhempi käyttää miesten kokoja.
Muita suosikkeja: polkupyörään lamppuja/heijastimia, uusi laturi, kuulokkeet, sellaiset langattomat korvaan laitettavat on nyt in. Jos lukevat, niin osta Storyteliin lahkakortti. Löytyy 3 kk, 6kk ja 12 kk, alennuksessa 30 euroa, 50 euroa ja 80 euroa. Meillä pojat haluavat aina Steam-lahjakortteja, mutta ei sovi näille, jos eivät kerran pelaa mitään.
Miksi tuo ei lahjakorteille? Leffaliput on kivat tai jokin sarjalippu uimahalliin tai kylpylään.
Oma tyttöystävä, jonka kanssa käydä laavulla, luonnontieteellisessä museossa sekä juoda sateisina viikonloppuina kaakaota. 😔
Vierailija kirjoitti:
Toiselle ak-47 ja toisella m-16.
Voivat sitten leikkiä Ericiä ja Dylania.
Vierailija kirjoitti:
Oma tyttöystävä, jonka kanssa käydä laavulla, luonnontieteellisessä museossa sekä juoda sateisina viikonloppuina kaakaota. 😔
Tarvitsisit kunnon selkäsaunan.
fleshlight ja liukkaria.
Olisinpa saanut itse tuollaisen lahjaksi...
Adidas ja nike ainakin sellaisia merkkejä. Meidän pojat toivoo aina suklaapukkia ja pyjama, (nyt jo 18 ja 13).mä olen huomannut, että haluaisivat nimenomaan lahjoja meilläkin. Jokin harrastukseen liittyvä, astiankin voi ostaa,niillä käyttöä myöhemmin. Pussilakanasetti, kylpypyyhe. Meillä ollut tosi tykätty Finlaysonin sport pyyhe, kuivuu nopeasti. En tiedä tehdäänkö enää.
Harrastavatko lautapelejä? Joku hieman haastavampi lautapeli voisi mennä hyvin, kuten Terraforming Mars, Wingspan tai vaikka Flamme Rouge?
Itse tilasin siskonpojille harrastukseen viittavat lehtien vuosikerrat. On pitkäksi aikaa iloa. Leffalippusarja, kausikortti ja vaatteita tuon ikäisille menee aina, jolloin kannattaa mennä nuorison kans kauppaan yhdessä ja käydä vaikka samalla syömässä.
Moni nuori on ilmaissut työni lomassa sanonut että kaipaa seuraa myös vanhemmista. Jos on sellaista mahdollisuutta, niin eikun penskat kyytiin ja vaikka mettään yöks laavulle tms ja siellä antaa lahja.
Pringles-purkki (täysi tai tyhjä) ja perhepakkaus jauhelihaa.
Mies osti meidän samanikäisille pojille nuoremmalle ilmakiväärin ja vanhemmalle jalkajousen. Kovasti oli tykätyt lahjat.
- pakohuonepeli lahjaksi /
- Nike tms kylpypyyhe ja suihkushampoota/ poikien ihonhoitotuotteita/Adidaksen sukkia tms
- herkkukori
- lukuvalot / yölamput omiin huoneisiin
- pussilakanat
- Pipot/ hanskat - kysy neuvoa esim. Urheiluliikkeestä
- voisko mukit / esim. Iittalan mustat Teemat ja sinne sisään karkkia/ kyniä
- vie lahjaksi Trampoliinipuistoon
- Heurekan verkkokaupasta voisi löytyä jotain tiede juttuja
Jos tykkäävät lukea
- lehtitilaus
- tiede/ avaruus yms harrastukseen viittaava
- kiikarit
- kaukoputki ja joku tähtikartasto
Stadium on varma kauppa tuon suhteen, ei voi ainakaan pahasti mennä pieleen. Kattovatko leffoja? Disney+ vuodeksi? Tai HBO?