Kotipizzan rullakebab
Kommentit (32)
0/5 koska ei ollut munakarvoja tai ullatusmajoneesia
Kiinnostaisi kans tietää. Lankkupitsat oli sellainen pettymys että kebabrullasta kuulisi mielummin ennen kuin tuhlaa rahojaan.
Tavalliset pitsat ainakin hyviä, parempia kuin useimmissä pizzerioissa.
Kebabrulla oli ihan täys pettymys. Maistui todella oudolta ja jäi syömättä, vaikka harvoin ruokaa jätän syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kans tietää. Lankkupitsat oli sellainen pettymys että kebabrullasta kuulisi mielummin ennen kuin tuhlaa rahojaan.
Tavalliset pitsat ainakin hyviä, parempia kuin useimmissä pizzerioissa.
Lankkupizzahan on aivan törkeän hyvää! Aika kallis vaan niin ei tule kovin usein otettua. Kebabrullaa en ole testannut.
Pitsat on hyviä paitsi kotzonet joiden perusteella en ostaisi rullaa...
Siinä oli aika vähän kebabia ja se maistui lähinnä valkosipulilta. En tilaa toiste.
Tykkään tulisesta mutta tämä oli aivan liian tulinen.
Rulla on syöty. Aika pieni ja mauton. Silti 1100 kcaloria. Surullinen keissi.
En edes kokeile. Aivan törkeän hintainen. En ihan periaatteesta maksa kymppiä moisesta rullasta.
Voisiko joku seuraavalla kerralla punnita sen ja kertoa tuloksen tänne. Ahmedien rullat on olleet enimmillään yli kiloisia, hinta suunnilleen sama 10+ €.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tulisesta mutta tämä oli aivan liian tulinen.
Eikö tulisuutta saa itse valita?
"liian tulinen" ja kotipizzasta... Hah. no ehkä teille tabascokin on tulista...
Mä kyllä tykkään tuosta rullasta. Tulinen se ei ole, vähän jotain mietoa chilisoossin makua lähinnä. Mutta hyvää kyllä eikä liian iso.
Olen suuri rullakebabin ystävä, mutta Kotipizzan rulla oli niin vastenmielinen rävellys, että en saanut syötyä kokonaan. Jätetään noi pizza & kebab hommat ihan suosiolla niille, jotka sen osaa.
Ostin tänään ja lenti roskikseen. En ymmärrä miten ykskinkertainen ruoka kuten rulla voidaan pilata noin. "Taikinakin" oli sellainen kaupasta ostettu tortillapohja :D
En ole syönyt mutta huono on.