Olenko masentunut, kun mielelläni vain makoilen kotona tekemättä mitään?
Olen siis oikein tyytyväinen kun saan maata, levätä ja jopa nukkua viikonloppuna. Muut tykkää käydä harrastuksissa mutta minä en, nautin kun saan olla kotona tekemättä mitään hyödyllistä. En kaipaa ihmisten seuraa livenä, mutta tykkään lukea palstalla muiden kirjoituksia ja katsella/kuunnella youtubettajien höpinöitä. Siinäpä se. Olenko minä masentunut?
Kommentit (6)
Olen "makoillut" kotona koko elämän. Välillä opiskellut ja lyhyitä työpätkiä joka kerta ahdistun niissä ja ihmiset ärsyttää odotan vain että ne päättyy ja pääsen kotiin turvaan. Pelkkä kaupassa käynti voi pilata koko päivän.
Mainitsen vielä, että läheiseni kritisoivat minua tästä laiskuudestani. He toivoisivat minun olevan touhukkaampi. En ymmärrä miksi. Jos olen tyytyväinen näin, miksi se ei näy heidän silmissään positiivisena asiana?
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen samanlainen ja miettinyt samaa. Tosin tubettajia en jaksa kuunnella.
Itsekään en katsele ns. valtavirran suosiossa olevia tubettajia. Ei heillä ole persoonassa sellaista rosoa, mitä itse tubettajalta kaipaan. Katselen päivittäin kahden eri tubettajan videoita. Läheiseni eivät ymmärrä sitäkään, mikä minua näissä kahdessa kanavassa kiinnostaa.
ap
Olet. Terve ihminen haluaa olla lajitoveriensa seurassa koska on laumaeläin. Sairaat yksilöt nuolee haavojaan syrjemmällä.
Olen samanlainen ja miettinyt samaa. Tosin tubettajia en jaksa kuunnella.