Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhin tyttäreni on 15v. ja nuorin 3v.

Vierailija
30.01.2014 |

Tyttäret pitävät toisistaan,vanhin suorastaan palvoo tuota pikkuista.En ymmärrä miksi lapset pitäisi tehdä pienellä ikäerolla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:08"]

Tyttäret pitävät toisistaan,vanhin suorastaan palvoo tuota pikkuista.En ymmärrä miksi lapset pitäisi tehdä pienellä ikäerolla.

[/quote]

En minäkään. Esikoinen 32v, kuopus täyttää 12v

Vierailija
22/26 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytöt, 14v ja 12v, sekä 7-vuotias poika. Tytöt ovat aina olleet kovan luokan tappelupukareita, suorastaan hävettää kulkea heidän kanssaan kaupoissa kun aina sanaharkkaa tai tönimistä. Ihan taaperoikäisistä asti olen saanut kuunnella jatkuvaa ininää ja nyt murkkuiässä ovet paukkuu ja kännykät lentelee pitkin seiniä ja lattioita. Esikoinen tulee loistavasti toimeen pikkuveljensä kanssa, osaavat kummatkin kunnioittaa toisiaan jne. kun taas nuorempi tyttö haastaa riitaa myös veljensä kanssa. Usein esikoinen liittyy riitaan puolustelemaan nuorinta ja siitä vasta sota alkaakin... Olen lopen uupunut tähän tilanteeseen, toivottavasti rauhoittuisivat mahd. pian. :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Meillä on isot ikäerot, läheiset välit ja onnellinen perhe. Jos joku jaksaa vuoden parin välein synnyttää ja se on sen perheen ratkaisu, niin hyvä heille. Minulle tai meille ei olisi sopinut. 

Vierailija
24/26 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle pikkulapsiaika ei ole ollut jotakin sellaista, mikä pitää saada ohi mahdollisimman nopeasti. Olemme valinneet isot ikäerot. Mikä sopii meille, ei välttämättä sovi muille.

Vierailija
25/26 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 10:58"]

mä olen kyllä aina ollut vapaa menemään, vaikka olen viiden lapsen äiti

[/quote]

No montako lastensuojeluilmoa on tullut. Kyllä nyt tyhmäkin tajuaa, että pienet lapset vaativat enemmän huolenpitoa ja läsnäolemista kuin isommat.

[/quote]

lasten isä?

Vierailija
26/26 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa just noin kun ap:lla, tyttö 15, välissä poika 12, poika 3. En mä näe tässä mitään ongelmanaihetta, kaikki tykkäävät pienimmästä kovasti. Eihän sitä missään säännöissä ole määrätty että lapset pitää olla pienellä ikäerolla. Ja minusta on elämää rikastuttavaa kun on ihan eri-ikäsiä lapsia eri elämänvaiheissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi