No se tapailu loppui lyhyeen... :D
Mulle on herttaisen yhdentekevää se, jos ei musiikkimaut kohtaa, hänelle selkeästi ei. Paras oli kyllä kommentti: "oon aina sanonut ettei ämmät tajua musiikista mitään". Näköjään voi orastava suhde kaatua tällaiseenkin :D Blokkasi kaikkialla.
Kommentit (70)
Blääh... Oon niin kyllästynyt miehet sitä, miehet tätä, naiset ei mitään. Miehillä on ollut maailman sivu aikaa keskittyä kaikkeen aikaa vievään, kun naiset ovat huolehtineet jälkikasvusta ja kodista. Länsimaissa, nyt kun tilanne on muuttumassa, niin miehet eivät enää tiedä mitä tehdä ja se ilmenee naisien halveksuntana. Kasvakaa aikuisiksi ja ottakaa vastuu. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap mitä bändejä kuuntelet, ihan mielenkiinnosta kysyn.
Joo ihan varmaan paan tänne että saan lisää haukkuja :D Hard rockin kerroin jo ja se saa riittää. Lempibiisi ei oo hard rockia kylläkään.
Kertoisit nyt. :D Nyt alkoi tuo lempibiisikin kiinnostaa. Mitä sitten vaikka joku anonyyminä haukkuisikin? Ei täällä kukaan toisiaan tunne.
Nojoo pointti. Sama se on. Lempibiisi on Hurriganesin versio I Will Stay -biisistä.
Lempibändeihin kuuluu Aerosmith, Led Zeppelin, Skid Row, Whitesnake, ja sit noita jotka ei ihan aina istu hard rockin -määritelmään Metallica, Queen, W.A.S.P. ja Black Label Society, noita tulee eniten kuunneltua.
Siinähän haukutte, ei muuta mun musamakua mihinkään suuntaan :D
Kiva kun kerroit, minä en ainakaan hauku. I Will Stay on hieno biisi ja noista bändeistä itse kuuntelen Aerosmithiä, Led Zeppeliniä, Metallicaa ja Queeniä. Sen lisäksi oma musiikkimaku menee myös kevyemmän rockin suuntaan mm. Muse, Oasis, Radiohead, U2 ja Red Hot Chili Peppers.
Joo mulla on soittolistalla tosi paljon musiikkia ja sinne mahtuu paljon muutakin kuin hard rockia, mm just RHCP ja Bon Jovi joista tykkään paljon. Mut lempparit on noi mainitut. Mä en kanssa ihan tajua että oliko nyt niin sitä tasoa että "ämmät ei tajua musiikista mitään" mutta minkäs teet kun ei tiedä millasta musaa hän itse kuuntelee :D
Joo tuollaiset vaahtoajat mielipiteineen kannattaa jättää täysin omaan arvoonsa. Mielenkiintoistahan se olis ollu kyllä tietää mitä se kuunteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se oli aika noloa että ensitreffit alttarin Matilla oli Himin levy seinälle riipustettuna. Se oli noloa jo teininä kun miespuoleinen kaveri fanitti sitä. Sehän naisten musiikkia!
Ei ole miesten ja naisten musiikkia, on vain musiikkia.
Metallissa on kyllä yleisesti mielletty aina nuo himit sun muut naisten musiikiksi. Kukaan mies jaksa sellaista nyyhkymetallia kuunnella.
Näkeehän sen fanikunnastakin, että suurinosa on himilläkin naisia.
Metallissa yleisesti mielletty..
Sehän on vain jonkun rajoittuneen joukon mielipide. Näin käy kun suhtautuu musiikkiin liian vakavasti.Sen lisäksi, että nämä tyypit ovat naisvihaajia, ovat he usein myös homofoobikkoja.
Semmoset voimaantumiset sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko itse muusikko? Mietin, kun tapailin joskus yhtä kitaristia, jolle oli tosi kova paikka se, etten tykännyt hänen bändinsä musiikista.
Minkä tyylistä musiikkia se bändi soitti?
Heavymetallia örinälaululla.
Niin no, sitten ei ole ihme. En minäkään yleensä pysty kuuntelemaan varsinaista örinäheviä eli jotain death metallia tms. Sepulturaa olen jonkin verran aiemmin kuunnellut, se ei ole sellaista puhdasta örinää kuin death metal. Jos laulu on pelkkää korkeaa rääkymistä tai matalaa örinää, niin ei vain pysty kuuntelemaan, vaikka kuinka tykkäisi kitarataustoista.
Meshuggah on yksi sellainen, jolla on hyvät mielenkiintoiset taustat varsinkin rumpalin ansiosta, mutta se laulu käy ainakin pitemmän päälle niin paljon korville, ettei vaan pysty valitettavasti. Örinällä aika usein pilataan musiikki, joka voisi olla helvetin hyvää ilman sitä tai vähemmän örisevällä laululla.
Vierailija kirjoitti:
Huh... Oma lempibiisini lienee Joulumaa. Mutta bändiä(??) en fanita :D Olisi tullut blokit minullekin :D
Huutista Joulumaalle, ite varmaan pokkana oisin sanonut jotain tällaista:D
Mun mies kuuntelee iskelmää ja jotain naislaulajia. Itse pidän progesta ja metallista. Naureskellaan aina, että meni sukupuolivärkit meillä ristiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko itse muusikko? Mietin, kun tapailin joskus yhtä kitaristia, jolle oli tosi kova paikka se, etten tykännyt hänen bändinsä musiikista.
Minkä tyylistä musiikkia se bändi soitti?
No toihan ois ollu ihan parasta :D
Mutta makuasioitahan nämä on.
Vierailija kirjoitti:
ihan oikein sulle.":D"
Joitakin onnistuu ihan mikä tahansa ärsyttämään... Ei edes kiinnosta tietää, mikä sinun henkilökohtainen ongelmasi on.
AP, et selkeästi menettänyt mitään. Uutta matoa koukkuun vaan.
Muistan nuoruudestani yhden miehen, jolla oli pätemisentarvetta elokuvien suhteen. Me emme kylläkään tapailleet. Hänen mukaansa elokuvasta ei voinut muodostaa mielipidettä, jos ei tiennyt siitä aivan kaikkea: kuvauspaikkoja, näyttelijöiden taustaa, käytettyä kalustoa, yms. Oli siis innokas harrastaja, eikä ymmärtänyt sitä, että joillekin elokuva on vain elokuva. Hitto, SUURIMMALLE OSALLE elokuva on vain elokuva.
Mitä tällaisiin aikaansa tuhlaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi kerran hiukan vastaavalla tavalla: olin parikymppinen ja joku keski-ikäinen ukkeli tuli juttelemaan, kun olin uimarannalla. Kyseli sitten kaikenlaista lempiväristä horoskooppiin ja lempimusiikkiin. Kerroin, että tykkään Ricky Martinin ja Enrique Iglesiasin musiikista ja lattarimusasta muutenkin. Äijä alkoi haukkua, että olen todella pinnallinen ja typerä ja ei kukaan voi kuunnella niin huonoa musiikkia ja olen tuottanut hänelle pettymyksen ja hän ei olisi uskonut, että olen niin tyhmä ja pinnallinen että kuuntelen niin tyhmää musiikkia... Poistuin paikalta nopeasti.
Reps! Kuvitteliko vaari, että jos sun musiikimakusi olisikin ollut yhteneväinen hänen omansa kanssa, niin vuosisadan rakkaustarina olisi saanut alkunsa? :D