Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No se tapailu loppui lyhyeen... :D

Vierailija
24.10.2020 |

Mulle on herttaisen yhdentekevää se, jos ei musiikkimaut kohtaa, hänelle selkeästi ei. Paras oli kyllä kommentti: "oon aina sanonut ettei ämmät tajua musiikista mitään". Näköjään voi orastava suhde kaatua tällaiseenkin :D Blokkasi kaikkialla.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi miespuolinen työkaveri, seurustelee naisen kanssa, kuunteli töissä Antti Tuiskua ja lady gagaa ja muuta naisten musiikkia. Minusta se on ihan selvä homoseksuaalisuuden merkki jos noita kuuntelee. Ei tuntunut yhtään häpeilevän asiaa vaan ihan innoissaan kuunteli.

Vierailija
42/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se oli aika noloa että ensitreffit alttarin Matilla oli Himin levy seinälle riipustettuna. Se oli noloa jo teininä kun miespuoleinen kaveri fanitti sitä. Sehän naisten musiikkia!

Ei ole miesten ja naisten musiikkia, on vain musiikkia.

Metallissa on kyllä yleisesti mielletty aina nuo himit sun muut naisten musiikiksi. Kukaan mies jaksa sellaista nyyhkymetallia kuunnella.

Näkeehän sen fanikunnastakin, että suurinosa on himilläkin naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko itse muusikko? Mietin, kun tapailin joskus yhtä kitaristia, jolle oli tosi kova paikka se, etten tykännyt hänen bändinsä musiikista.

Minkä tyylistä musiikkia se bändi soitti?

Vierailija
44/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Juha Tapiokin on kyllä täysin naisille suunnattua musiikkia. Varmaan ihan laskelmoitu mikä myy naisille.

Vierailija
45/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap mitä bändejä kuuntelet, ihan mielenkiinnosta kysyn.

Joo ihan varmaan paan tänne että saan lisää haukkuja :D Hard rockin kerroin jo ja se saa riittää. Lempibiisi ei oo hard rockia kylläkään.

Kertoisit nyt. :D Nyt alkoi tuo lempibiisikin kiinnostaa. Mitä sitten vaikka joku anonyyminä haukkuisikin? Ei täällä kukaan toisiaan tunne.

Nojoo pointti. Sama se on. Lempibiisi on Hurriganesin versio I Will Stay -biisistä.

Lempibändeihin kuuluu Aerosmith, Led Zeppelin, Skid Row, Whitesnake, ja sit noita jotka ei ihan aina istu hard rockin -määritelmään Metallica, Queen, W.A.S.P. ja Black Label Society, noita tulee eniten kuunneltua.

Siinähän haukutte, ei muuta mun musamakua mihinkään suuntaan :D

Vierailija
46/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta ettei ämmät tajua musiikista juurikaan mitään. Maailmassa ei ole kovinkaan montaa merkittävää naista joka olisivat jääneet historiaan merkittävinä tuolla saralla kun vertaa miehiin. Se onko naisen vamma tai heikkous nyt sitten mikään syy jättää häntä on toinen juttu, nainenhan voi olla ihan hyvä leveälanteinen lastentekoon kasvatukseen  ja hupi siittelyyn sopiva rajoituksestaan huolimatta.

Lol :D

Vierailija
47/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko itse muusikko? Mietin, kun tapailin joskus yhtä kitaristia, jolle oli tosi kova paikka se, etten tykännyt hänen bändinsä musiikista.

Ei ole muusikko :)

Tämä "riita" siis sai alkunsa siitä kun hän kysyi, että mikä on mun lempibändi ja kaikkien aikojen lempibiisi. Vastasin rehellisesti, ja kommentti "ei voi olla lempibiisi miltään muulta kuin lempibändiltä" ja kun olin eri mieltä, väitti vastaan. Että ei vaan voi lempibiisi olla toisen bändin biisi ku mikä on oma lempibändi. ...

Alkoi kysellä lisää mistä bändeistä pidän, ja luettelin niitä, ja sitten tuli tuo "oon aina sanonut ettei ämmät tajua musiikista mitään" -kommentti. Ja blokit päälle. Niinku... mitä.

Mitäs kuuntelet niin huonoa musiikkia.

Mistäs tiedät, ettei ap kuuntele samaa musiikkia kuin sinä?

Kyllä sen tietää,veikkaan suomipopin soittolistaa kuten kaikki muutkin naiset.

Joo, KAIKKI naiset kuuntelee suomipoppia. Kukaan ei voi tykätä mistään muusta. Naiset on yksi, aivoton massa.

t. bläkkisnainen ylempää ketjusta

Poikkeus vahvistaa säännön

Jos säännöstä löytyy poikkeus, sääntö on virheellinen.

Vierailija
48/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se oli aika noloa että ensitreffit alttarin Matilla oli Himin levy seinälle riipustettuna. Se oli noloa jo teininä kun miespuoleinen kaveri fanitti sitä. Sehän naisten musiikkia!

Metallissa on kyllä yleisesti mielletty aina nuo himit sun muut naisten musiikiksi. Kukaan mies jaksa sellaista nyyhkymetallia kuunnella.

Metallissa yleisesti mielletty..

Sehän on vain jonkun rajoittuneen joukon mielipide. Näin käy kun suhtautuu musiikkiin liian vakavasti.

Vierailija
49/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä totta ettei ämmät tajua musiikista juurikaan mitään. Maailmassa ei ole kovinkaan montaa merkittävää naista joka olisivat jääneet historiaan merkittävinä tuolla saralla kun vertaa miehiin. Se onko naisen vamma tai heikkous nyt sitten mikään syy jättää häntä on toinen juttu, nainenhan voi olla ihan hyvä leveälanteinen lastentekoon kasvatukseen  ja hupi siittelyyn sopiva rajoituksestaan huolimatta.

Se, että sinä et tunne naispuolisia muusikoita ei vielä tarkoita, etteikö heitä olisi ollut. Oikeat muusikot tuntevat Rosetta Tharpet ja muut. Puhumattakaan siitä, että Nannerin tapaisten musikaalisten nerojen musiikkia on kylmästi pistetty miesten nimiiin.

Vierailija
50/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain jonkun rajoittuneen joukon mielipide. Näin käy kun suhtautuu musiikkiin liian vakavasti.

Yleinen mielipide metallipiireissä.

Vierailija
51/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen mielipide metallipiireissä.

Tähän sopisi sanonta tuhannesta kärpäsestä ja paskasta.

Vierailija
52/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi, että nämä tyypit ovat naisvihaajia, ovat he usein myös homofoobikkoja.

Vierailija
53/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heillä on säälittävän pieni dikki ja he kokevat oman miehuutensa jatkuvasti uhatuksi naisten ja homojen taholta.

Vierailija
54/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan varmaan paan tänne että saan lisää haukkuja :D Hard rockin kerroin jo ja se saa riittää. Lempibiisi ei oo hard rockia kylläkään.

Kertoisit nyt. :D Nyt alkoi tuo lempibiisikin kiinnostaa. Mitä sitten vaikka joku anonyyminä haukkuisikin? Ei täällä kukaan toisiaan tunne.

Nojoo pointti. Sama se on. Lempibiisi on Hurriganesin versio I Will Stay -biisistä.

Lempibändeihin kuuluu Aerosmith, Led Zeppelin, Skid Row, Whitesnake, ja sit noita jotka ei ihan aina istu hard rockin -määritelmään Metallica, Queen, W.A.S.P. ja Black Label Society, noita tulee eniten kuunneltua.

No nyt olisi kyllä todellakin mielenkiintoista tietää, mitä musiikkia kys. mies kuuntelee.

Vierailija
55/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, mikä aito mies-aarre pääsi karkuun.

/s

Vierailija
56/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "riita" siis sai alkunsa siitä kun hän kysyi, että mikä on mun lempibändi ja kaikkien aikojen lempibiisi. Vastasin rehellisesti, ja kommentti "ei voi olla lempibiisi miltään muulta kuin lempibändiltä" ja kun olin eri mieltä, väitti vastaan. Että ei vaan voi lempibiisi olla toisen bändin biisi ku mikä on oma lempibändi. ...

Alkoi kysellä lisää mistä bändeistä pidän, ja luettelin niitä, ja sitten tuli tuo "oon aina sanonut ettei ämmät tajua musiikista mitään" -kommentti. Ja blokit päälle. Niinku... mitä.

Miten mies perusteli tämän?

Vierailija
57/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun kerroit, minä en ainakaan hauku. I Will Stay on hieno biisi ja noista bändeistä itse kuuntelen Aerosmithiä, Led Zeppeliniä, Metallicaa ja Queeniä. Sen lisäksi oma musiikkimaku menee myös kevyemmän rockin suuntaan mm. Muse, Oasis, Radiohead, U2 ja Red Hot Chili Peppers.

Vierailija
58/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies perusteli tämän?

Öö, ei perustellut mitenkään :D Sanoi vaan että "ei voi olla" ja toisti sitä. Jossain vaiheessa tuli v-sana sinne väliin, että "EI V____ VOI OLLA"

Vierailija
59/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä et tunne naispuolisia muusikoita ei vielä tarkoita, etteikö heitä olisi ollut. Oikeat muusikot tuntevat Rosetta Tharpet ja muut. Puhumattakaan siitä, että Nannerin tapaisten musikaalisten nerojen musiikkia on kylmästi pistetty miesten nimiiin.

höpsistä. Toinen osasi vähän renkuttaa skittaa ja toinen plagioi veljensä neroutta ei keksinyt itse mitään, korkeintaan oli sormipimpassa hyvä

Vierailija
60/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun kerroit, minä en ainakaan hauku. I Will Stay on hieno biisi ja noista bändeistä itse kuuntelen Aerosmithiä, Led Zeppeliniä, Metallicaa ja Queeniä. Sen lisäksi oma musiikkimaku menee myös kevyemmän rockin suuntaan mm. Muse, Oasis, Radiohead, U2 ja Red Hot Chili Peppers.

Joo mulla on soittolistalla tosi paljon musiikkia ja sinne mahtuu paljon muutakin kuin hard rockia, mm just RHCP ja Bon Jovi joista tykkään paljon. Mut lempparit on noi mainitut. Mä en kanssa ihan tajua että oliko nyt niin sitä tasoa että "ämmät ei tajua musiikista mitään" mutta minkäs teet kun ei tiedä millasta musaa hän itse kuuntelee :D