Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko matkustanut korona-aikana?

Vierailija
24.10.2020 |

Miksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

paitti muutaman kerran alle 50 km päässä olevalla mökillä

🏡🌅🌌

Vierailija
2/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut.

Kävin kerran Suomessa, kerran Saksassa, kerran Espanjassa ja sinne olen lähdössä marraskuussa uudelleen.

Miksi? Koska voin. Koska osaan pitää huolta omasta ja muiden turvallisuudesta käyttäytymällä asianmukaisesti. Koska minun ei tarvitse yöpyä Espanjassakaan hotellissa vaan asua kotona. Ihan yhtälailla voin olla eristyksissä siellä kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppareissuja ei lasketa, niin vain mökilleni ja samalla äitini luokse. Ja yhden huonekalun kävimme hakemassa keväällä tyttäremme luota muutaman tunnin matkan päästä.

Vierailija
4/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme elokuussa Virossa 5 päivää. Olimme matkassa omalla autolla, laivalla loungepaikat. Ei julkisia kulkuvälineitä ( paitsi se laiva), kaikki ruokailut terasseilla. Tarkka huolehtiminen hygieniasta ja turvaväleistä.

Tämän lisäksi Itä-Suomeen yksi kahden yön työmatka.

Vierailija
5/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole matkustanut edes ennen korona-aikaa.

Vierailija
6/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kävin kaksi kertaa Suomessa, kun matkustusrajoituksia ei ollut minun maastani saapuville. Hyvä niin, sillä nyt taas näyttää menevän pitkä aika ilman matkustelua.

Vierailija
7/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa Tallinnassa päivän risteilyllä. Ensimmäisen kerran 5. maaliskuuta ennen pandemian puhkemista ja toisen kerran 9. heinäkuuta ja huolehdin hygieniastani ja maissa asioin viroa. Ma oskan ka eesti keelt.

Vierailija
8/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut lasten kanssa Ruotsissa, Virossa, Puolassa, Itävallassa ja Englannissa. Olisimme matkustaneet myös Serbiaan ja Skotlantiin mutta nämä matkat peruuntuivat. Emme ole sairastuneet matkoilla.

Vierailija
9/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole helmikuun jälkeen ollut kertaakaan yli 50 km päässä kotoa. Rakastan matkustamista yli kaiken ja matkustan yleensä suuren osan vuodesta, mutta minäkin pystyn hyvin olemaan aloillani, kun maailmalla jyllää pandemia. Ei pitäisi olla niin vaikeeta. Vaatii vain tietyn määrän epäitsekkyyttä ja ymmärrystä. Toki ei mikään yllätys, että moni tuntee olevansa etuoikeutettu tekemään miten lystää.

Vierailija
10/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Peruin lomani toukokuussa ja marraskuussa. 

Vierailija
11/11 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa maassa + useita kotimaanmatkoja. Siksi että haluan muutakin kuin istua kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi