Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No se tapailu loppui lyhyeen... :D

Vierailija
24.10.2020 |

Mulle on herttaisen yhdentekevää se, jos ei musiikkimaut kohtaa, hänelle selkeästi ei. Paras oli kyllä kommentti: "oon aina sanonut ettei ämmät tajua musiikista mitään". Näköjään voi orastava suhde kaatua tällaiseenkin :D Blokkasi kaikkialla.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, kuulostaa juntilta kyseinen mies. 

Vierailija
2/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko itse muusikko? Mietin, kun tapailin joskus yhtä kitaristia, jolle oli tosi kova paikka se, etten tykännyt hänen bändinsä musiikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kiertänyt High Fidelity -tyypit kaukaa. Ne on järjestään jäätäviä naisvihaajia.

Vierailija
4/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen musiikkimaku hänellä oli? (että osaan varoa, jos vastaan tulee)

Vierailija
5/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko itse muusikko? Mietin, kun tapailin joskus yhtä kitaristia, jolle oli tosi kova paikka se, etten tykännyt hänen bändinsä musiikista.

Ei ole muusikko :)

Tämä "riita" siis sai alkunsa siitä kun hän kysyi, että mikä on mun lempibändi ja kaikkien aikojen lempibiisi. Vastasin rehellisesti, ja kommentti "ei voi olla lempibiisi miltään muulta kuin lempibändiltä" ja kun olin eri mieltä, väitti vastaan. Että ei vaan voi lempibiisi olla toisen bändin biisi ku mikä on oma lempibändi. ...

Alkoi kysellä lisää mistä bändeistä pidän, ja luettelin niitä, ja sitten tuli tuo "oon aina sanonut ettei ämmät tajua musiikista mitään" -kommentti. Ja blokit päälle. Niinku... mitä.

Vierailija
6/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen musiikkimaku hänellä oli? (että osaan varoa, jos vastaan tulee)

Me ei valitettavasti päästy niin pitkälle, että olisin saanut tietää. Kysyin kyllä mutta hän keskittyi mulle mieluisan musiikin haukkumiseen eikä kertonut.

Vierailija
7/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma mikä pelle. Oliko se joku 14-v?

Vierailija
8/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "riita" siis sai alkunsa siitä kun hän kysyi, että mikä on mun lempibändi ja kaikkien aikojen lempibiisi. Vastasin rehellisesti, ja kommentti "ei voi olla lempibiisi miltään muulta kuin lempibändiltä" ja kun olin eri mieltä, väitti vastaan. Että ei vaan voi lempibiisi olla toisen bändin biisi ku mikä on oma lempibändi. ...

Alkoi kysellä lisää mistä bändeistä pidän, ja luettelin niitä, ja sitten tuli tuo "oon aina sanonut ettei ämmät tajua musiikista mitään" -kommentti. Ja blokit päälle. Niinku... mitä.

Mitäs kuuntelet niin huonoa musiikkia.

Vierailija
9/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kuuntelet niin huonoa musiikkia.

No sanopa muuta :D En kyllä miehen hurmaamiseksi ajatellut kuunnella semmosta musiikkia mistä en pidä.

joku kysyi ikää: yli 30-vuotias mies on

Vierailija
10/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh... Oma lempibiisini lienee Joulumaa. Mutta bändiä(??) en fanita :D Olisi tullut blokit minullekin :D

Vierailija
11/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nyt sellaista ole kenelläkään kuin kaikkien aikojen lempibiisi! Niitä on monia joita luukuttaa tuntikaupalla kunnes yhtäkkiä vaihtaakin toiseen. Kyllä se edellinenkin sinne taustalle edelleen hyväksi jää mutta että kaikkien aikojen lempibiisi...

Vierailija
12/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tietysti olit kuin enkeli koko ajan etkä esimerkiksi vittuillut miehen musiikkimausta?

Vierailija
13/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tietysti olit kuin enkeli koko ajan etkä esimerkiksi vittuillut miehen musiikkimausta?

Johan se kävi ketjusta ilmi, ettei miehen musiikkimausta ollut puhetta, kun ei vastannut kysyttäessä.

Mistä moinen defenssi? Oletko tuo mies?

Vierailija
14/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran hiukan vastaavalla tavalla: olin parikymppinen ja joku keski-ikäinen ukkeli tuli juttelemaan, kun olin uimarannalla. Kyseli sitten kaikenlaista lempiväristä horoskooppiin ja lempimusiikkiin. Kerroin, että tykkään Ricky Martinin ja Enrique Iglesiasin musiikista ja lattarimusasta muutenkin. Äijä alkoi haukkua, että olen todella pinnallinen ja typerä ja ei kukaan voi kuunnella niin huonoa musiikkia ja olen tuottanut hänelle pettymyksen ja hän ei olisi uskonut, että olen niin tyhmä ja pinnallinen että kuuntelen niin tyhmää musiikkia... Poistuin paikalta nopeasti.

Vierailija
15/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on toisille tärkeämpi juttu kuin monille muille. Minäkin saattaisin jättää miehen ensitreffien jälkeen huomiotta, jos hän paljastuisi jonkin suomiräpin tai nykyiskelmän kuuntelijaksi.

N55

Vierailija
16/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan se kävi ketjusta ilmi, ettei miehen musiikkimausta ollut puhetta, kun ei vastannut kysyttäessä.

Mistä moinen defenssi? Oletko tuo mies?

Eihän täällä naiset koskaan ole mitään tehneet kun mies vain yhtäkkiä alkaakin haukkua. Todella uskottavaa.

Vierailija
17/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän nyt sellaista ole kenelläkään kuin kaikkien aikojen lempibiisi! Niitä on monia joita luukuttaa tuntikaupalla kunnes yhtäkkiä vaihtaakin toiseen. Kyllä se edellinenkin sinne taustalle edelleen hyväksi jää mutta että kaikkien aikojen lempibiisi...

Mulla on paljonkin sellaisia mitä rakastan mutta yksi selkeä lemppari on, kulkenut mukana lapsuudesta asti. Palaan siihen aina vaan uudelleen ja se on se joka aina saa vaikuttuneeksi. Joten mulle oli hyvin helppoa vastata siihen kysymykseen, mutta vastasin väärin :D

Vierailija
18/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistinkin juuri miten ihana asia avioero on <3

Vierailija
19/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten lukenut, ettei ap saanut sitä edes tietää, kun mies keskittyi haukkumaan ap:n musamakua.

Vierailija
20/70 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana vittuilla yhtään kenellekään yhtään mistään syystä... Mä tiekkö ihan pidin siitä miehestä. Kunnes.