Maajussille morsian 30.1.
Hitsit miten ärsyttävä tuo yksi Tuomasta tapaileva tyttö (Taru?) on (se joka edellisjaksossa kumartui ja yritteli lähennellä). Muiden mukaan oli puhunut edellisyönä kolmeen asti yöllä puhelimessa Tuomaksen kanssa ja leijui sillä. Ei epäilystäkään, että hän on se "susi lammasten joukossa", josta viime viikolla tippuneet varoitteli.
Kommentit (25)
Siis miten niin fitness-tyyppi. Neitohan oli ennemminkin ku juottolan sikapossu!!??
Ei liha ratakoiralle kasva :D
Upeaa Suorasanaisuutta ja luulen että tästä tytöstä ei puhumalla kuollutta s@@
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 13:18"]Siis miten niin fitness-tyyppi. Neitohan oli ennemminkin ku juottolan sikapossu!!??
[/quote]
mulle kans tuli yllätyksenä tässä ketjussa, että onkin Fitness. Mä tällaisena pikkasen pullukkana katsoin onnessani että kiva kun on pyöreitäkin tyttöjä otettu mukaan, että on niitäkin miehiä näköjään jotka tykkää tai ei ainakaan sen takia heti tyrmää. Oli mun silmään ihan kivan näköinen tyttö, mutta tosiaan ajattelin parikytä kiloa ylipainoiseksi
Ei voi kyllä Tarua syyttää sanojensa syömisestä. Toisessa ketjussa viitattiin InstaGramiin ja sieltä kyllä löytyi erinäköinen nainen. Tainnut aavistaa Läski puheet. Saisinpa itsekkin tämän ahterin liikkeelle ja sanat teoiksi. Wtltä se kyllä näytti eniwei.
Cristianin tapaus taitaa olla jo selvä, valitsee sen nauravaisen tyttösen (en muista nimeä..), jota hehkutti jo ekassa jaksossa.
Vilja valitsee pohjalaisen Jannen, jotka kuulemma ovat edelleenkin yhdessä.
Vanhempi rouva taitaa valita sen rauhallisen silmälaispäisen, joka vaikuttaakin fikulta eikä liian papparaiselta muihin sulhaskandidaatteihin verrattuna.
Ja tämä Tuomas nyt ottaa kenet saa, jotenkin vaikuttaa todella erikoiselta vilkuilijalta. Ei osaa katsoa ihmisiä silmiin vaan silmät pyörii päässä. Onko niin ujo??
Mielenkiintoinen kausi! Toisaalta harmi, että taru tippui, pikkasen kaipaa draamaa ja sitä selän takana puhumistakin. Sehän on sitä parasta vihdettä! Ehkä sitäkin on vielä luvassa..