Kannabis VOI tappaa!
Surullista :( Ja täälläkin niin moni länkyttää ettei kannabis ole vaarallista.
Kommentit (6)
Mä inhoan sitä kun näinä päivinä mediassa joka päivä on jotain kannabiksesta ja täältäkin joka päivä saa lukea jotain kannabismyönteistä. Mun mielestä huumeiden laillistamisessa ei ole MITÄÄN hyvää. Suurin osa, ketkä kannabista käyttävät, ovat hörhöjä. Järkyttävää sekin, että yhä nuoremmat rupeavat käyttämään ja useimmilla 13-vuotiailla ei ole vielä mitään älyä siitä mikä on järkevää.
Elämällä on taipumus päättyä kuolemaan. Jos haluat nopean kuoleman, käytä alkoholia ja nikotiinia, älä liiku, syö epäterveellisesti. Kannbiksta käyttämällä kuolemaa saa odotella turhan pitkään.
Joo, ei ole kannabiksen laillistamisessa mitään hyvää. Kyllä on paljon parempi, että ne rahat kilahtavat huumekartellien ja rikollisten taskuun, ja että poliisin resursseja kulutetaan pössyttelijöiden jahtaamiseen. Meillähän on jo nämä täysin vaarattomat ja lieveilmiöitä aiheuttamattomat lailliset nautintoaineet alkoholi ja tupakka, kannabis taas on HUUME. Kyllä tämä on niin kivaa ja yksinkertaista tämä elämä kun vaan pitää laput silmillä! :)
"Mä inhoan sitä kun näinä päivinä mediassa joka päivä on jotain kannabiksesta ja täältäkin joka päivä saa lukea jotain kannabismyönteistä."
Se että sinä et halua, että jostain aiheesta keskustellaan, ei tarkoita etteikö siitä tulisi keskustella. Jos ihmettelet miksi kannabismyönteisyys on nykyään yleistä, niin kannattaa tarkistaa mihin itse pohjaa näkemyksensä. Kannattaa myös selvittää perustuuko oma näkemys faktoihin.
Voipa se olla tappamattakin.
Kannabiksen mieltäminen vaaralliseksi tuollaisen huuhaauutisen vuoksi, on melkoista järjenköyhyyttä.