Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Ensikoiden ekat treffit***

24.07.2006 |

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

[color=DarkGreen]Heissan kamut![/color]

[color=DarkGreen]Pistän tässä pystyyn pinon enskojen ekojen treffien suunnitteluun. Pistäkääpä kaikki innokkaat ehdotuksia paikasta ja päivästä ym. mieleen tulevasta. Mun mielestä tervetulleita olisivat kaikki enskat, niin odottavat kuin jakautuneetkin.[/color]

[color=DarkGreen]-Amy-[/color]

[color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]&#10048[/size][/color]

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuo Tampere on saanut noin paljon kannatusta, pitäisikö itsekin lähteä matkustelemaan sinne päin...? Aamujunalla sinne ja illalla takaisin. Onhan se ramppaamista, mutta olisi kuitenkin kiva osallistua tällaiseen vähän isompaan miittiin :) Ja toisaalta, jos satuttaisiin olemaan anoppilassa Seinäjoen lähettyvillä niihin aikohin, ei tulisi sitä ramppaamista kuin muutama sata kilometriä. Nooh, pitää vielä katsoa, saisiko järjestetyksi itsensä sinne.

Vierailija
42/58 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Manseen aina mielellään menee rotvallin reunal :-)

Ajankohta näyttää sopivan, mutten uskalla vielä löydä lukkoon. Jos lähden niin mun kyydissä pääsee Helsingistä. Ajeluseuraa olis kiva saada. Tuo äänikirjojen kuuntelu alkaa käydä ykstoikkoseksi ;-)

t.Heini rv 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se on ihan ok että ei tilata syömisiä yms. etukäteen. On meitä paljon, mut toisaalta on aikaakin varmaan sen verran!

Yks paikka mikä mulle tuli mieleen, on Sevilla, espanjalaishenkinen S-ryhmän ravintola rautatien " toisella puolella" mut silti lähellä. Se on kai Tullintorin yhteydessä, tai ainakin ihan siinä lähellä...? Äh kun en muista. Siellä oli ainakin tosi hyvin tilaa kun viimeks kävin (ystävän polttareissa) ja voihan aina tilan ainakin varata etukäteen niin ei jouduta siihen tilanteeseen, että kaikki ei mahdu istumaan tms. Oliks se Burde joka ehdotti sitä toista paikkaa? Sekin kuulosti kyllä oikein hyvältä! Olis kyllä hyvä jos useampi tietäis niitä paikkoja, ja mikä on hyvä. Tuolla Sevillassa oli ainakin hyvät ruuat jos tykkää espanjalaistyyppisestä. Sivulla www.huviopas.net/tampere on esittelyt varmaan kaikista kaupungin ravintoloista ja useista on myös ruokalistat yms., joten sielläkin kantsii käydä katselemassa!

Tunnistamisesta; eiköhän se olisi tosiaan järkevintä että olis jotkut hassut (ja vähän hölmöt, mut ei voi mitään... =)) nimilaput, missä lukis nicki ja oma nimi. Mä ainakin ajattelen, että jos tavataan, niin voidaan toki esittäytyä omilla nimillä vaikka sit jatkettaiskin anonymiteettiä täällä netissä. Ei mua ainakaan haittaa, että tapaamisessa olleet muistaa mut nimeltä, kun tärkeintä se nyt on ettei täällä ihan julkisesti kuuluttele verenpaineitaan omalla nimellään. :-P :-) Ja lappu auttaa ehkä vähän muistamaan, jos meitä on montakin. Voishan se olla semmoinen lappu, minkä jokainen on askarrellut itse kotona ja sovitaan vaan joku yhteinen teema, vaikka väri?

Ja tulkaa vaan turkkulaisekki, ei se matka niiiin pitkä ole ja Tre on ihan ystävällinen kaupunki :-)! Jkl:stä on sinne jotain 200 km, ja musta se on ihan kohtuumatka.

Terkuin Ladie

Vierailija
44/58 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te meitä turkulaisia nyt vallan hätyyttelette?! Johan me ollaan tulossa!!! =D Tai ainakin mä..Ja kai se opekin antaa periksi? Onkohan täältä muita? Lähtekäämme levittämään rauhan sanaa Turusta käsin! (?) =D

No niin.. Burde kysyi tuleeko vaivaantunut olo lappu rinnassa: EI! Mä väsäilen vaikka kyltin ja banderollitkin kotona! Mua ei juurikaan mikään asia hävetä tai vaivaa =) Kunhan päätätte minkälaiset laput..Vai mennäänkö perinteisesti post-it lapuilla? =)

Vierailija
45/58 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän tuon Tampereen kyllä väliin, mutta jos jossain vaiheessa tänne pääkaupunki seudulle järjestellään niin sinne saavun mielelläni.

AinoAurora

Vierailija
46/58 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut joudun ton Tampereen passaamaan. Ei oikein onnistu matkustaminen sinne.

Onko siis ketään joka 2.9 tulisi Hesaan?? Joka ei Tampereelle pääse...

Vierailija
47/58 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy ihan kumpi vaan; asun Helsingin kupeessa, mutta Tampere on ihana paikka :) En vaan ole satavarma saanko töistä vapaata, kun lauantait on mun vakkarityöpäiviä... Mutta jos tulen, kumpi vaan käy.

Kandi

Vierailija
48/58 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minä saavun Tampereelle 2.9. Laitetaan vaikka paria viikkoa ennen ko päivää " sitovien ilmoittautumisten lista" , jonka perusteella voi sitten tehdä pöytävarauksen (tai vaikka oman kabinetin, jos sellaiseen on valitsemassamme ravintolassa mahdollisuus).

Nimilappuidea kuulostaa kivalta. Varsinkin, jos porukkaa on paljon (mikä on toivottavaa!) jutustelu ym. on kätevämpää. Multa on ainakin hukkunut niin paljon muistikapasiteettia viime aikoina jonnekin, hyvä että oman nimensä muistaa ja muistaa tulla paikalle sovittuun aikaan...

Keinuhepo

Vierailija
49/58 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ainakin vielä näillä näkymin. Mulla ei työvuoroja tiedossa sinne asti joten en vielä uskalla sitovasti ilmottautua.. Mutta jos pääsen tulen oikein mielelläni! Ja nimilappu rintaan, helpottaa suuresti huonomuistista :)

Vierailija
50/58 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta kaikki nekin huomaa, jotka ei ole aiemmin huomanneet.

Siis Tampereella tavataan 2.9. Paikkoja jo pari ehdotusta, katsotaan niitä lähempänä. Ja tästä on sitte hyvä jatkaa perinnettä. Josko seuraavat treffit olis Hesassa ja vaikka jossain vaiheessa Turussakin... Pidetään pinoa ylhäällä ja tosiaan sitten lähempänä kerätään vielä listaa niistä, jotka tosiaan ovat tulossa.

-Amy-

ps. nimilaput rintaan vaan - nikillä ja omalla nimellä, sillä oikeesti en osaa kuvitella kenenkään kutsuvan itseäni tällä nikillä.

Vierailija
51/58 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli elokuussa ei irtoa yhtään mihinkään (la 5.8.), vaikka periaatteessa tapaaminen voisi olla kiva juttu.

Paikaksi voisi, jos joskus olisin tulossa miitinkiin, ehdottaa Jyväskylää tai Tamperetta.

Mii-

Vierailija
52/58 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muistutus kaikille ja uudemmille tiedoksi, että enskojen ekat treffit on siis Tampereella la 2.9. Tarkempia aika ja paikka on vielä auki. Lähempänä sitten pistetään listaa, missä ois " sitova" ilmoittautuminen, mutta laittakaapa nimiä myös tänne, jos innostutte. Ja pitäkää pinkkaa ylhäällä!

-Amy-

Vierailija
53/58 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kiva, että tää treffiasia on edistyny! =) Eli siis tampesterissa tavataan!

Ja hei... toivottavasti mahdollisimman moni jo vauvansa saaneista ensikoista pääsee myös paikalle!!!

Burde ja Pannari :)

PS. Se Sevilla on tosiaan rautatieaseman toisella puolella.. jo ennen tullintoria. Muita ruokapaikkoja Sevillan ja Piazzan lisäks on kyllä siinä Hämeenkadulla - ihan lähellä siis jos vaikka junalla tulee.. Esim. Coyote bar&grill, joka on ollu aika suosittu paikka.

Voisin laittaa muutaman linkin:

Coyote -> www.coyote.fi

Sevilla -> http://www.ravintolasevilla.fi/

Piazza -> http://www.piazzafoodfactory.fi/

54/58 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta katoin näinki vanhoja viestejä ja onneks katoinki! Minäki tuun mielelläni Tampereelle(tässä naapurissa kun asun) 2.9. ainakin näillä näkymin :)

Itte en oo käyny koskaan sevillassa tai piazzassa, mutta coyotessa oon kyl ollu työharjoittelussaki. Itseäni kiinnostais se piazza, se näyttää ainaki tosi kivalta!

Mutta ilmeisesti lähempänä katsellaan tarkemmin :)

-Larsku

Vierailija
55/58 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan uus kirjottelija täällä mutta ilmoittautuisin kanssa tapaamiseen, vaikka en olekkaan aijemmin täällä kirjoitellut.

Mää asun Tampereella että mulle olis kanssa paras paikka joko Tampere tai Helsinki olisi kanssa hyvä vaihtoehto.

Terkuin: Leena 33+6

Vierailija
56/58 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis kanssa vallan mainiosta 2.9 sovitaan vaan aika ja paikka niin ilmestyn paikalle.

Vierailija
57/58 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tää treffiasia edistyny mun nettipimennon aikana.

Mä en vaan pääse 2.9, koska lupauduin pienen kummipojan vahdiksi. Pääsen harjottelemaan samalla vähän vauvan hoitoa:)

Joten sitä en voi jättää väliin.

Mutta seuraavaan tapaamiseen on pakko munkin päästä!

Vierailija
58/58 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös me ollaan kiinnostuneita Oululaisten tapaamisesta :)

Marika & Eetu 6kk