***Ensikoiden ekat treffit***
[color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color]
[color=DarkGreen]Heissan kamut![/color]
[color=DarkGreen]Pistän tässä pystyyn pinon enskojen ekojen treffien suunnitteluun. Pistäkääpä kaikki innokkaat ehdotuksia paikasta ja päivästä ym. mieleen tulevasta. Mun mielestä tervetulleita olisivat kaikki enskat, niin odottavat kuin jakautuneetkin.[/color]
[color=DarkGreen]-Amy-[/color]
[color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color] [color=OrangeRed][size=5]❀[/size][/color]
Kommentit (58)
Kamalasti olitte saaneet jo juttua aikaan ajasta ja paikasta, enhän mä ehdi mitään! =)
Mä kans ajattelin, että Tampere olis sikäli hyvä paikka, kun on täällä kuitenkin melko monta jotka ei ole ihan Helsingin alueelta mut Turusta tai Keski-Suomesta tai Pohjanmaalta... Eli kysyn nyt vielä kerran, et olisko kuitenkin mahdollista tehdä kompromissi ja sellainen ratkaisu, että lähes kaikki etelä-keskisuomen porukasta joutuu matkustamaan vähän mut ei kukaan ihan kamalasti? Siis en kyllä ole itseäni sulkemassa Helsingin tapaamisesta pois, jos muutkin sinne matkustavat, mutta ajattelin silti vielä tuoda tämän tasapuolisuusnäkökulman esiin. ;-)
Ajankohdasta: 19. tai 26.8. ovat mulle vielä täysin mahdollisia. 26.8. olis parempi, kun meillä on ukon kanssa hääpäivä 17.8. ja jotenkin meinataan sitä juhlistaa, mut ei välttämättä tietenkään silloin lauantaina joten pääsen kyllä silloinkin.
Yritetään saada tää paikka ja aika sovittua, niin voidaan sit miettiä sitä muuta sisältöä! :)
terkuin Ladie, joka ei myöskään mitenkään yritä päsmäröidä ;-)
Äh, Amy, en tajunnut tuota sinun ehdottamaasi 2.9.! Kyllä sopii sekin.
=) Ladie
Itse asun keski-suomessa.. tampere olisi ihanne paikka, tuttu ja matkaa sinne kertyy noin sata kilsaa mikä on melko kohtuullinen matka.
Eli täälä olisi toiveissa tapaaminen tampereella!
Mä kannatan kanssa Tamperetta! Ois kiva, että yhteiseen miittiin pääsis mahdollisimman moni eli ei niin, että jakaudutaan 3:n miitiin hki, tre ja oulu tms. Junalla pääsee kivasti ja siinä aseman vierestähän varmaan löytyy joku kiva paikka johon kaikki osais? En oo monesti siellä ollut, mutta johonki kai kysymällä pääsen =)
Ja myös 2.9 jos jollekin tuo aiempi ei passaa:)
Burde taisi sanoa, että koko elokuu on buukattu? Jos kaikille sopii niin alettaisko plärään sitä la 2.9 mahdolliseksi?
Ja kun tätä TURKUA nyt ei hyväksytty XD niin pitäisikö kaikkien alkaa äänestää sitä Tampere - Helsinki paikkana?
Jos jokainen vaikka sitten kopsais omaansa ja lisäis sitten oman äänen? Unohdetaan jos menee vaikeaksi..=D Eli jos yritän aloittaa:
Tapaaminen la 2.9:
TAMPERE HELSINKI
1 0
poppis *lähtee kohta duuniin täältä roikkumasta* =)
joku jtkakoon jos jaksaa =D
NYT TÖIHIN!!!! =D
Jos ette kerta tuu tänne " meille" ;)) niin mä äänestän Hesaa, sinne ajaakin nopsemmin ja on ainakin mulle niiiin paljon tutumpi paikka... Mulle käy ihan mikä viikonloppu tahansa elo-syyskuussa.
Ope
Eli täällä olis yks kappale mammoja ja yks kappale vauvoja valmiita treffaamaan Tampereella.
pikku-milli & Akseli 3kk
että meille tais pamahtaa tuohon 19.8. meno, joten miten ois siis tosiaan se 2.9.? Ja mulle sopii hyvin myös tuo Tre, jos se saa enemmän ääniä. Lissää kommentteja kaivataan!
-Amy-
Kylläpä on aktiivista porukkaa! Minäkin haluan sanoa, että tulevaisuudessa olen erittäin kiinnostunut tulemaan tapaamisiin - elokuussa en ole vielä Suomessa ja syyskuun alussa on varmaan niin karmea muutto- ym. käytännön asioihin liittyvä ressi päällä että siirrän suosiolla " kaapista tuloni" myöhempään syksyyn.
Mutta ihana nähdä että jotain kivaa on suunnitteilla! Muistakaa sit laittaa joku kertomus tänne noista tapaamisista!
Makkara
Tuossa kävin viestejä läpi ja ainakin Poppis, Burde, Suippo, Viipero, Heini, Heidi, MiaMik, Ladie, Siru ja Pikku-milli ois Tampereen kannalla, tai pitää sitä mahdollisena. Joten eiköhän nyt sitten aleta hommaamaan treffejä Tampesteriin. Mulle tosiaan olis tuo 2.9. sittenkin se parempi, kävisikö se yllä oleville ja muillekin? Ja paikalliset, antakaapa vinkkejä paikasta, mihin mahduttais jutustelemaan ja syömään hyvin, mutta kuitenkin kohtuullisella hinnalla.
Pistäkääpä taas kommentteja tulemaan, minä vaikka päivittelen tuota listaa sitä mukaan, kun uusia ilmoittautuu mukaan ja paikat ja ajat täsmentyy...
-Amy-
Pitäis sopia meille ainakin toi 2.9. Näillä näkymin ei ainakaan silloin pitäis mitään muuta olla.
Olis niin kiva tulla mukaan, mutta tää ajankohta taitaa olla mullekin käytännössä mahdoton. Joko pyörin viimeisilläni ison masun kanssa, tai sitten yritän juuri totutella vauva-arkeen pienen prinssimme kanssa. Mutta ihana idea, toivottavasti saatte tapaamisen järjestettyä! Ja raporttia sitten meille muillekin, että miten meni!
-Q- ja -q- 36+2
Kirjoittelen myös, jotta saataisiin tämä asia vielä kaikkien enskojen näkyville... Eli ylös.
Mulle tuli heti sit mieleen, että se vois olla joku melko keskustassa sijaitseva ruokaravintola, mistä voisi varata isomman tilan... Tässä vois kyllä Tampereella vaikuttavat aktivoitua ja kysellä vähän jostain paikoista? Jos meitä on 15-20:kin, niin olis myös hyvä vaikka varata jotain syömisiä etukäteen ettei mene kovin kauaa odotteluun.
:-) Jes! Hyvältä näyttää.
Terkuin Ladie.
ja sanokaas nyt turkulaisetkin, et käykö se Tre teille? =)
käypi, mutta Tampere onkin sitten jo suurempi kynnys mulle... Voinhan harkita kuitenkin...
Ope! Jos mennään kahdestaan sinne Tampereelle niin mä voin sitten rauhoitella sua kun sua alkaa oksettaa? =) Eikös se ole ihan nätti kaupunki? Mä en kyllä mitään paikkoja just tiedä siellä eli sieltäpäin olevat sitten hoitaan varauksia ym.? =)
Tampere passaa ja se 2.9. onnistuu kans. Olin kyllä sopinu siihen muuta, mutta tämä menee kirkkaasti edelle, varsinkin kun niin moni taitaa olla tulossa!!! =)
Suippoko se mietti sitä tunnistamisjuttua... Täytyy sanoo, että mullakin kävi mielessä semmoset nimilaput missä olis jokaisen oma nikki + vaikka oikee nimikin... ei sitten tartteis koko aikaa arvuutella mielessä, että kukas toi ny olikaan, vaikka oltaiskin esitelty ittemme alussa. Mut toisaalta... tuleeko vaivautunu olo nimilappu rinnassa??? Mitä ootte mieltä?
Tuli mulle semmonenki mieleen, että jos esim. hesan suunnalta oleville on hankala tulla tampereelle tai siellä olis paljon kokoontuvaa porukkaa noin muutenkin, niin jos halukkuutta löytyy, niin pitää Tampereella 2.9. ja HKI:ssä vaikka seur. viikonloppuna... niin jos ei tre:lle pääse niin voi mennä hki?! kun eihän näiden pakko oo saman viikonloppuna olla...
Tampereen tapaamispaikasta... Mulle tuli heti ekana mieleen piazza, joka on heti rautatieasemaa vasta päätä. Mikäli mä muistan oikein ni se on aika väljä ja tilava paikka... mut älkää hirttäkö jos muistan väärin... Ruokien suhteen oon sitä mieltä, että ei alettais tilailee mitään etukäteen -> kauheesti jollekin hommaa kysellä mitä kukakin ottaa + onhan meillä siellä aikaa... =) vai mitä? ja kun ei kaikki välttämättä halua ruokaa vaan esim. vaan kahvin ja leivoksen...
Että tämmösiä ajatuksia täällä...
Burde ja Pannari-Pennari 30+4
hyvältä kuullostaa ajatukset. Lisää vaan kommentteja! Mä olen jo tuon laittanut kalenteriin, joten ainakin yks on tulossa.
-amy-
Kun näinkin hajallaan asustellaan, niin ainakin se kaks tapaamista siis ois varmaan hyvä. Johan teistä oululaisista täyttyy isompikin paikka! ;o) Kerätkää te omaa listaa siis sinne.
Eteläiselle porukalle ehdottaisin tuota Helsinkiä, koska taitaa olla sinne helpoin tulla. Ja tosiaan kun noita kimppakyytejäkin on varmaan mahdollista järjestää. Jotta saadaan asiaa eteenpäin, [color=OrangeRed]ehdotankin treffipäiväksi lauantaita 19.8.[/color] ja aika vois varmaan olla lounasaiakaan joskus päivällä. Paikkaa tarkemmin en kyllä heti osaa ehdottaa, mutta joku helsinkiläinen vois varmaan vinkata... Jos päivä ei monelle sovi, niin varapäivä mun kalenterista löytyis sit syyskuun alusta eli 2.9.
Nämä vois sitten olla tosiaan ne ekat, ei ainoat tärskyt. Mikäs estäis tapailemasta vaikka parin kuukauden välein, jos juttu luistaa livenä yhtä hyvin kuin näin verkossa...
Ja idea, että arvuutellaan kuka on kuka on aika hauska. =D Laitetaan kuitenkin neilikka rintaan, kuten kunnon " sokkotreffeillä" kuuluukin, jotta löydetään toisemme... Masusta kun ei varmaankaan tunnista, että mihin joukkoon kuuluu... ;o)
-Amy-