Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Värianalyysi: voiko kesätyypillä olla vihreät silmät? Va mikä on mun värityyppi?

Vierailija
24.10.2020 |

Eli iho on itsellä vaalea, ja ikävällä tavalla vaaleanpunaiseen taittuva, silmät ovat syvän tumman vihreät. Oma hiustenväri on maantienvaalea ja kylmä, mutta joukossa on satunnaisia punapigmenttisiä hiuksia (kupariin vivahtavia). Hiusten outo väri on ollut aina, koska lapsen kampaajat usein ihmettelivät outoutta (tämä siis joskus 80-luvun alussa, tokko se nyt niin ihmeellistä olisi). Verisuonista on vaikea sanoa ovatko vihertävät vai sinertävät, ehkä sinertävät, jos ois pakko jompi kumpi sanoa..
Haluan piristää masentavan väristä vaatekaapin sisältöä, joka koostuu tällä hetkellä lähinnä mustista ja harmaista (oi miksi...) vaatteista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäiset ovat kesätyyppejä. Vaaleat silmät ovat mukautuneet lyhyen kesän alueisiin. Näkee siis paremmin hämärässä kun taas ruskeasilmäinen kestää paremmin häikäisyä.

Vierailija
22/22 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruskeat silmät ja aika vaalea iho. Hiukset ruskeat, joskus nuorena olivat vähän punertavat. Mulle oli yllätys, että väriananyysin tuloksena oli kesä. En muista ihan tarkalleen, mikä siinä oli se tarkennus vielä, mutta just ne värit käy mistä eniten tykkäänkin eli puhtaat ja kirkkaat. Kaveri joskus teki, harjoitustyönä kun asiaa opiskeli. En saanut itselle mitään materiaaleja mukaan enkä tajunnut kirjoittaa ylös .

Mutta musta ei käy eikä harmaa eikä juuri ruskeatkaan. Yllättäen  sellainen vauvan vaaleanpunainen elikkä possunpunainen sopii :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän