Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka ovat tarkoituksella laihduttaneet koronariskien minimoimiseksi?

Vierailija
24.10.2020 |

Minä olin sairaalloisen lihava vielä toukokuussa. Nyt olen onnistunut tiputtamaan painoa jo 25 kiloa, toinen 25 on vielä normaalipainoon matkaa. Arvelen saavuttavani sen toukokuussa 2021.
Myönnän pelästyneeni koronaa, lääkäri piti sitä kohdalleni osuessaan erittäin vaarallisena.
En vieläkään ole painon suhteen turvallisilla vesillä, mutta ainakin suunta on ollut oikea.
Muita koronasta kipinän saaneita painon pudottajia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laihduttanut terveysriskin vuoksi, mutta porukka valitti somessa, kuinka korona kerryttää kiloja niin päätin, ettei mulle käy niin. Multa on lähtenyt lihomisen pelossa liian pitkälle ehkä. Olen laihtunut maaliskuusta 57 kg --> 50,1 kg. Juuri aamulla kävin vaa'alla. Koko ajan tavoite laskee. Nyt pääsin tavoitteeseen "bmi alle 19", seuraavaksi haluan alle 50 kiloon...

Luulisi että liian alhainenkin painoindeksi on sairastuessa riski. Juurihan olisko vuosi sitten ilmestyi laaja tutkimus, jonka mukaan painoindeksi 22-23 olisi kaikista terveellisin. Kuulostaa siltä, että olet sairastumassa/sairastunut syömishäiriöön.

Itsellä kun BMI oli n. 18 vuosia sitten, olo oli aika heikko.

Nyt sen on n. 21.

Vierailija
22/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava korona ei ole todellakaan edes pahin ylipainon mukanaan tuoma riski. Jännä, että juuri siihen havahduit. Mutta hienoa, että olet saanut muutosta aikaan, toivottavasti se on pysyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en laihduttanut terveysriskin vuoksi, mutta porukka valitti somessa, kuinka korona kerryttää kiloja niin päätin, ettei mulle käy niin. Multa on lähtenyt lihomisen pelossa liian pitkälle ehkä. Olen laihtunut maaliskuusta 57 kg --> 50,1 kg. Juuri aamulla kävin vaa'alla. Koko ajan tavoite laskee. Nyt pääsin tavoitteeseen "bmi alle 19", seuraavaksi haluan alle 50 kiloon...

Tämmöinen epäterve suhtautuminen painoon voi kyllä kostautua vielä myöhemminkin. Hae apua.

Vierailija
24/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakava korona ei ole todellakaan edes pahin ylipainon mukanaan tuoma riski. Jännä, että juuri siihen havahduit. Mutta hienoa, että olet saanut muutosta aikaan, toivottavasti se on pysyvää.

Olet oikeassa, vasta korona herätti minut toimimaan, olin päästänyt itseni surkeaan jamaan.

Vierailija
25/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ylipaino ei lisää koronariskiä ja sinä lihot laihduttamasi takaisin parin vuoden sisällä. Mutta jokainen valitsee miten aikansa tällä pallolla käyttää.

Ylipaino lisää koronakuolleisuuden riskiä sekä koronan vakavan muodon riskiä. Mistä tuon keksit ettei muka? Tämä on niitä harvoja asioita joista koronan suhteen on alusta asti ollut maailmanlaajuinen yksimielisyys. Eikä se ole muuttunut.

Vierailija
26/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa jos täytyy useita kymmeniä kiloja tiputtaa painoa! Kuka päästää itsensä tuohon pisteeseen?!

Vierailija
27/27 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ankeaa jos täytyy useita kymmeniä kiloja tiputtaa painoa! Kuka päästää itsensä tuohon pisteeseen?!

No minulla on valitettavasti takana pari masennusta ja olen siksi lihonut. Mieluiten olisin ollut lihomatta.