Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron nyt miksi en halua harrastaa seksiä ja mitä teen ettei tarvitse perheenäitinä

Vierailija
24.10.2020 |

Ei vain kiinnosta. Otan mieluummin kissan sänkyyn kuin miehen ja silittelen kissaa, että mies ei tule siihen väliin. Laitan mahdollisimman paksut yöhousut jalkaan ja paidan tiukasti housuihin. Monesti teeskentelen nukkuvaa ja alan miehen nukahdettua selaamaan tablettia. En halua erota, koska elämä on muuten hyvää. Mutta en vain halua harrastaa seksiä. Tulee hiki, pitää ottaa vaatteita pois, karvat kutittaa jne jne. Välillä aloitan tahallaan pienen riidan, ettei tarvitse torjua lähentelyä ja menen sohvalle nukkumaan "kiukkuisena", vaikka oikeasti haluan vain selata tablettia.

Kommentit (146)

Vierailija
121/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies ei saa mitä haluaa, alkaa heteroiden tyranninen pakottaminen tahtoon. Miehet saa määrätä naisen lapsiluvun, lapsen sukupuolen, kehon käytön. Miehet saa tunkea munaa väkisin naisen kehoon. Naisethan itsekin kannattaa avioliiton sisäistä ra*skausta, tehän olette etunenässä olleet sen keulassa. Todistaa taas, miten perheellisten naisten aivopierut vaarantaa kaikki naiset, jopa lapset. Mies ei kärsi ilman seksiä, kannattaisi lopettaa se ylihysteria. Ei miehetkään tee naisille mitään muuta kuin pahaa. Myös miehiä saa satuttaa! Naisia ja tyttöjä nälkiinnytetään ja lyödään perheissä, silti miehen seksihalut on aina tärkeintä.

Sairaalloisen itsekäs on mies. En koskaan synnyttäisi seksiä himoitsevaa poikaa, te akat teette turhaa työtä kun kasvatatte run**uja ja oman sukupuolenne vihaajaa.

Myös miehiä tulee alistaa ja myös miehiä tulee kannustaa luopumaan omasta edustaan.

Vierailija
122/146 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joskus hyvää seksiä, mutta jossain vaiheessa miestä ei enää kiiinnostanut kuin oma tuleminen. Minun osaltani seksi jäi kesken. Huomasin ettei hän enää halunnut minua vaan mielessä oli jotain muuta. Paljon asioita on tapahtunut ja ollut tapahtumatta. Minä olen meistä seksuaalisempi, mutta minua ällöttää kun mies tekee vieläkin niitä asioita, joita olen pyytänyt olla tekemättä. Sitten harvoin kun meillä olisi hyvää seksiä ja haluaisin sitä lisää, mies alkaakin yhtä äkkiä pihdata. Aina ei tarvitse haluta, mutta onhan se outoa että muutamana päivänä seksi on hyvää ja sit käännetään selkä ja taas useamman kuukauden tauko. Olen yrittänyt puhua avoimesti, mutta hän ei kerro mikä on ongelma. Tietääkö itsekään. Olen pyytänyt hakemaan apua, mutta ei suostu. Mielessäni näen mieheni kodin eunukkina.

Eroaisin, jos ei olisi lapsia. Kun lapset kasvaa, ehdotan avointa suhdetta. Jos se ei sovi, niin joku järjestely on tehtävä. Ei tässä enää mitään parisuhdetta ole olemassakaan. Arki sujuu muuten kyllä ihan hyvin.

Meillä sama. Kun mies on tyydyttänyt itsensä minuun, menen vessaan hoitelemaan itseni loppuun. Tosin seksi on alkanut ällöttää niin paljon, että taidan pian itsekin lopettaa sen kokonaan. Menköön sitten panemaan muita akkoja. Nyt ymmärrän miksi niin monet varatut miehet etsii seuraa ja käy maksullisilla. Monella varmaan on vaimolta siihen hiljainen suostumus.

Pystyisitköhän sanomaan miehellesi asian niin kuin se on 🤔 "mua on alkanu ällöttävä seksi ku joudun aina hoitelemaan itteni vessassa loppuun". Kokisikohan minkäänlaista valaistumista?

Onko miehiä linjoilla? Miten teille voi kertoa rehellisesti ne syyt miksi ei haluttele? Tai lähinnä että jos kertoo niin onko halua ja intoa parantaa asia ja jos ei niin miksi ei?

Mä olen sanonut ton yhdelle miehelle. Tosin sata kertaa nätimmin. Tulos: mies haukkui huoraksi ja nymfomaaniksi, Kunnon naisen ei kuulemma tartte saada vaan sen pitää riittää, että mies saa. No se suhde loppui siihen.

On valitettavasti miehiä, joiden käsityksiä ei mikään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. En saa seksistä mitään joten oon todennu etten enää haluu sitä harrastaa. Pari edellistä kertaa on jopa ihan itkettäny se miten lika e olo seksistä tulee, hyväksikäytetty... Itse olen joutunut harrastamaan seksiä sen takia ettei kumppanini kiukuttelisi. Lopulta pelkään sitä kiukuttelua ja harrastan seksiä ettei näin vaan kävisi. Huomasinpa vaan harrastaneen sitä vääristä syistä. Itketti tajuta että minä olen joku runkkausalusta, en nauti seksistä enkä saa siitä mitään. Nyt olen ilmoittanut miehelle etten enää pane, kämppiksiä voidaan olla. Tuo ehkä kuvittelee toistaiseksi että luovutan mut en pysty, ahdistaa liikaa. Odotan hänen eroilmoitusta jopa innolla.

Voi jessus mikä marisija olet. Ihan itkettää kun puoliso haluaa läheisyyttä? Miksi et vaan eroa ja vapauta teitä molempia tuosta suhteesta, missä pitää itkeä ja kiukutella?

Voi luoja mikä kylmä mulkku siellä kommentoi. Ymmärrätkö miltä hyväksikäyttö tuntuu? Kun toinen myöntää hyväksikäyttäneensä??? Ja johan kerroin äijälle miten tässä käy, mäkö oon vielä vastuussa sen omista valinnoista?? Juu niinpä. Miehet rutisee kaiken naisten syyksi...

Niin, minkä ihmeen takia jatkat suhdetta hyväksikäyttäjän kanssa?

Koska ero puheisiin liittyy aina niin valtavan epätoivoinen draama (hänen puoleltaan) etten uskalla. Hän on opiskelija eikä pystyisi lunastamaan omakotitaloamme jonka kovasti haluaisi. Joten eron tullessa puheeksi tulee hirveä epätoivo asumisesta. Hän ei suostu sopimaan asioista, karjuu vaan painumaan helvettii mutta mihin minä menen kun joudun elättämään meidät? Ei minulla ole varaa kahteen asuntoon. Odotan että ukko valmistuu ja saa töitä ja kämpän lunastettua. Sitten tilanne ei ehkä enää näytä niin epätoivoiseltä. Hän siis syyttää minua ihan kaikesta mahdollisesta kamalasta mikä eteen tulisi jos eroaisimme. Joten ilmoitin että hyväksikäyttö loppuu en enää halua harrastaa seksiä joka mua vaan itkettää. Hän saa nyt päättää mitä tekee asumisjärjestelynsä suhteen. Ollaanko kämppiksiä kun ei päästä eroon?

Ei sinun tarvitse sen talon takia siihen jäädä. Jos se on teidän molempien nimissä, niin joko mies ostaa sinut siitä ulos, tai talo menee myyntiin. Sinun kannattaisi alkaa elämään omaa elämääsi, ei kenenkään muun, muuten sinun elämäsi menee hukkaan. Ota selvää asioista, ne jollain tapaa aina kumminkin järjestyvät. T. Nainen joka päätti lähteä yhteisestä talosta.

Vierailija
124/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka puhuisi sille miehelle? Jollain tapaa ihmetyttää, miksi mies ei ole koskaan se, joka alkaa puhumaan tunteista ja kehittämään suhdetta. Näin vain on.

Jos miehelle seksittömyys on ongelma, olisi hyvä, jos hän ymmärtäisi, että se on oire siitä, että suhteessa on muita ongelmia, joista nainen on todennäköisesti yrittänyt puhua toistuvasti aiemmin ja hän on ignoorannut. Ei, miehen ratkaisu on se, että kiukutellaan seksistä ja kun se ei toimi juostaan vieraisiin.

Ehkä yleisimmin noin mutta on myös miehiä jotka yrittävät puhua ja selvittää asioita ja kärsivät ei ainoastaan seksin vaan myös läheisyyden ja hellyyden puutteesta, mutta nainen ei suostu/halua/pysty/osaa/mitä lie puhua eikä huomioi miestä muutenkaan ja tilanne muuttuu aina vain ahdistavammaksi kunnes tapahtuu mitä ilmeisin eli mies tapaa naisen jolta saa sitä mitä kaipaa, enkä tarkoita (pelkkää) seksiä.

Ja nainen ihmettelee miksi tuli ero.

Missä tuollaisia miehiä muka on? Olen 55v nainen ja olin pitkään aviossa ja sen jälkeen muutamia suhteita läpikäynyt ja kukaan niistä miehistä ei ole tunteistaan puhunut. Yksi mies jopa oletti että minun olisi pitänyt tietää kaikki hänen tunne asiansa jo pelkästä ajatuksesta. Mutta hyvä jos sinä pystyt, se on jo paljon se.

Vierailija
125/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka puhuisi sille miehelle? Jollain tapaa ihmetyttää, miksi mies ei ole koskaan se, joka alkaa puhumaan tunteista ja kehittämään suhdetta. Näin vain on.

Jos miehelle seksittömyys on ongelma, olisi hyvä, jos hän ymmärtäisi, että se on oire siitä, että suhteessa on muita ongelmia, joista nainen on todennäköisesti yrittänyt puhua toistuvasti aiemmin ja hän on ignoorannut. Ei, miehen ratkaisu on se, että kiukutellaan seksistä ja kun se ei toimi juostaan vieraisiin.

Ehkä yleisimmin noin mutta on myös miehiä jotka yrittävät puhua ja selvittää asioita ja kärsivät ei ainoastaan seksin vaan myös läheisyyden ja hellyyden puutteesta, mutta nainen ei suostu/halua/pysty/osaa/mitä lie puhua eikä huomioi miestä muutenkaan ja tilanne muuttuu aina vain ahdistavammaksi kunnes tapahtuu mitä ilmeisin eli mies tapaa naisen jolta saa sitä mitä kaipaa, enkä tarkoita (pelkkää) seksiä.

Minusta on eri asia, jos on yrittänyt keskustella ongelmista toistuvasti ja ehdottanut terapiaa, johon toinen ei suostu, kuin että selän takana luikitaan kuksimaan muita. Silti ottaisin enemmin eron tai ehdottaisin avointa suhdetta ennemmin kuin pettäisin.

No eikös avoimessa suhteessa niiku vähän petetä??

Vierailija
126/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein seksi alkaa kin kinnosta kun laihduttaa , ehkä molemmat itsensä alle sata kiloon

Vierailija
127/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rumasti ap puhuu miehestään. "Ällöttää mies" jne.

Jos mies puhuisi noin vaimostaan niin häntä pidettäisiin maailman hirveimpänä ihmisenä.

Vierailija
128/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on eri asia, jos on yrittänyt keskustella ongelmista toistuvasti ja ehdottanut terapiaa, johon toinen ei suostu, kuin että selän takana luikitaan kuksimaan muita. Silti ottaisin enemmin eron tai ehdottaisin avointa suhdetta ennemmin kuin pettäisin.

No eikös avoimessa suhteessa niiku vähän petetä??

Häh? Eihän se silloin mitään pettämistä ole jos asiasta on sovittu ja on lupa. Voi hyvänen aika.

Vierailija
129/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin seksikeskeinen keskustelu. Te joita seksi oman puolison kanssa ei kiinnosta tai jopa ällöttää, onko teillä muuten hyvä olla parinne kanssa? Nauratteko yhdessä, vietättekö yhteistä aikaa, onko läheisyyttä jossa kumpikaan ei ajattele seksiä?

Jotenkin tuntuu että seksi ei ole tässä se ongelma vaan niitä on paljon enemmän ja syvempiä,

Olen sanonut täällä muutaman kerran, että jos parisuhteessa ei ole himoa, niin ei siinä ole mitään muutakaan. Seksin puute hiertää molempia niin kovasti, että siinä unohdetaan herkästi se kaikki muu. Ei paljoo vitsit ja nauraminen onnistu, jos jompi kumpi on koko ajan puutteessa. Kyllä se vaan niin on, että se seksi sitten haetaan jostain muualta.

Vierailija
130/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on sellainen ettei siitä saa erota tollasten syiden takia, koittakaa selvittää ongelmat jos ette keskenään pysty niin ammattilaisten kanssa, menkää vaikka pariterapiaan tai jonnekin seksuaaliterapeutille. Hyvä seksi avioliitossa mielestäni kuuluu molemmille.

No kyllähän siitä saa. Avioero on tehty tänä päivänä erittäin helpoksi. Vain toisen osapuolen tarvitsee jättää hakemus. Ja helppohan se on sanoa että "menkää seksuaaliterapeutille". Suomalaista miehen körilästähän sinne onkin erittäin helppo saada.

Vierailija
131/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on sellainen ettei siitä saa erota tollasten syiden takia, koittakaa selvittää ongelmat jos ette keskenään pysty niin ammattilaisten kanssa, menkää vaikka pariterapiaan tai jonnekin seksuaaliterapeutille. Hyvä seksi avioliitossa mielestäni kuuluu molemmille.

No kyllähän siitä saa. Avioero on tehty tänä päivänä erittäin helpoksi. Vain toisen osapuolen tarvitsee jättää hakemus. Ja helppohan se on sanoa että "menkää seksuaaliterapeutille". Suomalaista miehen körilästähän sinne onkin erittäin helppo saada.

Jep.. Mun miehen mielestä mä voin mennä sinne yksin kun mullahan se (haluttomuus) ongelma on.. Eh. Aika hyvin sano seksuaaliterapeuttini mulle: ei oo olemassa haluttomia naisia on vaan vääriä miehiä..

Vierailija
132/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin seksikeskeinen keskustelu. Te joita seksi oman puolison kanssa ei kiinnosta tai jopa ällöttää, onko teillä muuten hyvä olla parinne kanssa? Nauratteko yhdessä, vietättekö yhteistä aikaa, onko läheisyyttä jossa kumpikaan ei ajattele seksiä?

Jotenkin tuntuu että seksi ei ole tässä se ongelma vaan niitä on paljon enemmän ja syvempiä,

Olen sanonut täällä muutaman kerran, että jos parisuhteessa ei ole himoa, niin ei siinä ole mitään muutakaan. Seksin puute hiertää molempia niin kovasti, että siinä unohdetaan herkästi se kaikki muu. Ei paljoo vitsit ja nauraminen onnistu, jos jompi kumpi on koko ajan puutteessa. Kyllä se vaan niin on, että se seksi sitten haetaan jostain muualta.

Olen täysin toista mieltä:

- parisuhteessa voi olla aika paljon vaikka mitä, vaikka ei seksiä ole. Seksi on vain yksi osa-alue, kuten vaikka yhteiset harrastukset. Vrt. Sinun mielipiteesi mukan parisuhteessa ei ole mitään, jollei ole samoja yhteisiä harrastuksia..?

- ei tarvitse olla puutteessa, jos ei ole himoa. Itse pystyy aivan hyvin tyydyttämään puutteensa.

- meillä on seksiä, mutta vaikka ei olisi, niin en hakisi sitä muualta. Tai, hakisin sen leluista.

Olen ollut yhdessä 20 vuotisessa avioliitossa ja nyt kymmenettä vuotta toisessa. Kummassakin on ollut säännöllinen seksi. Mutta harvassa pitkässä suhteessa ne halut ovat koko ajan voimissaan. Ei voi odottaa, että koko elämä on koko ajan yhtä hypetystä, että ihminen olisi koko ajan onnellinen, iloinen ja halukas.

Jos tätä ei ymmärrä, niin kannattaa vaihtaa parisuhdetta parin vuoden välein.

Vierailija
133/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- parisuhteessa voi olla aika paljon vaikka mitä, vaikka ei seksiä ole. Seksi on vain yksi osa-alue, kuten vaikka yhteiset harrastukset. Vrt. Sinun mielipiteesi mukan parisuhteessa ei ole mitään, jollei ole samoja yhteisiä harrastuksia..?

- ei tarvitse olla puutteessa, jos ei ole himoa. Itse pystyy aivan hyvin tyydyttämään puutteensa.

- meillä on seksiä, mutta vaikka ei olisi, niin en hakisi sitä muualta. Tai, hakisin sen leluista.

Olen ollut yhdessä 20 vuotisessa avioliitossa ja nyt kymmenettä vuotta toisessa. Kummassakin on ollut säännöllinen seksi. Mutta harvassa pitkässä suhteessa ne halut ovat koko ajan voimissaan. Ei voi odottaa, että koko elämä on koko ajan yhtä hypetystä, että ihminen olisi koko ajan onnellinen, iloinen ja halukas.

Jos liitoissasi ei olisi ollut säännöllistä seksiä, puhuisit toisin. Toisen pitkäaikainen haluttomuus tai itsekkyys seksissä vaikuttaa valtavasti itsetuntoon. Seksi tekee suhteesta parisuhteen. Seksin vertaaminen yhteiseen harrastukseen on järkyttävää. Puolison pitkäaikainen haluttomuus musertaa ja hiertää lopulta palasiksi. Kyse on hyväksytyksitulemisen ja huomioonottamisen kokemuksesta, ei pelkästään orgasmeista (jotka nekin ovat tosi tärkeitä), jotka saa leluillakin.

Vierailija
134/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Mies ei siis ole haluttava, vaan on päästänyt itsensä lihomaan siaksi ja haisee pahalta. En minäkään suostuisi seksiä tuollaiselle antamaan.

Vierailija
135/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kaihdutta i nen ja ryyppäämisen lopettamine auttaa k aikkiin vauvoihin

Itseoppinut omankädenkautta

Vierailija
136/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos liitoissasi ei olisi ollut säännöllistä seksiä, puhuisit toisin. Toisen pitkäaikainen haluttomuus tai itsekkyys seksissä vaikuttaa valtavasti itsetuntoon. Seksi tekee suhteesta parisuhteen. Seksin vertaaminen yhteiseen harrastukseen on järkyttävää. Puolison pitkäaikainen haluttomuus musertaa ja hiertää lopulta palasiksi. Kyse on hyväksytyksitulemisen ja huomioonottamisen kokemuksesta, ei pelkästään orgasmeista (jotka nekin ovat tosi tärkeitä), jotka saa leluillakin.

En yhtään epäile, etteikö noin tapahtuisi, ja ymmärrän kyllä siitä seuraavan tuskan. Mutta minulle tuo kaikki kertoo pikemminkin puhumattomuudesta ja kommunikaation puutteesta. Toinen tekee tulkintoja hyväksytyksitulemisesta, vaikka se ei lainkaan ehkä ole haluttoman oma kokemus. Ja Nämä tulkinnat tuhoavat parisuhteen.

Nostin nuo yhteiset harrastukset vertailuun sen takia, kun av:lla on moni pohtinut eroa sen takia, ettei mies tee mitään.

Vierailija
137/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma ok. Kannattaa vaan kertoa miehelle noista ajatuksistasi niin hän saa reilut lähtökohdat päätöksentekoon.

Perhe-elämä 2 lapsen kanssa on muuten hyvää minulle. En tarvitse siihen seksiä. Mies voi tyydyttää itsensä, siitä ei ole minulle mitään haittaa. Vaikka katsoisi pornoa koko päivän.

Ehdota miehellesi avointa suhdetta, jotta hän saa tehdä mitä lystää, jos sinua ei kerran kiinnosta miten hän itsensä tyydyttää. 

Vierailija
138/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein. Mies ei siis ole haluttava, vaan on päästänyt itsensä lihomaan siaksi ja haisee pahalta. En minäkään suostuisi seksiä tuollaiselle antamaan.

Muista tsempata myös miehiä, jotka ovat kyllästyneitä läskeihin vaimoihinsa. 

Vierailija
139/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap😂 Itse ikisinkkuna ei onneksi tarvitse tehdä moisia temppuja. Saan olla rauhassa omassa kodissani. ❤️ Onhan noita miehiä tullut kokeiltua, yksikään niistä ei ole osannut ainakaan orgasmia antaa vaikka kuinka olisi neuvonut. Miten vaikeaa se klitoriksen koskettaminen voikaan olla? Ei kiinnosta enää olla minää pussientyhjennysastiana. Oma rauha, oma tila. Se on onnea. 🥰

Vierailija
140/146 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle on ok että mies käy vieraissa?

Mulle olisi ok, jos mies etsii kassien tyhjennysreikänsä muualta ja antaa mun olla rauhassa, kunhan perhe-elämä jatkuu ennallaan.

Niin. Mutta tässähän on sitten se riski että mies oikeasti ihastuu ja rakastuu toiseen siinä sivussa. Silloin ei enää se perhe-elämäkään välttämättä jatku ennallaan. Sä näköjään oletat että mies hakisi muualta vain seksiä, mutta kyllä miehetkin haluaa pohjimmiltaan aitoa tunnetta, arvostusta ja sitä että yhdessä on muillakin osa-alueilla kivaa. Älä oleta että voit sanella miten asiat menee. On iso riski että menetät miehen kokonaan. Sanoisin että pitkällä tähtäimellä se on jopa todennäköistä, joten valmistaudu myös siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi