Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tämä ole teidänkin mielestä väärin?

Vierailija
30.01.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288647577878.html

Minusta on niin väärin, että jotkut saavat tuollaisia ELÄKKEITÄ! Siis, haloo, pitäisi tässä maassa nyt sentään joku järki ja kohtuus olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo olisi väärin? Tuo rahahan ei tule veronmaksajilta vaan yhtiön omasta varallisuudesta eikä se ole pois keneltäkään.

Vierailija
2/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Kone saa maksaa työntekjöilleen sellaisia eläkkeitä kuin haluaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudella on ruma naama. Tosiaan Konehan tuon maksaa eikä valtio. Valtionko tosiaan luulit maksavan vai mikä tässä nyt niin ärsyttää?

Vierailija
4/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:36"]

Kateudella on ruma naama. Tosiaan Konehan tuon maksaa eikä valtio. Valtionko tosiaan luulit maksavan vai mikä tässä nyt niin ärsyttää?

[/quote]Mä  jotenkin luulen, että viimekädessä se raha kuitenkin menee veronmaksajilta. Aina ennenkin veronmaksajat ovat maksaneet lopulta kaiken. Mä en millään pysty uskomaan, että joku yritys vapaaehtoisesti maksaisi tuollaisia eläkkeitä, ellei se samaan aikaan saisi jossakin muodossa jotakin tukea siihen valtiolta jollakin tavalla. Sen verran ahneita ne on Koneen herratkin, että ei ne tuommoisia maksa jos se ihan puhtaasti niiden omasta pussista menee.

Vierailija
5/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:36"]

[/quote]Mä  jotenkin luulen, että viimekädessä se raha kuitenkin menee veronmaksajilta. Aina ennenkin veronmaksajat ovat maksaneet lopulta kaiken. Mä en millään pysty uskomaan, että joku yritys vapaaehtoisesti maksaisi tuollaisia eläkkeitä, ellei se samaan aikaan saisi jossakin muodossa jotakin tukea siihen valtiolta jollakin tavalla. Sen verran ahneita ne on Koneen herratkin, että ei ne tuommoisia maksa jos se ihan puhtaasti niiden omasta pussista menee.

[/quote]

Jaa, että luulet sen menevän veronmaksajilta.... Mistähän niin päättelet? Toki yritystä ovat olleet kasvattamassa kuluttajat, mutta siinäpä se.

Koneen herroilla on oikeus tehdä rahoillaan mitä haluavat. Tuo kyseinen jättieläkehän menee toimitusjohtajalle. Hänelle siis vain siirretään osa yhtiön varallisuudesta eläkkeen muotoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi