Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi miehesi ei halua vasektomiaa?

Vierailija
30.01.2014 |

Mitä syitä miehillänne on ollut, kun ovat kieltäytyneet tekemästä vasektomiaa itselleen?

Meillä mies sen halusi ehdottomasti kun lapsiluku oli hänen mielestään tullut täyteen ja ikääkin on reilu 40 v.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 15:55"]

Onhan siinä ainakin näin nykyaikana sekin puoli, että aviomiehen sterilointi ei estä vaimoa tulemasta raskaaksi;)

[/quote]

Eipä vaimo voi valehdella isyydestä :) Mutta kai vasektomia voi pettää joskus? 

Vierailija
42/43 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni meni vasektomiaan selvitettyään ensin perin pohjin, ettei se vaikuta mieskuntoon tms.

Kolme ihanaa lasta saatuamme totesimme, että meidän lapset ovat nyt tässä. Mies varsinkin on ehdottoman varma, ettei enää yhtäkään, ikinä, kenenkään kanssa ;) Minä taas en saa terveydellisistä syistä hankkia enempää lapsia. Miehelle se oli pienempi operaatio, ja kun minä olen tätä ennen joutunut syömään hormoneja ehkäisymme vuoksi, tämä oli mielestämme aika tasapuolistakin. Jos kohdunpoistoja tehtäisiin höllemmin kriteerein, saattaisin itsekin vielä lisäksi poistattaa kohtuni, koska inhoan runsaita kuukautisiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:47"]

Miesten pitäisi mennä tekemään itselleen (likimain) peruuttamaton lääketieteellinen operaatio, jossa poistetaan keskeinen ihmisyyteen liittyvä ominaisuus. Samaan aikaan naisille on esimerkiksi ihan mahdotonta käyttää kaksi minuuttia viikosta piparin siistimiseen.

[/quote]

Sinäpä näppärästi yhdistit kaksi eria asiaa yhdeksi. Eli jos naiselle ei käy hormonaalinen ehkäisy tai kierukka, niin piparin siistiminen on sitten varma ehkäisykeino? Jos mies ei halua lapsia enää koskaan, niin mikä siinä vasektomiassa niin kamalaa on? Tai onhan siinä vaihtoehto: ei seksiä. Onko se sinusta hyvä ratkaisu?