Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantoreput

Vierailija
30.01.2014 |

On tulaa, manducaa,stokkea.... niin monta ja monelle sopivaa, kuin lompakollekkin. Vertailuja? tietääkö kukaan liikettä jossa oisi usempi (edes kaksi) eri kantoreppua myynnissä että pääsisi testailemaan, minua kiinnostaa pohjanmaalla olevat liikkeet :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan niitä sai vuokrata lastentarvikeliikkeistä.  Kavereiltakin voi saada lainaan jos kaverit ovat ehtineet jo lisääntymään...ja nettihän on täynnä uudenveroisia, lähes käyttämättömiä kantoreppuja.

Itse lainasin kavereilta testikäyttöön, mut ei siitä mitään tullut. Oli kuuma kesä, lapsi pulautteli paljon, ja oltiin yhtä hikistä, puklunhajuista myttyä niiden kantohässäköiden kanssa. Helpommalla pääsin kun kannoin lasta. Mutta monen muun lapset ovat kyllä tykänneet olla kantorepussa. :)

Vierailija
2/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla ei oo tämmösiä hienouksia. Hyvä pointti tuo sun kuuma kesä, meille tulossa kesä vauva, luultavasti siinä nuin kävisikin ja eipä kuulosta kovin houkuttelevalta kuumana kesäpäivänä kantaa muksua kuumassa kantorepussa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereilla ei oo tämmösiä hienouksia. Hyvä pointti tuo sun kuuma kesä, meille tulossa kesä vauva, luultavasti siinä nuin kävisikin ja eipä kuulosta kovin houkuttelevalta kuumana kesäpäivänä kantaa muksua kuumassa kantorepussa :D

Vierailija
4/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kannoin viime kesänä vauvaa aika paljon Manducassa, eikä se kuumuus ainakaan meitä haitannut. Meidänkin vauvamme pulautteli todella paljon, ja mielestäni kantoreppu oli juuri siksi hyvä. Vauva yleensä röyhtäisi heti, kun hänet laittoi reppuun, mikä vähensi pulautuksen todennäköisyyttä ainakin 50 %.

Vierailija
5/5 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mainiosti kantorepussa viihtyvä refluksivauva. Pulautteli siis jatkuvasti, noin 20 kertaa päivässä ainakin. Repun kanssa oli helpompaa, koska siinä pystyi nappaamaan harsoon sen ykän. Ja pystyasento tosiaan jopa vähän auttoi vaivaan.

Kesä 2011 oli myös kuuma kuin mikä, mutta ei mulle kyllä kertaakaan kantorepun takia hiki tullut. On tosi yksilöllistä tykkääkö kantaa eli kannattaa tosiaan kokeilla sopiiko itselle se liikkumistapa. Ja sittenkin se on vielä siitä lapsesta kiinni. Itsehän olisin halunnut talvivauvani kantoliinaan, mutta siinä se ei koskaan suostunut olemaan, vaikka sitkeästi kokeiltiin eri liinoja ja sitomistapoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme