Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön kevyesti, liikun ja paino nousee

Vierailija
30.01.2014 |

Aloitin runsas 3 viikkoa sitten ensin keventämällä ja järkeistämällä ruokavaliota ja sitten aloin liikkua kun pakkaset vähän hellitti. Olen pienentynyt/kiinteytynyt mutta paino on noussut =) Sinällään painolla ei ole mitään väliä, peili ja vanhat vaatteet kertoo totuuden.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasmassa lisääntynyt? Mulla on marraskuun jälkeen tipahtanut vain kilo, mutta haba ja muut lihakset on kiinteytyneet, vatsalihakset erottuu jne. Ei se paino kaikkea kerro! :)

Vierailija
2/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa viikossa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä oikein usko lihasmassan lisääntyneen, tuskin se mulla edes kovin paljoa voi lisääntyä ilman että muutun mieheksi. Mulla on naiseksi melko lihaksikas kroppa. Mutta eiköhän tuo painokin jossain vaiheessa tipu

Vierailija
4/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöpaino ja paljonko noussut?

Vierailija
5/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 69, tänään aamulla oli 70.7

Vierailija
6/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa...

Vierailija
7/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus paino reagoi viiveellä, ainakin mulla. Tietysti jos haluat pelata varman päälle, voit keventää syömisiäsi vähän lisää.

Vierailija
8/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on niin minimaalinen heilahdus että voi johtua ihan vaikka hormonaalisista syistä... Kilon-kaksi meidän kaikkien paino voi vaihdella päivästä toiseen ilman mitään todellista muutosta painossa, nestetasapainon jne. mukaan. Minusta kuulostaa kyllä myös epätodennäköiseltä, että olisit voinut _painon putoamatta_ silminnähden kiinteytyä kolmessa viikossa... Siinä ajassa ei paljon lihasta ehdi kasvattaa, ja se olisi ainoa syy miksi paino pysyisi samassa mutta kiinteytyisit. Hieno homma kuitenkin että olet tehnyt elämästäsi terveellisempää; jonkin ajan kuluttua voit alkaa nähdä niitä ihan oikeitakin tuloksia. :-)

Vierailija
9/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa lihakset on keränneet nestettä, kun liikunnan määrä on radikaalisti muuttunut

Vierailija
10/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kevyesti, liikun, paino nousee ja valehtelen (ehkä itsellenikin), sopisi paremmin otsikoksi.

Vierailija
11/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tänne syömiset (rehellisesti) niin analysoidaan. Luultavasti syöt vaan liikaa.

Vierailija
12/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei paino noussut mutta ei kyllä laskekaan. Viime keväästä paino on noussut 6kg (sain ensimmäistä kertaa sellutkin reisiin) ja olen nyt ottanut itseäni niskasta kiinni. Ruokavalio syynissä, vedenjuontia lisätty, ei alkoholia, paljon liikuntaa - ei mitään. Tietenkin kuukausi on lyhyt aika, mutta olettaisi jotain tapahtuvan. Viimeksi kun 10v sitten näistä mitoista pudotin, lähti jo ekan viikon aikana nesteitä n. pari kiloa. Turhauttaa vietävästi, toisaalta ehkä painonnousu on nyt katkennut. :/

Vierailija
13/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei tartte kun käydä parilla pidemmällä lenkillä ja jo tunnen ja näen, että rasvaa palaa. en ymmärrä, kyllä mä laihdun kuluttamalla enemmän. mutta hei 3 vkoa on helevetin lyhyt aika. eikä ne lihakset nyt niiiiiiin painavia ole, ehkä muutaman gramman.

Vierailija
14/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:55"]

mun ei tartte kun käydä parilla pidemmällä lenkillä ja jo tunnen ja näen, että rasvaa palaa. en ymmärrä, kyllä mä laihdun kuluttamalla enemmän. mutta hei 3 vkoa on helevetin lyhyt aika. eikä ne lihakset nyt niiiiiiin painavia ole, ehkä muutaman gramman.

[/quote]

No kivat sulle että parilla lenkillä jo saat rasvat palaan ja painon alas. Kaikilla se ei käy niin vaan.

Vierailija
15/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ausvitsin keskitysleirillä tuo oli myös yleistä. Söivät liian kevyesti ja tekivät raskasta työtä kuoleman pelossa. Stressi ja se että keho meni säästöliekeille aiheutti painon merkittävää nousua.

Vierailija
16/16 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 12:55"]

[/quote]

No kivat sulle että parilla lenkillä jo saat rasvat palaan ja painon alas. Kaikilla se ei käy niin vaan.

[/quote]

Ei käy, jos löysäilee. Vedä n.17km lenkki puoleentoista tuntiin. Ihme, jos ei rasvat ala palamaan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi