Minkä pizzan tilaisit nyt jos saisit?
Mitä täytteitä? Mulla olisi vuohenjuusto, mozzarella, tomaatti, rucola, pesto.
Kommentit (29)
en mitään. Jos haluaisin niin tilaisin. Ei ole mitään "jos saisin". Saan jos haluan.
Mozzarella ja pesto. Harmittaa etten tilannut, tähän aikaan ei enää saa.
Tilasin kinkku, salami, katkarapu + valkosipuli. Oli herkullista
Vierailija kirjoitti:
:( höh missä asut? Mä tässä mietin tilatako Woltin kautta vai ei. Oon jo kauhee läski.
Kävin Prismasta Saariosten roiskeläpän. Hyvvee.
Nytt kun ei ole lätkäkautttakaaan koronan takia niin ei ole kotipizzan ylämummmoakaan.
Kananmuna, ananas, aurajuusto, sipuli
Vierailija kirjoitti:
Kävin Prismasta Saariosten roiskeläpän. Hyvvee.
Mä oon joskus kankkusessa laittanut niitä 3 päällekäin ja syönyt sitä kuin täytekakkua.
En mitään. Olen syönyt tänään kaksi kertaa ravintolassa. En jaksa muruakaan.
Söin tällä viikolla kylläkin pitsan, ja se oli Kotipizzan Zorbas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( höh missä asut? Mä tässä mietin tilatako Woltin kautta vai ei. Oon jo kauhee läski.
Sellaisilla seutuvilla, missä Wolt ei toimi. Täällä on Kotipizza ja karvakäsi, kumpikin sulkee klo 20.
Sipuli, juusto, hauenliha, paprika, kaneli
Vierailija kirjoitti:
Nytt kun ei ole lätkäkautttakaaan koronan takia niin ei ole kotipizzan ylämummmoakaan.
Miten niin ei oo lätkäkautta? SMliiga täydessä vauhdissa.
Maksalaatikkopitsan tuplarusinoilla
Ihmiset selvästi viettää pizzaperjantaita. Käytiin pari tuntia sitten lasten kanssa kaupassa ja matkalla oli kotipizza, joka aivan tupaten täynnä väkeä sekä paljon ihmisiä ulkopuolella odottamassa, jotta mahtuisivat sisälle.
Hieman teki mieli itsekin, mutta ei haluttu siihen ruuhkaan mennä. Pizzaani tulisi varmaan katkarapua, ananasta, sieniä, salaattia? tms. ja ilman juustoja ehdottomasti. Ennen piti aina tehdä itse pizzat, kun ei saanut tilattua juustottomina. Onneksi nykyään (vegevillitysten takia) juustottomatkin pizzat onnistuu.
Majoneesi oliiviöljy graavilohi punasipuli chili kapris juusto sitruunaa.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen syönyt tänään kaksi kertaa ravintolassa. En jaksa muruakaan.
Söin tällä viikolla kylläkin pitsan, ja se oli Kotipizzan Zorbas.
Zorbakkesen sööit ja vielä henki pihiseee. Oootsä vähintään nurmikon leikannut ja syöönyt sen.
Jonku ihanan ulkomaalaisen miehen tekemä pizza maistuis❤️ Suomalaiset miehet ei osaa pizzaa tehdä!
Salami, feta, ananas, valkosipuli, majoneesi