kerron teille elämäntarinani
en saa nukuttua joten kerron tarinani rankasta elämästäni.
90-luvun alussa pk-seudulle syntyi toivottu lapsi vähävaraiseen perheeseen.Tyttö oli ujo ja kiltti. Kunnes alkoi eka-luokka jolloin tytön pitkä helvetti alkoi.1 luokasta alkaen tyttöä alettiin kiusaamaan,koulu ei sujunut lukihäiriön takia ja vanhemmat erosivat.parin vuoden päästä toinen vanhempi löysi miehen joka veisi heidät pois köyhyydestä.
He muuttivat uuden miehen,vanhemman kanssa ja tytön kanssa maalle hienoon taloon.tyttö aloitti uuden koulun kaikki odottivat parempaa tulevaisuutta.Eipä niin käynytkään, tyttöä kiusattiin enemmän ja hän sulkeutui enemmän.Kavereita ei ollut.
Eräänä iltana isäpuoli pimahti tytölle koska hän ei totellut,otti niskasta kiinni ja heitti maahan.tyttö sulkeutui enenmän.eräänä päivänä hänet hakkattin koulu matkalla ala-asteella..tyttö kertoi asiasta vanhemmilleen,ketään ei kiinnostanut.Elämä jatkui isäpuolen rangaistamana.Uusi perheenjäsenkin oli tulossa ja asuinpaikan vaihdos.Muuttivat isoon kaupunkiin.Iso koulu jossa kiusaaminen ujoa tyttöä kohtaan jatkui.Uusi perheenjäsen syntyi.taas muutto ja uusi paikkakunta.Uusi koulu ja kiusaajat. Oltiin jo ylä-asteella.tyttö oli yksinäinen.Isäpuolen hakkaaminen lisääntyi siihen kohtaan että tyttö makasi lattialla ja isäpuoli potki häntä.tyttö alkoi lintsaamaan koulusta.käveli yksin kaupungilla.eräänä päivänä napsahti.hän asui korkean kerrostalon kattohuoneistossa sieltä pääsi talon katolle.Hän kirjoitti kirjeen ja meni seisomaan katon reunalle.Hän seisoi siinä kauan ja itki.Hän kuitenkin tuli sisälle ja heitti kirjeen roskiin.Kukaan ei tietäisi.
Tyttö täytti 15v ja peruskoulu päättyi.Vanhemmat käskivät tytön muuttamaan muualle.Hän opiskelu paikan ja muutti.
Huomasin hän ettei asiat muuttuneetkaan ja häntä kiusattiin amiksessa.Hänellä oli asunto ja sai muutaman kaverin paikkakunnalta.
Koulu ei maistunut ja tyttö joi viikot pitkät.Pian hän saikin potkut koulusta.tyttöä ei huolittu kotiin.Sosiaaliviranomaiset pistivät hänet laitokseen.Tyttö sai kavereita mutta huonoja sellaisia.tyttö harrasti seksiä rahasta,joi rahat.häntä hyväksikäytti suurin osa miehistä.Kaverit käyttivät huumeita.tyttö ei.Kaverit kääntyivät vastaan ja tyttö sulkeutui.
tyttö täytti 18.Muutti pois yksin.Jätti alkoholin melkein kokonaan.työharjottelut meni päin puuta.pääsi kouluun,ei jaksanut.
otti kasan lääkkeitä viinan kanssa ja viilsi itsensä auki.Kukaan ei välittänyt,sai lääkäriltä lääkkeitä.tyttö löysi kivan pojan.muuttivat yhteen ja ovat viettäneet jonkin verran onnellista elämää yhdessä.
silti jotkut asiat painaa vielä tytön mieltä.Kukaan ei tiedä,ei tunne häntä.
tyttö kumminkin aloittanut opiskelut ja toivoo saavansa ammatin.
Kommentit (4)
Se, että vanhempasi hylkäsivät sinut emotionaalisesti ja isäpuolesi hakkasi sinua, ei ole sinun vika. Opettele ajattelemaan tapahtumia ulkopuolisen näkökulmasta ja vanhempiesi näkökulmasta. Miksi isäpuolesi oli stressaantunut ja väkivaltainen? Miksi äitisi ei kykenyt puolustamaan ja tukemaan sinua? Jos osaat pistää itsesi heidän saappaisiinsa, niin vaikeaa kuin se onkin, olosi alkaa helpottamaan, koska huomaat, että vaikka he ovat sinun vanhempasi, he ovat myös ihmisiä siinä missä kaikki muutkin. Se miksi juuri heidän kaltaisensa ihmiset valikoituivat juuri sinun vanhemmiksisi on mysteeri ja harmi, mutta voit päästä asioiden yli, jos opit asettamaan itsesi tapahtumien ulkopuolelle.
Terv. lapsena emotionaalisesti hylätty ja pahoinpidelty
Surullinen tarina. Olen itsekin kokenut vastaavaa. Toisaalta ajattelen, että oon selvinnyt hyvin vaikeuksista joten olen ehkä vahvempi, kuin sellaiset joilla ei elämässään ole vastoinkäymisiä ollut. Sinäkin selvisit, ei ole muuta suuntaa kuin ylöspäin, jos on ollut jo "pohjalla". Älä siis katsele turhaan taaksesi, tulevaisuus voi tuoda sinun elämään vaikka mitä ihanaa! :)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 07:03"]Surullinen tarina. Olen itsekin kokenut vastaavaa. Toisaalta ajattelen, että oon selvinnyt hyvin vaikeuksista joten olen ehkä vahvempi, kuin sellaiset joilla ei elämässään ole vastoinkäymisiä ollut. Sinäkin selvisit, ei ole muuta suuntaa kuin ylöspäin, jos on ollut jo "pohjalla". Älä siis katsele turhaan taaksesi, tulevaisuus voi tuoda sinun elämään vaikka mitä ihanaa! :)
[/quote] Ps. Minä elän nyt unelmaani. Entiset koulukiusaajat ovat ottaneet yhteyttä facebookin kautta ja nykyään minä olen se "suosittu" ja he ovat jopa pyytäneet anteeksi käytöstään. Lapset voivat olla hirveän julmia toisilleen, enkä sen vuoksi heitä vihaa. Olen antanut anteeksi ja miettinyt myös omaa käytöstäni. Ehkä itsekin oireilin oman pahanolon vuoksi ja muiden mielestä olin siksi outo tms.
anteeksi huono kirjoitustaitoni.jos kysyttävää kysykää