Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tykkää sellaisista vasikan kokoisista koirista? Mitä ihmiset tällaisessa koirassa näkee, niinkuin Ellen Jokikunnaskin

Vierailija
23.10.2020 |

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sopoysvaara-Ellen-Jokikunnas-hurmaa-jatti…

Itse en ottais noin isoa koiraa vaikka maksettaisiinkin, HUH! 😰

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmiset näkevät pienissä koirissa? En ottaisi mistään hinnasta, koiran kuuluu olla kunnon kokoinen.

Nämä ovat makuasioita.

Vierailija
2/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset näkevät pienissä koirissa? En ottaisi mistään hinnasta, koiran kuuluu olla kunnon kokoinen.

Nämä ovat makuasioita.

Mä ottaisin kyllä mielummin sellaisen ihanan taskuun mahtuvan chihuahuan. 🥰 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pitää olla ylväs olento eikä mikään kissaa pienempi räksyttävä ruttunaama.

"Any dog under 50 pounds is a cat and cats are pointless."

Vierailija
4/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietis nyt toisenkin kerran...

Vierailija
5/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat suosikkinsa, ja tanskandoggilla on mahtavan hieno luonne vaikka ei ole minun suosikkini muuten.

Vierailija
6/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kokoinen, u know.....

Vierailija
7/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi välimallejakin löytyy.

Vierailija
8/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi koirat on aivan ihania! Haluan itse samanlaisen. Harmi vaan niiden elinikä on niin kovin lyhyt :(

Vierailija
9/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntosublimaatiota.

Vierailija
10/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja koiria on yleensä niillä ihmisillä, joilla ei pitäisi.

Vierailija
11/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😏

Vierailija
12/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen chihu jonka tunnen on purrut ihmistä. Yksikin kävi kyselemättä käteeni kiinni, vaikka en edes yrittänyt silittää. Ovat henkilökohtaisen kokemukseni mukaan todella aggressiivisia. Ovat myös todella sairaita koiria silmineen ja hampaineen. Arvaatkos ap onko tanskandoggini purrut ihmistä? Ei dogitkaan mikään tervein rotu ole, mutta minikoirat on monesti todella sairaita ja elävät elämänsä kivuissa. Mutta pidä sinä mielipiteesi. Minä pidän omani.

Vierailija
13/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikinen chihu jonka tunnen on purrut ihmistä. Yksikin kävi kyselemättä käteeni kiinni, vaikka en edes yrittänyt silittää. Ovat henkilökohtaisen kokemukseni mukaan todella aggressiivisia. Ovat myös todella sairaita koiria silmineen ja hampaineen. Arvaatkos ap onko tanskandoggini purrut ihmistä? Ei dogitkaan mikään tervein rotu ole, mutta minikoirat on monesti todella sairaita ja elävät elämänsä kivuissa. Mutta pidä sinä mielipiteesi. Minä pidän omani.

Niin siis koiriahan on vain kahdenlaisia; jättisuuria ja minikokoisia. Just.

Vierailija
14/14 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis koiriahan on vain kahdenlaisia; jättisuuria ja minikokoisia. Just.

Öö. Näistä kahdesta rodusta tässä keskustelusta on keskusteltu. Miten päädyit tuohon päätelmääsi kommenttini pohjalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi