Sinä joka olet laittanut välit poikki sisarukseesi. Miksi niin kävi?
Kommentit (8)
Eivät ole korjaantuneet, koska en ole edes yrittänyt enkä halua sitä. Jotkut ihmissuhteet vain tulevat tiensä päähän ja se on siinä. En toivo pahaa, vaan hyvää silti hänelle. Kuitenkin helpottuneena, ettei enää tarvitse olla tekemisissä. Syitä en tarkemmin halua kertoa, mutta mielenterveys- ja päihdeongelmiin liittyy.
En ole yhteydessä sisaruksiini. Miksi? Koska yritin kyllä, mutta kaikki viestittely oli lopulta yksipuolista minun puoleltani, joten lopetin sen. Nähdään kerran vuodessa jouluna, kun kokoonnutaan vanhemmille. Muuna aikana en kuule heistä mitään. Tälläkään hetkellä en tiedä ovatko missä töissä ja mikä on parisuhdestatus yms. Kaipa ne jouluna selvinnee, jos siis koronan takia edes nähdään.
Taasko täällä toimittaja kalastelee jutunjuurta?
En ole laittanut välejä poikki, ei tarvitse koska ei vaan olla muutenkaan missään tekemisissä. Miksi? No siksi koska ei ole pakko. Ei sisarukset ole automaattisesti mitään hyviä kavereita keskenään ja jos on tosi erilaiset arvot niin ei silloin ole mikään pakko tyrkyttää seuraa väkisin kun riita siitä vaan seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kans huomannut, että iltapäivälehteen on ilmestynyt mainos, jossa on otsikoita täältä. Ja juttuja on jo pitempään otettu täältä jutunjuureksi, joten kannattaa pysyä hyvin yleisellä tasolla kertoessaan henk.koht. asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan surullinen, joka miettii välien katkaisemista valehtelevaan päihde- ja mielenterveysongelmaiseen sisareen. Mut sitten joka kuitenkin toivoo että sillä menisi hyvin.
On muuten ärsyttävää kun täällä ilmestyvät jutut pompsahtaa jonnekin is/il sivuille
Minulla on ollut olemattomat välit sisarukseni koska hän on ollut minua kohtaan hyvin pahantahtoinen ja epäoikeudenmukainen. Alunperin ja pitkään hän käytti henkistä väkivaltaa: syyllisti ja manipuloi esimerkiksi siitä kuinka hänen hyvinvointinsa heikkeni jos en ollut kaiken jaksamiseni mukaan avuksi ja tukena kaikenlaisessa itseaiheutetussa kärsimyksessä. Raivosi. Pyrki myös aiheuttamaan minulle pahaa oloa iskemällä arkaan paikkaan aina kun mahdollista. Ei koskaan pyytänyt anteeksi vaan manipuloi syyllistämällä. Valehdellut, kiristänyt ja uhkaillut. Ikäeroa meillä on useampi vuosi ja sanoisin, että olemme kasvaneet myös siten hyvin erilaisissa oloissa. Vaikea sanoa miten toisesta tuli tuollainen, mutta en hänelle silti pahaa toivo. En vain halua olla tekemisissä.